فراخوان تعریف پروژه کسر خدمت سربازی در موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی

۱ نظر

موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی از میان دانشجویان و فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد و دکترای رشته های مدیریت جهت تعریف پروژه کسر خدمت وظیفه سربازی دعوت به عمل می آورد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس، موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی در نظر دارد از میان دانشجویان و فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد و دکترای رشته های مدیریت که دارای رزومه قوی در زمینه بازاریابی و برندینگ هستند، در قالب تعریف پروژه کسر خدمت وظیفه بهره برداری نماید.
متقاضیان می توانند رزومه خود را با آدرس ایمیل Tpmt@tridi.ir ارسال کنند تا پس از بررسی های اولیه جهت انجام مصاحبه تخصصی از ایشان دعوت به عمل آید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برای مشاهده اخبار آخرین تغییرات خدمت سربازی و معافیت ها اینجا کلیک کنید

 

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای فراخوان تعریف پروژه کسر خدمت سربازی در موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی

  • ع
    علی
    ۲ اسفند ۱۳۹۷، ۱۳:۵۳
    سلام دوستان پدرم کلا دوسال و یکماه خدمت کرده اما دوتا کارت ایثار گرفته یکیش دوسال و یکماه هست و یکی دیگه از کارتاش شانزده ماه هست که مجموعا میشه چهل و یکماه ایا امکانش هست من معاف کامل بشم خواهشا کسی اطلاعی داره راهنماییم کنه بعد سایتی هست که استعلام بگیرم ببینم پدرم کلا چه قدر خدمت کرده ؟؟؟؟؟

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ