فراخوان استخدام ۵۵ هزار نفر به‌زودی اعلام می‌شود

۲۶۵ نظر

وزیر آموزش و پرورش در نشست خبری به مناسبت هفته معلم اعلام کرد: آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای ۵۵ هزار نفر بزودی منتشر می شود.


به گزارش خبرنگار وزیر آموزش و پرورش در نشست خبری به مناسبت هفته معلم در سالن غدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اعلام کرد: آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای ۵۵ هزار نفر بزودی منتشر می شود.
وی درباره آزمون استخدامی آموزش و پرورش و تامین نیرو برای وزارت آموزش و پرورشگفت: امیدواریم امسال بتوانیم ۵۵ هزار نفر را در آموزش و پرورش جذب کنیم که به‌زودی فراخوان را اعلام می‌کنیم.
نیروی انسانی سال ۹۸ تعیین تکلیف شده است
وزیر آموزش و پرورش درباره کمبود نیروی انسانی با تایید کمبود نیروی انسانی، گفت: ماتکلیف نیروی انسانی مهر ۹۸ را بستیم و از این جهت نگرانی نداریم.
وی با اشاره به بازنشستگی نیروی انسانی در آموزش و پرورش ادامه داد: دانشگاه‌های فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی با جذب و پرورش دانشجومعلم، کمبود نیرو را جبران می‌کنند.
بطحایی درباره تغییر ساختار در آموزش و پرورش گفت: همین روزها تغییرات ساختار ستاد ابلاغ می شود و بعد از آن تغییر ساختار استان‌ها انجام می‌شود و البته تغییر ساختار مناطق به امسال نمی‌رسد.
سه زیرنظام برای آموزش و پرورش
دکتر بطحایی در این نشست خبری به تدوین زیرنظام‌های سند تحول در سال ۹۷ اشاره کرد و ادامه داد: ۳ زیرنظام تهیه شده بود و ۳ زیرنظام دیگر در سال ۹۷ تهیه شد تا بتوانیم گام موثری را در اجرای سند تحول بنیادین برداریم و بتوانیم در بخش محتوا و متن و مدیریت برنامه‌هایی را آغاز کنیم.
دکتر بطحایی به بخش محتوا و متن اشاره کرد و افزود: در سند برنامه درسی ملی اعلام کرده است که چه اتفاقی بیفتد تا یادگیری دانش‌آموزان و چرخش‌های الزامی صورت گیرد.
وی با اشاره به برنامه ویژه مدرسه(بوم) گفت: انعطاف لازم در اختیار مدارس قرار می‌گیرد تا متناسب با شرایط بومی، محلی و منطقه‌ای، محتوای آموزشی برنامه رسمی را تعیین کند؛ ۲ ساعت برنامه ویژه مدرسه با فوق برنامه متفاوت است.
مهارت آموزی و کارآفرینی با تاکید رئیس جمهوری دنبال می شود
وزیر آموزش و پرورش گفت: مهارت آموزی را با تاکید رئیس جمهور پیگیری کردیم و در ۵ هزار مدرسه متوسطه اول مهارت‌آموزی پایه را اجرا کردیم.
وی ادامه داد: این موضوع باعث شد تا بچه‌ها را با فرهنگ کار و تولید آشنا کنیم و برنامه دیگری برای فروش آثار دانش‌‌آموزان طراحی شده است.
سنجش صلاحیت حرفه‌ای مدیران مدارس امسال در ۷ استان
بطحایی با بیان اینکه مهم‌ترین رویکرد ما مدرسه محوری است، گفت: ۴ برنامه عملیاتی داشتیم که سنجش صلاحیت حرفه‌ای مدیران مدارس امسال در ۷ استان انجام می‌شود
وی اضافه کرد: برنامه دوم نظام کنترل کیفیت بود و این طرح برای مدارس از نظر ارزیابی کیفیت است؛ برنامه بعدی تفویض اختیار به مدارس است.
وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: ما در سال ۹۸ هیچ برنامه‌ای جز اجرای سند تحول نداریم و همه اقدامات متناظر با سند تحول اجرا می‌شود.
وی افزود: در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ نزدیک به ۱۰ هزار کلاس درس جدید احداث شد و کلاس‌های غیرایمن از گردونه خدمات‌رسانی خارج شد که بخش عمده‌ای از آن حاصل مشارکت خیرین مدرسه‌ساز است و امیدواریم سال ۹۸ به همین تعداد کلاس به مدارس اضافه کنیم.
وی ادامه داد: نزدیک به ۱۲ میلیون نفر - روز دانش‌آموزان در برنامه‌های اردویی شرکت کردند و بسیار مهم است چون بچه‌ها مهارت‌های زندگی مانند صبوری و مشارکت را تمرین می‌کنند و این در حالیست که برگزاری اردو خطرات زیادی دارد؛ البته ما یک مرکز کنترل اردویی در سال ۹۶ ایجاد کردیم و به طور مداوم اردوهای برون استانی رصد شد و صدمات و خطرات اردوها به حد زیادی کاهش یافت و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در اردوهای راهیان نور شرکت کردند.
بطحایی افزود: بیش از ۶ میلیون دانش‌آموز در اردوهای فرهنگی و هنری شرکت کردند و ۵۰ هزار نمایشگاه کتاب در ۵۰ هزار مدرسه برپا شد؛ همچنین در انتخابات دانش‌آموزی، ۹ میلیون دانش‌آموز شرکت کردند و ۷ میلیون دانش‌آموز عضو تشکل‌های دانش‌آموزی هستند.
وی به برنامه‌های آموزش و پرورش در مناطق سیل زده اشاره کرد و گفت: ۱۵۰۰ مدرسه در سیل آسیب دیده است و ۲۱۲ مدرسه باید تخریب و بازسازی شوند و مابقی مدارس باید مرمت شوند.
وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: مدارس ۲،۳ کلاسه در تابستان ساخته می‌شود و مهر تحویل می‌شود البته در برخی مناطق مثل لرستان جایابی برخی روستاها قرار است تغییر کند که به محض انجام، کارمان را شروع می‌کنیم.
وی به برنامه‌های آموزش و پرورش برای کنکوری ها در مناطق سیل‌زده اشاره کرد و گفت: اردوهای آموزشی و کلاس‌های تقویتی برای دانش‌آموزان سیل‌زده لرستان و به ویژه خوزستان اجراست و برای فرهنگیان متاثر از سیل برنامه‌های حمایتی را اجرا می‌کنیم.
نیاز به سند ۲۰۳۰ نداریم
بطحایی درباره سند ۲۰۳۰ اظهار کرد: سند ۲۰۳۰ قصد تغییر هویت دانش‌آموزان را دارد و به همین دلیل مقابلش ایستادیم؛ ضمن اینکه سندهای بهتر در کشور خودمان داریم و نیاز به سند ۲۰۳۰ نداریم.

 منبع : بازار کار

برای مشاهده اخبار لحظه به لحظه استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

برای مشاهده صفحه استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲۶۵ نظر برای فراخوان استخدام ۵۵ هزار نفر به‌زودی اعلام می‌شود

  • د
    داماش
    ۱ تیر ۱۳۹۸، ۱۳:۱۷
    لیسانس پرستاری ام.طرح ام شروع نشده.میتونم توی آزمون آموزش و پرورش شرکت کنم؟
    • م
      مدیر
      ۱۱ خرداد ۱۳۹۸، ۰۸:۰۸
      🎁 35 درصد تخفیف کتاب الکترونیکی درسنامه و تست جامع و یکپارچه «ای استخدام»
      💰قیمت کتاب جامع : 24400 تومان
      💰قیمت کتاب در بازه تخفیف : 15860 تومان
      ⏳ مهلت خرید تا روز 18 خرداد
      ♨️ شما فقط با پرداخت 15 هزار و 860 تومان دیگر نیازی به خرید چندین کتاب با قیمتهای بالا ندارید.
      🔻برخی از ویژگی های بارز کتاب الکترونیکی جامع و یکپارچه «ای استخدام»
      🔹 جامع ترین و کامل ترین منبع برای آزمون های استخدامی آموزش و پرورش و آزمونهای فراگیر و تمامی بانکها و سازمانهای دولتی و خصوصی
      🔹شامل سوالات آزمونهای آموزش و پرورش از سال 89 تا 97
      🔹شامل سوالات آزمونهای فراگیر 1 تا 6
      🔹 شامل سوالات بیش از 15 بانک و سازمان دولتی و خصوصی
      🔹 تعداد سوالات : 2711 سوال
      🔹 تعداد صفحات : 1085 صفحه
      ⭐️پاسخنامه تشریحی و ذکر جواب بعد از هر سوال
      ⭐️مطالعه کتاب در هر مکان و با هر وسیله الکترونیکی
      ✨قیمت بسیار پایین کتاب نسبت به سایر منابع و کتابهای مشابه
      ✨یکپارچه بودن کتاب و عدم نیاز به مطالعه چندین کتاب یا فایل الکترونیکی
      ✨ارسال ویرایش های بعدی کتاب به صورت کاملا رایگان
      ⬅️خرید و دانلود کتاب الکترونیکی جامع و یکپارچه
      ⬅️مطالعه جزییات کامل و تهیه کتاب الکترونیکی جامع و یکپارچه
      • م
        مهدی مرادی
        ۹ خرداد ۱۳۹۸، ۲۲:۴۵
        با سلام من 29 سالمه بیکارم مدرکم دیپلمه دنبال کاری معتبر میگردم
        • پشتیبان دو
          ۹ خرداد ۱۳۹۸، ۲۲:۴۶
          با سلام
          کاربر عزیز برای اطلاع از آگهی های استخدامی متناسب با رشته،جنسیت،موقعیت شغلی در شهر خود در سایت ثبت نام نمایید.
          با تشکر
        • ح
          حسین
          ۶ خرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۱۳
          با عرض سلام .لطفا رشته جغرافیا هم استان فارس بگیرین با تشکر

          لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

          ثبت پاسخ