قانون منع بکار گیری بازنشستگان در وزارت ورزش و جوانان

وزیر ورزش و جوانان گفت: تکلیف همه ما را قانون مشخص کرده است و قانون منع بکار گیری بازنشستگان قطعا در ورزش هم اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان سالن ورزشی چند منظوره مارلیک ملارد که احداث آن از سال۱۳۹۰ آغاز شده بود، دقایقی پیش با حضور دکتر سلطانی فر افتتاح و به بهره برداری رسید.
این سالن با متراژ ۱۲۹۶ دارای رختکن و کفپوش استاندارد است که با قابلیت انجام رشته های توپی و غیرتوپی، از امروز به بهره برداری رسیده است.

دیدار ورزشکاران با رهبر معظم انقلاب استثنائی ، خارق العاده و منحصر به فرد بود

سلطانی فر در حاشیه مراسم افتتاح ورزشگاه ۵ هزار نفری ملارد در پاسخ به سوالی پیرامون دیدار مدال آوران جاکارتا با رهبر معظم انقلاب اظهار داشت :دیدار ورزشکاران با رهبر معظم انقلاب استثنائی ، خارق العاده و منحصر به فرد بود.
وی ادامه داد: دیدار مقام معظم رهبری با فرزندان خودشان از جامعه ورزش پدرانه بود و در یک فضای عاطفی و معنوی صورت گرفت.

وزیر ورزش و جوانات گفت : در این دیدار رهبر معظم انقلاب با صبر و حوصله صحبت تک تک ورزشکاران را شنیدند و مدال آوران هم که برخی از آنها از مناطق محروم بودند پیام آور مردم مناطق خود بودند

وزیر ورزش و جوانان در ادامه تصریح کرد:در طی سال های اخیر اتفاقات خوبی در عرصه ورزش رخ داده و بانوان هم در افتخارات اخیر بویژه بازی های آسیایی جاکارتا نقش عمده ای ایفا کردند و با یک مدال طلا،۶ نقره و ۱۰ برنز نتیجه استثنائی گرفتند و در این دیدار استثنائی برخی از انها با افتخار مدال های خود را به رهبر معظم انقلاب اهدا کردند .

سلطانی فر گفت : در هر صورت یک روز بسیار خوب و استثنائی رقم خورد و انرژی ما را در راستای خدمتگزاری به مردم بیشتر کرد و نگاه ریزبین مقام معظم رهبری و پیام های تقدیر ایشان هم برای ما مایه افتخار و سربلندی است و امیدوارم با تلاش بیشتر بتوانیم موجبات رضایتمندی مردم را فراهم کنیم.

قانون منع بکار گیری بازنشستگان قطعا در ورزش هم اجرا می شود

وزیر ورزش و جوانان همچنین در حاشیه سفر استانی و افتتاح استادیوم ۵ هزار نفری شهرستان ملارد استان تهران در پاسخ به سوالی پیرامون قانون منع به کارگیری بازنشستگان اظهار داشت: تکلیف همه ما را قانون مشخص کرده است و این قانون قطعا در ورزش هم اجرا مَی شود.

دکتر سلطانی فر همچنین به مهلت دو ماه اجرای قانون برای دستگاههای اجرایی اشاره کرد و افزود : تا ۲۴ آبان ماه فرصت دستگاهها برای اجرایی کردن قانون منع بکار گیری بازنشستگان است و پس از آن نهادهای نظارت از جمله دیوان محاسبات و سازمان بازرسی کل کشور ورود قانونی خود را خواهند داشت.

منبع : خبرگزاری فارس

برای مشاهده اخبار بازنشستگان اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ