فعلا مجوزی برای تبدیل وضعیت نیروهای قرارداد کارمعین نداریم

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش گفت: تبدیل وضعیت نیروهای قرارداد کار معین، به سیاست‌های اداری و استخدامی و مجوزهایی که برای استخدام رسمی به آموزش و پرورش داده می‌شود، بر می‌گردد و فعلا در این خصوص مجوزی نداریم.

علی الهیار ترکمن معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در واکنش به پرسش مخاطبان این خبرگزاری در سامانه «فارس من» درباره «شرایط سخت معلمان قرارداد کارمعین» اظهار کرد: تبدیل وضعیت افراد قرارداد کار معین، به سیاست‌های اداری و استخدامی و مجوزهایی که برای استخدام رسمی به آموزش و پرورش داده می‌شود، بر می‌گردد.

وی ادامه داد: با توجه به قانون برنامه ششم توسعه، تمام جذب در آموزش و پرورش باید از طریق دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی صورت گیرد.

الهیار ترکمن اضافه کرد: برای تبدیل وضعیت از پیمانی به رسمی و همچنین از شکل دیگر به پیمانی باید مجوز داشته باشیم و مجوز موردی فعلاً نیست.

وی تصریح کرد: به عبارت دیگر ما فعلاً مجوز دیگری برای تبدیل وضعیت این افراد نداریم ولی اگر هر سیاستی دولت درباره تغییر وضعیت داشته باشد سریعاً به مورد اجرا می‌گذاریم.

 منبع : خبرگزاری فارس

برای مشاهده اخبار لحظه به لحظه استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ