محدودیت اعمال مدرک فرهنگیان باید برطرف شود

۲ نظر

معاون برنامه ‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از طرح ۳ پیشنهاد وزیر آموزش و پرورش برای رفع محدودیت اعمال مدرک فرهنگیان خبر داد و گفت: محدودیت اعمال مدرک فرهنگیان باید برطرف شود.

به گزارش روز سه شنبه آموزش و پرورش، علی اللهیار ترکمن با بیان این مطلب عنوان کرد: محدودیت اعمال مدارک تحصیلی برای فرهنگیان به دلیل مصوبه شورای عالی اداری ایجاد و اجرای آن برای همه دستگاه‌ های کشور ضروری است؛ اما این مصوبه نباید در خصوص آموزش و پرورش اعمال شود.
وی افزود: تعلیم و تربیت یک فعالیت آموزشی و فرهنگی است و به همین جهت فعالیت آن با سایر دستگاه های کشور متفاوت است.
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع ادامه داد: فرهنگیان برای افزایش سطح کیفیت آموزش نیازمند ارتباط مستمر با محیط های دانشگاهی و مراکز علمی هستند و باید علاوه بر شرکت در کلاس های ضمن خدمت و دوره های بازآموزی نسبت به ارتقای مدارک تحصیلی نیز اقدام کنند.
اللهیار ترکمن تصریح کرد: وزیر آموزش و پرورش در این خصوص تاکنون ۳ پیشنهاد به سازمان امور اداری و استخدامی کشور ارائه کرده که هنوز مورد بررسی قرار نگرفته است.
وی افزود: این مهم یکی از خواست های اساسی فرهنگیان است و در صورت دریافت پاسخ از دستگاه های مربوطه آن ها نیز در جریان قرار می گیرند.
براساس مصوبه تیرماه ۹۴ سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، اعمال مدرک تحصیلی بیش از یک بار برای کارکنان تمام دستگاه‌های اجرایی کشور از جمله آموزش و پرورش ممنوع است.

 منبع : خبرگزاری ایلنا

برای مشاهده اخبار استخدام فرهنگیان و معلمان اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای محدودیت اعمال مدرک فرهنگیان باید برطرف شود

  • م
    معلم
    ۷ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۲۰
    با سلام،،بعداز گذشت شش سال از ارسال بخشنامه ی ظالمانه عدم اعمال مدرک،هنوز زمان لغو ورفع این ظلم نرسیده؟؟!یعنی عادلانه هست مدیر عامل بازنشسته ای حد اقل 63میلیون دریافت کند ولی کارمند ومعلم تحصیل کرده ،به بهانه ی هزینه دار بودن،مدرک تحصیلی اش اعمال نشود؟!!!عجب تدبیری وچه امیدی در این دولت!!!!!/!
    • ص
      صفورا ابوکشیده
      ۲ تیر ۱۳۹۸، ۱۸:۳۸
      با سلام،،،فقط سالی چند بار نامه نگاری فردی انجام می گیردو....دریغ از یک جو عمل به قانون ونقض بخشنامه ی خلاف قانون،،مسئولین یه مقدار درقانون اساسی وسایر ملل تحقیق کنند

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ