مشکلی برای صدور کارت های سربازی وجود ندارد

۱ نظر

رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام کرد که هیچ مشکلی در صدور کارت های پایان خدمت و معافیت سربازی وجود ندارد.

سردار تقی مهری در گفت وگو با ایسنا، درباره این که آیا مشکلی در تامین کارتهای خام و صدور کارت های پایان خدمت و معافیت سربازی وجود دارد یا خیر؟ اظهار کرد: ما هیچ مشکلی در تامین و صدور این کارت ها نداریم و در صورتی که مدارک و پرونده افراد کامل باشد حداکثر ظرف مدت ۱۵ روز کارت برایشان صادر خواهد شد.
مهری اضافه کرد: البته می دانید که ما دو نوع کارت سربازی داریم، یکی کارت معافیت و دیگری کارت پایان خدمت که در مورد کارت های معافیت سربازی، متقاضیان باید به این موضوع توجه کنند که این کارت پس از طی مراحل و گذراندن جلسات کمیسیون ها و اخذ مدارک صادر خواهد شد و منظور از ۱۵ روز، ۱۵ روز پس از ثبت درخواست نیست.
وی در مورد اینکه چرا صدور برخی از کارتها طولانی شده است، گفت: در مورد کارتهایی که روند صدورشان طولانی شده است، در اکثر موارد نواقص در مدارک وجود داشته و صدور کارت طولانی شده است، از این رو ممکن است تا زمان رفع نواقص و مدارک این فرایند زمان ببرد که لازم است متقاضیان نسبت به حل مشکل و رفع نواقص اقدام کنند.

منبع : خبرگزاری ایسنا

برای مشاهده اخبار آخرین تغییرات خدمت سربازی و معافیت ها اینجا کلیک کنید

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای مشکلی برای صدور کارت های سربازی وجود ندارد

  • ا
    امیر
    ۲۹ شهریور ۱۳۹۸، ۰۷:۱۰
    از زمان ارسال به کارخانه چقدطول می‌کشه تاصادربشه

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ