طرح همسان‌سازی حقوق کارکنان وزارت جهاد در هیئت دولت بررسی می‌شود

مدیرکل امور اداری منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: اخیراً گفته شده است که موضوع طرح همسان‌سازی حقوق کارکنان وزارت جهاد کشاورزی در هیات دولت در حال بررسی است.

اسد پاریاد مدیرکل امور اداری منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس؛ همچنین درباره آخرین خبر از همسان‌سازی حقوق کارکنان وزارت جهاد کشاورزی هم گفت: وزارت جهاد کشاورزی مکاتباتی را با آقای نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه داشته و درخواست کرده است که این وزارتخانه هم همانند سایر وزارتخانه‌ها از فصل دهم قانون خدمات کشوری برخوردار شود.
وی گفت: همکاران وزارت جهاد کشاورزی بر اساس فصل ۱۰ قانون مدیریت خدمات کشوری خواهان افزایش حقوقشان و اجرای همسان سازی حقوق بر اساس قانون هستند.
فصل ۱۰ قانون مدیریت خدمات کشوری که شامل مواد ۶۵، ۶۶، ۶۸ و ۷۱ است مصوبه هیات وزیران است و به همه دستگاه‌های دولتی اعلام شده به شرط آنکه افزایش حقوق کارمندانشان را قبول کنند، حقوق آنها ۵۰ درصد اضافه شود.
مدیرکل امور اداری منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: تاکنون به نامه وزارت جهاد پاسخی داده نشده و دلیل آن را کمبود اعتبارات مطرح می‌کنند.
پاریاد گفت: اخیراً گفته شده است که موضوع طرح همسان‌سازی حقوق کارکنان وزارت جهاد کشاورزی در هیات دولت در حال بررسی است.
کارکنان بخش کشاورزی کشور پویشی را با عنوان «خانواده جهاد کشاورزی» در شبکه مجازی راه انداخته‌اند که ۴۰ هزار نفر عضو دارد و آنها خواهان اجرای فصل ۱۰ قانون مدیریت خدمات کشوری و به عبارتی قانون همسان سازی حقوق هستند.
فصل ۱۰ قانون مدیریت خدمات کشوری که شامل مواد ۶۵، ۶۶، ۶۸ و ۷۱ است مصوبه هیات وزیران است و به همه دستگاه‌های دولتی اعلام شده به شرط آنکه افزایش حقوق کارمندانشان را قبول کنند، حقوق آنها ۵۰ درصد اضافه شود.
کارمندان وزارت جهاد کشاوری می‌گویند، مصوبه هیات وزیران در وزارت جهاد کشاورزی اجرا نشده و حقوق آنها در مقایسه با دیگر کارمندان دستگاه‌های دولتی بسیار پایین است.
آنها همچنین به عدم پیگیری نامه‌هایشان توسط دولت گلایه‌مندند و می‌گویند، علی‌رغم اینکه در تاریخ ۶ فروردین ۹۷ جهانگیری، معاون اول رئیس‌ جمهور به رئیس سازمان بودجه در مورد درخواست‌های ما دستور داده که پیگیری شود و زودتر در هیات دولت بررسی شود، اما پس از گذشت ۷ ماه هیچ توجهی به این دستور معاون اول رئیس جمهور نشده است.

منبع: خبرگزاری فارس

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام جهاد کشاورزی اینجا کلیک نمایید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ