ظرفیت دانشگاه فرهنگیان تکمیل است/پذیرش ۴۱ هزار دانشجو در سال جاری

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان با اشاره به پذیرش ۴۱ هزار دانشجو در سال جاری در این دانشگاه گفت: با این شرایط ظرفیت دانشگاه فرهنگیان تکمیل است.

دکتر محمدی در گفت و گو با ایسنا، افزود: به گفته رییس دانشگاه فرهنگیان، بررسی هایی که در سال گذشته انجام شد نشان داد که ۲۵ هزار صندلی در این دانشگاه خالی است و بر این اساس تلاش شد که ظرفیت های خالی پر شود و توانستیم ۲۵ هزار ردیف بگیریم .

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان با تاکید بر اینکه در حال حاضر ظرفیت این دانشگاه تکمیل است، اظهار کرد: این دانشگاه در حال بسترسازی است تا در سال آینده نیز پذیرش دانشجو ادامه داشته باشد.

محمدی با اشاره به پذیرش ۴۱ هزار دانشجو در سال جاری گفت: ۲۵ هزار دانشجو از این تعداد از طریق کنکور و در قالب کارشناسی پیوسته پذیرش شدند که این افراد بورسیه و استخدام می شوند و برای آنان حکم صادر می شود و بعد از گذران ۴ سال آموزش، معلم می شوند که این روش صحیح تربیت معلم و مورد تاکید مقام معظم رهبری است .

وی همچنین با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش و شرکت بیش از ۳۰۰ هزار داوطلب از فارغ التحصیلان دانشگاه ها با مدرک لیسانس و فوق لیسانس در این آزمون گفت: ۱۶ هزار نفر از این تعداد حائز شرایط بودند که جذب شدند که بعد از یکسال گذران کلاس های معلمی و مهارت آموزی به آموزش و پرورش اضافه می شوند.

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان تاکید کرد: در حال حاضر با توجه به جذب این ۴۱ هزار نفر، اکنون صندلی خالی در دانشگاه فرهنگیان وجود ندارد.

منبع : خبرگزاری ایسنا

 برای مشاهده آخرین اخبار استخدام دانشگاه فرهنگیان اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ