فراخوان مشمولان غایب متولد سال های ۱۳۵۵ تا ۱۳۷۶ به خدمت دوره ضرورت

۶۹ نظر
اداره اجتماعی سازمان وظیفه عمومی ناجا : این سازمان در اطلاعیه ای اعلام کرد :کلیه مشمولان متولد سال های ۱۳۵۵ تا ۱۳۷۶که به سن مشمولیت رسیده اند برای تعیین تکلیف وضعیت خدمت وظیفه عمومی و یا انجام خدمت دوره ضرورت، نسبت به معرفی خود در اولین فرصت اقدام نمایند. این سازمان تصریح کرد که : برابر ماده یک قانون خدمت وظیفه عمومی دفاع از استقلال و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران وجان و مال و ناموس مردم ، وظیفه دینی و ملی هر فرد ایرانی است همچنین برابر ماده دو این قانون هر فرد ذکور ایرانی در ماهی که آن ماه به سن ۱۸ سال تمام می رسد مشمول خدمت وظیفه عمومی تلقی گردیده و در شمول مقررات خدمت وظیفه عمومی قرار می گیرد . این اطلاعیه یاد آور میشود که مشمولان موظفند ظرف مدت حداکثر ۶ماه پس از ورود به سن مشمولیت نسبت به تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +۱۰) اقدام نمایند ، شایان ذکر است که مشمولان مقیم خارج از کشور نیز در همین ارتباط می توانند از طریق نزدیک ترین نمایندگی کنسولی یا سیاسی دولت جمهوری اسلامی ایران به محل اقامت خویش اقدام و خود را معرفی نمایند . همچنین این سازمان به دانش آموزان ،دانشجویان و طلاب علوم دینی که در حین تحصیل به سن مشمولیت (۱۸ سالگی تمام )می رسند خاطر نشان کرد : این افراد می بایست از طریق مراکز آموزشی مربوطه ، درخواست معافیت تحصیلی نمایند. لازم به توضیح است ،مشمولانی که برای رسیدگی و یا اعزام به خدمت احضار می شوند چنانچه در مهلت یا موعد مقرر خود را معرفی ننمایند، غایب محسوب شده و برابر ماده ۵۸قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد.

برای مشاهده اخبار آخرین تغییرات خدمت سربازی و معافیت ها اینجا کلیک کنید

برای مشاهده اخبار آخرین اخبار از نحوه خرید خدمت سربازی اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۶۹ نظر برای فراخوان مشمولان غایب متولد سال های ۱۳۵۵ تا ۱۳۷۶ به خدمت دوره ضرورت

  • پ
    پرهام
    ۲۳ مهر ۱۳۹۶، ۰۴:۳۰
    سلام توروخدا جوابمو بدین،،،من متولد 74هستم ،،،از سال ۱۳۹۲پدر و مادرم جدا زندگی میکردن ولی طلاق نگرفته بودن من هم خرج مادرم رو میدادم الان در سال ۹۶به صورت رسمی طلاق گرفتن،،،آیا میتونم سربازی معاف بشم یا حداقل بخرم؟؟

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ