مجوز جذب هزار و ۳۰۰ نیروی انسانی در خراسان جنوبی اخذ شد

۳ نظر

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان جنوبی اعلام کرد: مجوز جذب بیش از هزار و ۳۰۰ نفر به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز برخی دستگاه‌های اجرایی استان اخذ شد.

به گزارش ایرنا، ناصر ناصری روز یکشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: با توجه به وجود پست‌های بلاتصدی در اغلب دستگاه‌های اجرایی، موضوع جذب نیرو و جبران این کاستی در اولویت برنامه‌های استان قرار گرفت.

وی افزود: با احصای پست‌های بلاتصدی به ویژه در دستگاه‌های مختلف و پیگیری‌های صورت گرفته در این زمینه تاکنون مجوز نهایی جذب هزار و ۲۱۷ نفر صادر شده و سازمان امور اداری و استخدامی کشور، مجوز جذب نیرو را با توجه به نیاز دستگاه‌های استان به وزارتخانه‌های مربوطه ابلاغ کرده است.

معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: با ابلاغ این مجوزها به دستگاه‌های مربوطه، فرآیند ارائه فراخوان‌های لازم و برگزاری آزمون‌های استخدامی در دستور کار قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: تا این لحظه، تنها آموزش و پرورش نسبت به برگزاری آزمون و آغاز فرآیند جذب بخشی از نیروهای مورد نیاز خود اقدام کرده است و بقیه دستگاه‌ها به مرور نسبت به برگزاری آزمون و آغاز فرآیند جذب نیرو اقدام خواهند کرد.

ناصری با اشاره به کمبود نیرو در دستگاه‌های پیشران و موثر براساس سند توسعه و پیشرفت استان افزود: طی ۱۴ جلسه تخصصی با مدیران مرتبط، میزان نیاز دستگاه‌های اجرایی استان به نیروی انسانی تعیین شد.

وی گفت: درخواست استان برای تامین نیروی این ۹ دستگاه نیز به نهاد ریاست جمهوری و سازمان امور اداری و استخدامی کشور ارسال شده که به محض تایید نهایی، مقدمات انتشار آگهی استخدامی و برگزاری آزمون فراهم خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان جنوبی از پیگیری‌های حضوری استاندار برای تحقق این موضوع گفت و متذکر شد: جبران کاستی‌های موجود و تامین نیروی انسانی مورد نیاز دستگاه‌های اجرایی همواره مورد تاکید استاندار بوده و طی چند جلسه حضوری در تهران پیگیری شده است.

استاندار خراسان جنوبی بتازگی در همایش نکوداشت شوراهای اسلامی استان با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته در زمینه جذب نیرو برای دستگاه‌های اجرایی، از نتایج مثبت این پیگیری‌ها خبر داد.

منبع : خبرگزاری ایرنا

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۳ نظر برای مجوز جذب هزار و ۳۰۰ نیروی انسانی در خراسان جنوبی اخذ شد

  • ا
    امین
    ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۵۹
    باسلام
    لطفا مدت ثبت نام آزمون فراگیردهمین دوره دستگاههای اجرایی را حداقل یک روزتمدیدفرمایید.
    • ا
      الهه
      ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۰۶:۵۶
      سلام الان چه رشته و کدوم سازمان ها نیرو می گیرند لطفا رشته مهندسی مدیریت پروژه رو هم بزارین تو رشته ها
      • م
        مهدی
        ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۰۰
        سلام دوست دارم از اصفهان به خراسان برم

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ