ظرفیت صنایع دستی استان بوشهر برای توسعه اشتغال استفاده شود

استاندار بوشهر گفت: صنایع دستی استان بوشهر ظرفیت مهمی برای توسعه اشتغال است و باید حمایت لازم انجام شود.
به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گرواند یکشنبه‌شب در آئین گشایش نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر دشتستان اظهار داشت: در شهرستان دشتستان شاهد ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بسیار زیادی هستیم.

وی بر لزوم استفاده از این ظرفیت‌ها برای توسعه صنایع دستی و تولیدات روستایی تاکید کرد و ادامه داد: در صورتی که به خوبی از ظرفیت‌های عشایر و روستاییان استفاده شود شاهد کاهش مهاجرت از روستا به شهر خواهیم بود.
استاندار بوشهر با تاکید بر توجه به بخش خصوصی خاطرنشان کرد: موانع حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در صنعت باید مرتفع شود تا بدون مشکل بتوانند در زمینه‌های مختلف اقتصادی و صنعتی و تولیدی و .... سرمایه گذاری کنند.
وی با تاکید بر لزوم شناسایی و استفاده از ظرفیت‌های هر منطقه در سطح استان، گفت: دشتستان دارای ظرفیت‌های بالایی در حوزه کشاورزی و تولیدی است و بویژه روستاهای شهرستان دشتستان ظرفیت بسیار بالایی دارند.
بدالکریم گراوند افزود: نمایشگاه توانمندی‌های روستایی و عشایری دشتستان، هم از نظر کیفی و هم از نظر کمی در حد مطلوبی ایجاد شده و از تمام دست‌اندرکاران این نمایشگاه تقدیر می‌کنم.
نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر شهرستان دشتستان با حضور استاندار بوشهر، نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی، معاونین استاندار و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی و تعداد زیادی از مردم دشتستان، گشایش یافت.

منبع: خبرگزاری مهر

برای مشاهده اخبار نقش صنایع دستی در اشتغالزایی اینجا کلیک کنید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ