فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی مرداد ماه سال ۹۹

۹ نظر

سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی،کلیه مشمولان فارغ التحصیل دانشگاه ها،دیپلم و زیردیپلم که دارای برگ آماده به خدمت پایه خدمتی مرداد ماه سال ۹۹هستند را به خدمت سربازی فراخواند.

به گزارش ایسنا، سازمان وظیفه عمومی ناجا دراطلاعیه ای اعلام کرد: کلیه مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ مرداد ماه سال ۱۳۹۹ دریافت کرده اند،می بایست با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) ، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج درآن اقدام کنند.

در این اطلاعیه آمده است،کلیه مشمولان دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی ،دیپلم و زیردیپلم می بایست در تاریخ ،ساعت، محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان اعلام شده ، حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

لازم به ذکر است: در این دوره از اعزام به خدمت نیز همانند دوره قبل برای حفظ سلامت مشمولان،تاریخ اعزام به خدمت مشمولان معاف از رزمی که مبتلا به بیماری های مزمن آسمی ، قلبی و عروقی ، خونی ، گوارشی و عفونی هستند ،تمدید شده و این دسته از مشمولان نیاز به مراجعه حضوری ندارند.

شایان ذکر است: این دسته از مشمولان می بایست به همراه برگ معرفی نامه مشمولان که از طریق یکی از دفاتر(پلیس+۱۰) دریافت کرده اند ، به نزدیک ترین مرکز بهداشت محل سکونت خود جهت معاینه در خصوص ویروس کرونا مراجعه و درصورت تایید سلامتی آنان در این زمینه،برگ محل مراجعه ممهور به مهرتایید مرکز بهداشت را به همراه داشته باشند.

در این اطلاعیه آمده است، برای پیشگیری از بروز و شیوع بیماری کرونا،مشمولان اعزامی دوباره در روز اعزام توسط وظیفه عمومی استان ها و مراکز آموزش نیروهای مسلح مورد معاینه قرار می گیرند.

سازمان وظیفه عمومی ناجا تاکید کرد: عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده ۱۰ و ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی، محرومیت های اجتماعی را برای آنان در برخواهد داشت.

بر اساس گزارش پایگاه خبری پلیس، درادامه اطلاعیه متذکرشده است، متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان به نشانیkhabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند

منبع : خبرگزاری ایسنا

برای مشاهده اخبار آخرین تغییرات خدمت سربازی و معافیت ها اینجا کلیک کنید

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۹ نظر برای فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی مرداد ماه سال ۹۹

  • س
    سردار
    ۲ مرداد ۱۳۹۹، ۱۴:۴۶
    دوستان اگه اخبار چند سال قبل رو تو همین پیج ای استخدام یه مرور بکنید متوجه میشید که چندین ساله ستاد داره تهدید میکنه حتی یادمه دو سه سال پیش گفتن میایم دم خونه هاتون خخخخ....ولی هی به تعداد غایبین افزوده شد و الانم به شدت همه دارن غیبت میکنن چون جوونای امروزی دیگه باهوشن و شجاعن و تن به هر ذلالتی نمیدن ,تن به بیگاری مفتکی نمیدن دمشونم گرم...حالا هی شما تهدید کن و بگو زندونتون میکنیم میبینید نتیجش چی میشه؟سه میلیون غایب ....من به شخصه زندون رو ترجیح میدم تا خدمت حداقل اونجا بهمون حقوق نمیدن کارم ازمون نمیکشن....این اقایی هم که با لحن مثلا مخوف میاد اینجا و کامنت میزاره از عوامل همونجاس برید تو صفحات غایبین حداقل من میدونم از پنج سال پیش همینارو داره تکرار میکنه...البته دون پایه هستن ایشون زیاد جدیشون نگیرید چون اگه به حرف ایشون بود بنده الان سالها تو زندان بودم خخخ...خلاصه که تنها راه منطقی جوابگوه الان وگرنه گوش کسی که ده سال غیبت داره از این حرفا پره خودتونم میدونید اسلحه دادن دست یه غایب سن بالای ناراضی که دیگه چیزی واسه از دست دادن نداره چه خطراتی داره خلاصه دودش تو چشم خودتون میره ما گفتیم
    • و
      وحید
      ۲ مرداد ۱۳۹۹، ۱۷:۰۱
      من با سی و سه سال سن و زن و بچه، اگر فروختن میخرم، اگرم نفروختن تا آخر عمرمم حاضر نیستم برم. پولمم آمادست.
      • ح
        حسین
        ۲ مرداد ۱۳۹۹، ۱۸:۰۳
        داداش من شنیدم گفت تا الان 4.5 میلیون شده آمار غایب و فراری اینا . سالی که اعلام خرید شد 2 میلیون گفتن غایب و فراری هست فک کنم . پارسال صحبت از 3.5 میلیون غایب و فراری بود یه مدت پیش که فراخوان متولد 81 اومد شنیدم میگن 4.5 داریم همینطوری داره میره بالا
        • و
          وحید
          ۲ مرداد ۱۳۹۹، ۱۸:۵۴
          درسته حسین جان.منم شنیدم 4ر5 میلیون غایب هست.
      • م
        مهدی
        ۲ مرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۲۳
        دوستان دقت کردید توی بعضی کامنت ها دقیقا این جمله وجود داره؟
        "طرح فروش ریالی به تاریخ پیوست"
        به نظرتون کلمه کلیدی دستوری نیست؟
        • س
          سردار
          ۲ مرداد ۱۳۹۹، ۱۴:۵۴
          کامنتهای با این مضمون توسط فقط یک نفر فرستاده میشه مهدی جان حالا با اسامی مختلف...دقت کنی کامنت گذاشته میشه بعدش یکی پایین همون کامنت میاد تصدیق میکنه...تابلو شده دیگه...خلاصه که چه با تهدید چه بی تهدید امثال ما خدمت برو نیستن ..باور کن من الان اگه برم دنبال معافیت پزشکیم بهم میدن ولی الان دیگه جنبه فان واسم پیدا کرده خدا شاهده دوس دارم بیام اینجا معتاد شدم یجورایی خخخخخخ...کسیم اگه میخاد بره خدمت دیگه اینجا اومدن نداره که ...دفترچه پست کن و د برو که رفتی
          • م
            مهدی
            ۲ مرداد ۱۳۹۹، ۱۶:۴۲
            آره دقیقا، من نمی دونم چرا فکر می کنن با این کارا مردم می رن سربازی. کسی که نمی تونه بره سربازی نمی ره دیگه، با تهدید فقط اذیت می کنن بنده خدا رو
        • و
          وحید
          ۳۱ تیر ۱۳۹۹، ۲۳:۴۰
          توی این اوضاع کرونا و مشکلات اقتصادی و حقوق کم سربازان، کی میره!!!
          • ص
            صادق
            ۳۱ تیر ۱۳۹۹، ۲۳:۱۳
            چه فراخوان ها که دادند و کسی نرفت

            لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

            ثبت پاسخ