لایحه نظام پرداخت معلمین اعم از رتبه‌بندی معلمان است

۱ نظر
خبرگزاری خانه ملت : وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه لایحه نظام پرداخت معلمین حل مشکلات وسیع‌تری از معلمان را در بر می‌گیرد، بر ضرورت تسریع در حل مشکلات فرهنگیان تاکید کرد. فخرالدین احمدی دانش آشتیانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در خصوص  تدوین لایحه نظام پرداخت معلمین از سوی آموزش و پرورش، گفت: قوانین و مفاد مندرج در نظام رتبه‌بندی ارتباط و تداخلی با این لایحه ندارد درواقع به منظور حل این مشکلات باید لایحه نظام پرداخت معلمین  را در کنار  نظام رتبه‌بندی دنبال کرد. وزیر آموزش و پرورش مجلس ادامه داد: نظام رتبه بندی معلمان بخشی از مشکلات را حل و فصل خواهد کرد در حالی که لایحه نظام پرداخت معلمین مسائل کلی‌تری را در بر می‌گیرد، به همین دلیل آموزش و پرورش به دنبال تدوین لایحه نظام پرداخت معلمین است تا هریچه سریعتر مشکلات پرداختی فرهنگیان از طریق تدوین این لایحه برطرف شوند. وی همچنین درخصوص میزان تحقق نظام رتبه‌بندی معلمان، توضیح داد: اگر سازمان مدیریت، برنامه و بودجه اعتبارات آموزش و پرورش را افزایش دهد می‌توانیم نظام را به طور کامل اجرا کنیم.

برای مشاهده آخرین خبر از وضعیت نظام رتبه‌بندی معلمان اینجا کلیک کنید

برای مشاهده اخبار فرهنگیان و معلمان اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای لایحه نظام پرداخت معلمین اعم از رتبه‌بندی معلمان است

  • س
    سجاد فرسایی فام
    ۲۳ مرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۱۱
    سلام به تمامی انسانهای خوب خدا
    خواستم بگویم آیا پن جانباز با چند سال اسارت در آموزش،و پرورش با این مبلغ ناچیز چطور ی میتوانم زندگی را اداره کنم و برای درمان خودم هم. بطور مدام در بیماری زمان اسارت و جنگ هستم. فقط تنها حقوق من از آموزش وپرورش است حالا خودتان قضاوت کنید

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ