علاقه‌مندان به تدریس در مدارس غیردولتی به موسسان مراجعه کنند

۲ نظر
خبرگزاری فارس: مدیرکل سازمان مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش چگونگی تدریس علاقمندان آموزش در مدارس غیردولتی را تشریح کرد. مجتبی زینی‌وند مدیرکل سازمان مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در پاسخ به این پرسش که «افرادی خارج از آموزش و پرورش و علاقمند به تدریس در مدارس غیردولتی چطور می‌توانند در این مدارس تدریس کنند؟»، اظهار داشت: علاقمندان می‌توانند به موسسان مدارس غیردولتی مراجعه کنند که این موسسان معمولاً پذیرش نیرو می‌کنند. وی افزود: افراد علاقمند توانمندی‌های خودشان را ارائه کنند، قطعاً موسسان مدارس غیردولتی به دنبال نیروی قوی و متخصص هستند. زینی‌وند با بیان اینکه جذب نیرو در مدارس غیردولتی مکانیزم خاصی ندارد، خاطرنشان کرد: مبنای پذیرش نیروهای آموزشی و غیرآموزشی، موسسان مدارس غیردولتی هستند و قانون این موضوع را تکلیف کرده است؛ بر اساس برنامه‌ای که موسس غیردولتی ارائه می‌دهد، نیروی خود را جذب می‌کند. مدیرکل سازمان مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد: البته به دنبال آن هستیم که دوره‌های ضمن خدمتی را برای نیروهایی که در مدارس غیردولتی هستند پیش بینی و برنامه ریزی می‌کنیم. وی با بیان اینکه دوره آموزشی را سال گذشته برای نیروهای موجود در مدارس غیردولتی اجبار کردیم، گفت: اگر این وضعیت ادامه یابد، یک کارت شناسایی برای افرادی که می‌خواهند در مدارس غیردولتی و دیگر مدارس حق التدریس باشند، صادر شود. زینی‌وند با اشاره به اینکه انجام چنین کاری در آینده امکان پذیر است، ادامه داد: اگر این کارت به تایید مسئولان آموزش و پرورش برسد، نیروهای حق التدریس می‌توانند بر مبنای آن کارت و تخصص حضورشان در مدارس غیردولتی تسهیل ‌شود.

برای مشاهده اخبار فرهنگیان و معلمان اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای علاقه‌مندان به تدریس در مدارس غیردولتی به موسسان مراجعه کنند

  • ر
    رزاق هاشمزاده واعظ اندریان
    ۱۰ مرداد ۱۴۰۲، ۲۳:۴۵
    سلام کارشناسی حقوق اسلامی از دانشگاه آزاد واحد ری سال 88 و کارشناسی ارشد تاریخ ایران دوره اسلامی از دانشگاه دولتی زنجان سال 1400 هستم 52 ساله
    تارنمایتان خیلی خوب و مفید بود.
    • g
      gh
      ۷ بهمن ۱۳۹۷، ۱۴:۰۸
      سلام وقت بخیر من دانشجوی دکتری تخصصی رشته زبانشناسی همگانی هستم.در شرف نو.شتن پایان نامه . متولد 62 هستم. ایا من می تونم در آزمونها شرکت کنم ؟ لطفا راهنمایی بفرمایید.

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ