طرح رتبه بندی مربیان پیش دبستانی تنها برای ارتقای شغلی

۱ نظر
خبرگزاری خبرآنلاین : طرح رتبه بندی برای مربیان پیش دبستانی تنها مسیر ارتقای شغلی آنها را فراهم می کند و حقوق آنها براساس قانون وزارت کار است. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کاربری در صفحه مشکلات نوشته است:" من حدود ۷ سال است که مربی پیش دبستانی هستم. من و همکارانم به تازگی متوجه شدیم که قرار است امسال طرح رتبه بندی برای ما هم اجرا شود در اینصورت چقدر به حقوق ما اضافه می شود؟ " در این مورد محمد دیمه ور معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: حقوق مربیان پیش دبستانی بر اساس قانون وزارت کار است و برخی فرصت‌ها چون طبقه بندی مشاغل در این قانون دیده شده است و می‌توانند از این امتیازات استفاده کنند. او ادامه داد: در این طرح موضوع مهمتر این است که چارچوبی برای مراکز تعریف خواهد شد که هرکدام چه مربیانی با چه رتبه‌هایی را برای چه پست‌هایی بکاربگیرند. دیمه ور تاکید کرد: در واقع این برنامه مسیر ارتقای شغلی مربیان را هم مشخص می کند و یک نظم ایجاد می‌کند.

برای مشاهده آخرین خبر از وضعیت نظام رتبه‌بندی معلمان اینجا کلیک کنید

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام مربیان پیش دبستانی اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای طرح رتبه بندی مربیان پیش دبستانی تنها برای ارتقای شغلی

  • س
    سارا
    ۱۰ خرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۲۷
    باسلام فکرخوبی هست ولی باید آزمونی برگزار بشه تا رتبه بندی درست انجام بشه البته در همه ی شهرستانها و با خبرگذاری درست مثلا اخبار تلویزیون اعلام کنه چون وقتی خبری هست معمولا مربی های پیش دبستانی که پارتی ندارند باخبر نمیشنند و فقط افرادی که فامیل مدیر مدارس غیر دولتی یا آموزش پرورش هستند باخبر میشند با تشکر

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ