مشکل تبدیل وضعیت هیات علمی خانواده های ایثارگران و شهدا حل شد

۱ نظر

دبیر هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی، گفت که این هیات مصوبه ای برای رسمی قطعی شدن قرارداد اعضای هیات علمی خانواده های ایثارگران و شهدا صادر کرد و بر این مبنا مشکلات تبدیل وضعیت آنها در دانشگاه ها برطرف شد.

جواد محمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایرنا، اظهار کرد: بر اساس مصوبه هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی، مشمولان بند 'پ' ماده ۹۰ قانون برنامه ششم توسعه و مشمولان بند 'ز' ماده ۴۴ قانون برنامه پنجم توسعه شامل ایثارگران، جانبازان، آزادگان و فرزندان شان، فرزندان و همسران شهدا، در صورتی که عضو هیات علمی شده باشند، حسب قانون و درخواست آنها باید بلافاصله در دانشگاه ها 'رسمی قطعی' شوند.
وی خاطرنشان کرد: در تعدادی از دانشگاه ها برای وضعیت این افراد موانعی وجود داشت که هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی این مشکل را برطرف ساخت.
دبیر هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی، افزود: تبدیل وضعیت افرادی که هم اکنون عضو هیات علمی هستند یا این قصد را دارند ، اعمال شود و برای این گروه، فرایند پیمانی و آزمایشی طبق قانون وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برای مشاهده آخرین اخبار جذب هیات علمی اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده اخبار استخدام فرزندان شهید و جانباز اینجا کلیک کنید

برای مشاهده اخبار جانبازان و ایثارگران اینجا کلیک کنید

 

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای مشکل تبدیل وضعیت هیات علمی خانواده های ایثارگران و شهدا حل شد

  • م
    محمد
    ۱۴ آبان ۱۴۰۰، ۱۸:۴۱
    تبدیل وضعیت هیات علمی ایثارگر باید بر اساس قانون بند د تبصره 20 بودجه سال 1400 انجام شود... مسئولین مربوطه کوتاهی نکنند

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ