قانون منع به کارگیری بازنشستگان درهیات‌های ورزشی

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: قانون منع به کارگیری بازنشستگان هم برای هیات‌های شهرستانی و هم برای هیات‌های استانی شامل خواهد شد.

بهرام آقاخانی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار کرد: طبق بخش‌نامه‌ای که در این زمینه صادر شده قانون منع به کارگیری بازنشستگان هم برای هیات‌های شهرستانی و هم برای هیات‌های استانی شامل خواهد شد.

وی گفت: بعد از ابلاغ این قانون پیگیری‌های لازم برای اجرایی شدن آن در سطح استان اردبیل انجام خواهد گرفت که در این زمینه نیز نیازمند همکاری ویژه‌‌ی هیات‌های ورزشی هستیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به اینکه بدنه اداره کل ورزش و جوانان خالی از نیروهای بازنشسته است، تصریح کرد: در صورت اجرایی شدن این قانون ۷ رئیس هیات ورزشی در سطح استان و شهرستان از خدمت‌رسانی در این حوزه منع خواهند شد.

آقاخانی افزود: توجه به اشتغال جوانان و ایجاد ظرفیت برای استفاده از ایده‌های نو در حوزه ورزش و جوانان از مزایای اجرایی شدن این قانون محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و رئیس جمهور محترم برای اعتماد به جوانان در زمینه‌های مختلف اداره کل ورزش و جوانان استان اهتمام ویژه‌ای به عملی کردن این برنامه در آینده نزدیک دارد.

منبع : خبرگزاری فارس

برای مشاهده اخبار بازنشستگان اینجا کلیک کنید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ