مرحله دوم نقل و انتقالات فرهنگیان آذربایجان شرقی آغاز شد

مرحله دوم نقل و انتقال اینترنتی درون استانی فرهنگیان آذربایجان شرقی برای سال تحصیلی ۹۹-۹۸ در شرایطی که نهاد تعلیم و تربیت استان از چالش کمبود معلم رنج می برد، از امروز شنبه آغاز شد.

به گزارش ایرنا، نقل و انتقال فرهنگیان از جمله مسایل و موضوعات مهم این قشر تلاشگر و آینده ساز است که همه ساله پس از پایان سال تحصیل آغاز می شود و متقاضیان زیادی در بین کارکنان آموزش و پرورش دارد.

در آذربایجان شرقی حدود ۷۰۰ هزار دانش آموز در هشت هزار و ۷۷ باب مدرسه و ۳۲ هزار و ۸۱۳ کلاس درس مشغول تحصیل هستند و اموزش و پرورش استان همه ساله به دلیل تعداد بالای درخواست های مربوط به نقل و انتقال در این زمینه با چالش مواجه است.

آموزش و پرورش آذربایجان شرقی امسال با توجه به بازنشستگی سه هزار و ۵۰۰ معلم از یک سو و افزایش تعداد دانش آموزان از سوی دیگر با چالش کمبود معلم نیز مواجه است و برای رفع این مشکل به بیش از چهار هزار معلم جدید نیاز دارد.

بهروز اصغری، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی در این باره گفت: با اعلام نتایج مرحله اول انتقالات اینترنتی، تقاضای متقاضیان در مرحله دوم با نظر مساعد بررسی خواهد شد.

وی گفت: رویکرد اصلی از این اقدام استفاده از حداکثر ظرفیت نیروی انسانی با رویکرد تامین نیروی مورد نیاز مناطق و نواحی و ایجاد رفاه نسبی در بین متقاضیان است.

وی با اشاره به اینکه نتایج نقل و انتقال سال ۱۳۹۸ داخل استان فرهنگیان رسمی و پیمانی استان آذربایجان شرقی ۱۹ خرداد اعلام شد، گفت: فرهنگیان رسمی و پیمانی که در موعد مقرر در سامانه نقل و انتقالات سال ۱۳۹۸ داخل استان ثبت نام کرده بودند، می توانند با ورود به سامانه http://www.tabriz۹۸۲.enteghalat.com، از نتیجه تقاضای انتقال خود مطلع شوند.

معاون پشتیبانی دستگاه تعلیم و تربیت استان گفت: با بهره وری کامل از ظرفیت های موجود نیروی انسانی استان حداکثر توان برای بالابردن آمار منتقل شدگان بکارگرفته می شود.

اصغری تاکید کرد: ثبت نام متقاضیان با اجرای دقیق و به موقع مفاد دستورالعمل درسایت www.tabriz۹۸۲.enteghalat.com انجام خواهد گرفت.

متقاضیان انتقال در صورت دارا بودن شرایط نقل و انتقال با هماهنگی کارشناس امور اداری و تشکیلات اداره محل خدمت خود در زمان مقرر می‌بایست نسبت به تکمیل فرمهای نقل و انتقال رایانه ای از طریق سامانه اینترنتی در سایت مربوط اقدام کنند.

 منبع : خبرگزاری ایرنا

برای مشاهده صفحه اصلی اخبار نقل و انتقال فرهنگیان اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ