فرصت مجدد برای ثبت نام در کنکور سراسری

مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور گفت: داوطلبانی که در مهلت مقرر موفق به دریافت سوابق تحصیلی نشده اند و یا به هر دلیل دیگر نتوانسته اند در آزمون سراسری ۹۸ ثبت نام کنند می‌تواند در مهلت مجدد از روز یک شنبه ۱۹ اسفند تا چهارشنبه ۲۲ اسفند ۹۷ در سایت سازمان سنجش ثبت نام کنند.

حسین توکلی در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری میزان درباره آخرین آمار ثبت نام کنکور سراسری گفت: ثبت نام کنکور سراسری سال ۹۸ برای پذیرش دانشجو در رشته‌های با آزمون و دوره‌های روزانه، شبانه، نیمه حضوری، مجازی، پردیس‌های خودگردان دانشگاه ها، دانشگاه پیام نور، دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی، ظرفیت مازاد دانشگاه‌ها و رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی صورت می‌گیرد.
وی گفت: ثبت نام کنکور سراسری ۹۸ از چهارشنبه ۲۴ بهمن از طریق سایت سازمان سنجش آغاز شد و تا پایان وقت دوشنبه ۶ اسفند پایان پذیرفت.
وی در ادامه درباره تعداد ثبت نام کنندگان در آزمون سراسری گفت:یک میلیون ۷۶ هزار ۶۵۷ نفر در این آزمون ثبت نام کرده اند که آمار نهایی ظرف چند روز آینده اعلام خواهد شد.
مشاور عالی سازمان سنجش در ادامه از برقرار شدن مهلت مجدد ثبت نام در آزمون سراسری خبر داد و گفت: به منظور مساعدت با داوطلبانی که در مهلت مقرر موفق به دریافت سوابق تحصیلی نشده اند و یا به هر دلیل دیگر نتوانسته اند در آزمون سراسری ۹۸ ثبت نام کنند می‌تواندد در مهلت مجدد از روز یک شنبه ۱۹ اسفند تا چهارشنبه ۲۲ اسفند ۹۷ در سایت سازمان سنجش ثبت نام کنند.

منبع: خبرگزاری میزان

برای مشاهده آخرین اخبار تحصیلی کشور اینجا کلیک نمایید

 

 

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ