فاز دوم رتبه‌بندی و ارتقای معلمان مبتنی بر سنجش صلاحیت‌ها

۵ نظر
خبرگزاری ایسنا: معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه فاز دوم رتبه‌بندی و ارتقای معلمان در سال جاری مبتنی بر سنجش صلاحیت‌ها خواهد بود، از ابلاغ بخشنامه‌ای پیرامون چگونگی سنجش صلاحیت‌ها طی یک تا دوهفته آینده خبر داد. محمد بطحائی در گفت‌وگو با خبرنگار «آموزش و پرورش» ایسنا، در این باره افزود: طرح رتبه‌بندی معلمان در مهرماه سال گذشته کلید خورد و بر مبنای آن بیش از ۸۳۰ هزار معلم واجد شرایط از افزایش حقوق میانگین ۳۰۰ هزار تومانی بهره‌مند شدند. وی افزود: البته طرح رتبه‌بندی معلمان دارای ابعاد مختلفی است و امسال نوبت به اجرای فاز دوم آن رسیده است. معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه به منظور سنجش مهارت‌ها و صلاحیت معلمی و ارتقاء در طرح رتبه بندی، موظف به راه‌اندازی مرکز سنجش صلاحیت حرفه‌ای معلمان هستیم گفت: مرکز اصلی و تکمیلی سنجش صلاحیت‌ها در سال ۹۶ افتتاح می‌شود. بطحائی ادامه داد: اما در سال جاری که باید فاز دوم رتبه‌بندی را اجرا کنیم، رتبه‌بندی و ارتقای معلمان مبتنی بر سنجش صلاحیت‌ها خواهد بود. مکانیسم مربوط طراحی شده و بخشنامه آن ظرف یک تا دو هفته آینده که مسیر خود را طی کرد ابلاغ خواهد شد.

برای مشاهده آخرین خبر از وضعیت نظام رتبه‌بندی معلمان اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۵ نظر برای فاز دوم رتبه‌بندی و ارتقای معلمان مبتنی بر سنجش صلاحیت‌ها

  • غ
    غ ع
    ۲۸ خرداد ۱۳۹۵، ۱۸:۵۰
    آیامرحله دوم رتبه بندی ازمهر95اجرامیشه؟
    • ع
      علی
      ۲۵ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۴۲
      با سلام کسانی که فروردین 95 حایز رتبه عالی حرفه ای می شوند چرا احکامشان صادر نمی شوداگه منتظر فاز دوم بمونند متضرر می شوند
      • ر
        رضا رادمرد
        ۱۲ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۵۶
        با سلام لطفا دانشجویان کارشناسی رشته مکاترونیک را که چند سالی است فارغ التحصیل دارد را فراموش نفرمایید رشته ما مجموعه ای از دروس مکانیک و الکترونیک و کامپیوتر می باشد.
        • ر
          رضا رادمرد
          ۱۲ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۵۵
          چند سالی است فارغ التحصیل دارد را فراموش نفرمایید رشته ما مجموعه ای از دروس مکانیک و الکترونیک و کامپیوتر می باشد.
          • ر
            رضا رادمرد
            ۱۲ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۵۵
            با سالم لطفا دانشجویان کارشناسی رشته مکاترونیک که چند سالی است فارغ التحصیل دارد را فراموش نفرمایید رشته ما مجموعه ای از دروس مکانیک و الکترونیک و کامپیوتر می باشد.

            لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

            ثبت پاسخ