مصوب شدن ۱۵۸ طرح اشتغالزا در قصرشیرین

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار قصرشیرین، از تصویب ۱۵۸ طرح اشتغالزا با اختصاص ۱۲ میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان اعتبار در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، حشمت الله رضایی روز دوشنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری قصرشیرین، این طرح ها را در بخش های کشاورزی، صنعت ، معدن و تجارت و میراث فرهنگی اعلام کرد و افزود: با تکمیل و بهره برداری این طرح ها ۲۸۰ فرصت شغلی جدید در این شهرستان مرزی ایجاد می شود.
وی اظهار داشت: از مجموع طرح های مصوب در کمیته فنی استانداری کرمانشاه ، تاکنون ۲ میلیارد و ۹۶۹ میلیون تومان اعتبار برای اجرای ۹۰ طرح با اشتغالزایی ۱۲۴ تن از سوی بانک های عامل پرداخت شده است.
معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار قصرشیرین گفت: همچنین از محل تسهیلات اشتغالزایی به مناطق زلزله زده نیز در مجموع ۷۶۴ طرح در سه بخش کشاورزی ، صنعت و خدمات برای دریافت تسهیلات مورد نیاز به بانک های عامل معرفی شدند.
رضایی اضافه کرد: در مجموع برای اجرای این طرح ها ۳۰ میلیارد و ۵۷۰ میلیون تومان اختصاص یافت که با تکمیل و بهره برداری از آن ها، یک هزار و ۲۷۳ فرصت شغلی جدید ایجاد می شود.
این مقام مسئول گفت: از مجموع طرح های معرفی شده به بانک های عامل ، ۱۸۱ طرح اشتغالزا موفق به دریافت ۲ میلیارد و۸۵۷ میلیون تومان تسهیلات شدند که با بهره برداری از آن ها زمینه اشتغال ۱۹۶ تن از افراد جویای کار قصرشیرین فراهم می شود.
وی ادامه داد: با توجه به موقعیت و ظرفیت های توسعه ای شهرستان قصرشیرین ، دستگاه های دولتی باید کار استعداد یابی و مشوق های سرمایه گذاری پایدار را فراهم کنند.
قصرشیرین با بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه ، دارای ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق است که در امتداد این مرزها، ۲ مرز رسمی و فعال خسروی و پرویزخان قرار دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام استانداری کرمانشاه اینجا کلیک نمایید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ