ضوابط نقل و انتقالات فرهنگیان

۳ نظر
خراسان: ضوابط نقل و انتقال فرهنگیان در استان اعلام شد. در همین ارتباط، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: داشتن سابقه سنواتی در نقل و انتقالات فرهنگیان مهم است و برای نقل و انتقالات موقت حداقل ۳ سال  سنوات  و برای نقل و انتقالات دائم حداقل ۵ سال  سنوات نیاز است. «خوش آینه»  تصریح کرد: فرهنگیانی که می خواهند در نقل و انتقالات دائم شرکت کنند باید تعهد به آن منطقه نداشته باشند. وی بیان کرد: فرهنگیانی که  بر اساس استخدامی و مدرک تحصیلی و دانشگاه فرهنگیان تعهد دارند طبق این تعهد بین ۵ تا ۱۰ سال باید در محلی که تعهد داده اند خدمت کنند. وی هم چنین بیان کرد: برای  همسران جانباز و افرادی که تاییدیه کمیسیون پزشکی دارند هنگام نقل وانتقالات با توجه به شرایط شان اقدامات لازم انجام خواهد شد. وی در خصوص گلایه برخی از همکاران از تبعیض ها در نقل و انتقالات گفت: همکارانی که  اعتراض دارند مصداق بیاورند.وی بیان کرد:  شاید در استان  ۲ نفر به خاطر شرایطی که دارند منتقل می شوند و دیگر همکاران فرهنگی  ناراحت شوند این در حالی است که استثناهایی وجود دارد  که در راستای اخلاق انسانی انجام می شود ولی اجازه نمی دهیم نقل و انتقالات براساس رابطه  انجام شود.    وی گفت: نتایج نقل و انتقالات داخل استان ۷ مرداد و خارج استان ۳۱ مرداد اعلام خواهد شد. وی در پاسخ به این سوال  که  شاید برخی از پرونده های پزشکی که  می آورند صوری باشد، اظهارداشت: ما به دنبال جست و جو در این خصوص نیستیم و می دانیم همکاران ما آن قدر شریف هستند که چنین اقداماتی را انجام ندهند.

برای مشاهده صفحه اصلی اخبار نقل و انتقال فرهنگیان اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۳ نظر برای ضوابط نقل و انتقالات فرهنگیان

  • ب
    بابک بیرامی
    ۶ فروردین ۱۳۹۶، ۱۶:۳۲
    میخواهم از اذربایجانشرقی به قزوین برم 18 سال سابقه دارم و دبیر الکترونیکم .احتمال مخالفت چقدره؟چطور باید اقدام کنم و کی؟
    • .
      ....
      ۲۵ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۵۶
      باسلام
      ایا برای انتقالی موقت داخل استان.تسویه وام ها از مبدا الزامی است؟
      • ن
        نسرين
        ۲۶ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۴۳
        خیر

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ