عملکرد دستگاه‌های اجرایی در جذب تسهیلات اشتغال روستایی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: جهادکشاورزی بیشترین و حمل‌ونقل کمترین جذب اعتبار اشتغال روستایی را داشته‌اند.

حسن عزیزی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص وضعیت جذب اعتبارات تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری توسط دستگاه‌های اجرایی اظهار داشت: کل اعتبار در نظر گرفته شده برای استان ۱۷۶ میلیارد و ۴۰۲ میلیون تومان بود که ۱۰۰ درصد آن پرداخت شده است.
وی افزود: سازمان جهاد کشاورزی با ۱۴۸ درصد پرداختی نسبت به سهمیه ابلاغی در جایگاه اول جذب تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری قرار دارد و توانسته ۱۱۹ میلیارد و ۷۳۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان را برای ۲۴۰ طرح پرداخت کند.
به گفته مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، پس از جهاد کشاورزی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با پرداخت ۲۷ میلیارد و ۲۱۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان برای ۱۱۱۹ طرح در جایگاه دوم قرار دارد.
عزیزی کل اعتبار پرداخت شده برای ۱۵۴ طرح سازمان صمت استان کرمانشاه را ۲۲ میلیارد و ۸۱۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: اداره‌کل ورزش و جوانان نیز برای چهار طرح ۹۰۵ میلیون تومان پرداخت کرده است.
وی بیان داشت: اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان نیز برای ۱۶ طرح ۵ میلیارد و ۲۹۵ میلیون تومان پرداخت کرده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، اعتبار پرداختی جهاد دانشگاهی برای ۶ طرح را یک میلیارد و ۷۶ میلیون تومان و کل تسهلات جذب شده امور عشایری را ۱۰۰ میلیون تومان عنوان کرد.
عزیزی تصریح کرد: اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اما هنوز نتوانسته هیچ مبلیغی را از سهمیه یک میلیارد و ۷۶۴ میلیون تومانی خود جذب کند.

منبع : خبرگزاری مهر

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال روستاییان اینجا کلیک کنید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ