استخدام شرکت تعاونی بهره برداری انتقال توان جنوب (اطلاعیه جدید)

۲ نظر

استخدام شرکت تعاونی بهره برداری انتقال توان جنوب

دانلود کتاب جامع درس و نکات آموزشی و اصل سوالات آزمونهای استخدامی وب سایت «ای استخدام»

خبر ۷ مهر ۹۹ - اطلاعیه اعلام نتایج آزمون ومصاحبه استخدام قراردادی شرکت تعاونی بهره برداری انتقال توان جنوب و شرکت ساحل نشینان

با سلام و احترام و آرزوی موفقیت برای داوطلبان محترم آزمون استخدام قراردادی شرکت تعاونی بهره برداری انتقال توان جنوب، باطلاع می رساند که داوطلبان محترم می توانند از طریق همین سامانه با وارد کردن کد ملی خود نتیجه قبولی یا مردودی در مجموع مراحل آزمون ومصاحبه را مشاهده نمایند.

داوطلبانی که نسبت به نتیجه اعلام شده، سوال یا درخواست بازنگری دارند یا اینکه پیشنهادی برای برگزاری هرچه بهتر آزمون های استخدامی دارند می توانند حداکثر تا تاریخ ۷ مهر۹۹از طریق گزینه پیش بینی شده در پایین همین آگهی درخواست یا پیشنهاد خود را ثبت نمایند.

ضمنا توجه به نکات زیر ضروری است:

۱-داوطلبان پذیرفته شده در مجموع مراحل آزمون ومصاحبه می بایست بر اساس برنامه زمانی زیر با همراه داشتن مدارک خود( شامل ۴ قطعه عکس ۳*۴، اصل مدرک تحصیلی، شناسنامه، کارت ملی، کارت پایان خدمت یا معافیت غیر پزشکی از خدمت سربازی ) به آدرس اعلام شده جهت تشکیل پرونده و شروع مراحل گزینش، طب کار و ... مراجعه نمایند.همچنین اگر داوطلبان دارای دفترچه بیمه هستند دفترچه خود و افراد تحت تکفل خود را نیز به همراه داشته باشند.

انتخاب نهایی داوطلبان پس از آزمون، تایید مدارک، انجام مصاحبه روانشناسی، عمومی و تخصصی متناسب با نیازهای شغلی مورد نظر، تایید پزشک معتمد شرکت، موفقیت در معاینات بدو استخدام متناسب با شغل اپراتوری و انجام مراحل مربوط به هسته گزینش صورت می گیرد.

۲-به داوطلبانی که فاقد هریک از شرایط اعلام شده(سن، پایان خدمت(یا معافیت غیر پزشکی)، بومی بودن و مدرک و گرایش تحصیلی مرتبط بر اساس آگهی ثبت نام و ...)باشند اعلام می شود که در هریک از مراحل بعدی که محرز شود داوطلب فاقد شرایط اولیه اعلام شده در آگهی ثبت نام باشد مجاز به طی ادامه مراحل نخواهد بود.

تذکر۱:

شرط استخدام قراردادی، دریافت گواهینامه موفقیت در دوره های بدو خدمت و گذراندن زمان کارآموزی، به مدت ۳ماه می باشد.

تذکر۲:

رسیدگی به شکایات احتمالی از طریق مراجعه به همین سایت و در قسمت پیش بینی شده برای این موضوع می باشد.

تذکر۳:

از داوطلبان پذیرفته شده تعهد محضری اقامت در محدوده محل کار تا پایان دوره خدمت اخذ می شود.

تذکر۴:

این آگهی هیچگونه تعهدی برای استخدام داوطلبین ایجاد نمی کند و کارفرما و پیمانکار در قبول یا رد تقاضای داوطلبان مختار خواهند بود.

برای مشاهده جدول زمان و مکان مراجعه اینجا کلیک نمایید

خبر ۳ مهر ۹۹ - اعلام نتایج نهایی آزمون استخدام شرکت تعاونی بهره برداری انتقال توان جنوب

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدام شرکت تعاونی بهره برداری انتقال توان جنوب به اطلاع می‌رسانیم، نتایج آزمون و مصاحبه استخدام شرکت تعاونی بهره برداری انتقال توان جنوب اعلام گردید.

برای مشاهده نتایج اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۳ شهریور ۹۹ - اطلاعیه تاریخ و محل مصاحبه استخدام قراردادی شرکت تعاونی بهره برداری انتقال توان جنوب

با سلام و احترام، به اطلاع داوطلبان محترم استخدام قراردادی شرکت تعاونی بهره برداری انتقال توان جنوب می رساند که تاریخ بررسی مستندات و انطباق شرایط داوطلبان و مصاحبه های عمومی، تخصصی و اختصاصی به شرح جدول زیر می باشد.

با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا و به منظور پیشگیری از تردد مکرر داوطلبان برای انجام مراحل مصاحبه و تطبیق شرایط، مقرر گردید هریک از داوطلبان محترم در تاریخ اعلام شده با در دست داشتن کلیه مدارک ضروری این آزمون شامل اصل و تصویر مدرک تحصیلی، اصل و تصویرکارت پایان خدمت سربازی یا معافیت غیر پزشکی، اصل و تصویر کارت ملی و شناسنامه، اصل و تصویر مدارک دال بر بومی بودن، در ساعاتی که به صورت تلفنی به آنها اعلام خواهد شد به آدرس شیراز- بولوار مدرس-روبروی فضل آباد- دانشگاه صنعتی شیراز مراجعه نمایند. بدیهی است که امکان ورود داوطلبان فاقد شرایط اعلام شده در آگهی استخدامی به جلسه مصاحبه وجود نخواهد داشت لذا خواهشمند است این افراد از مراجعه خودداری نمایند. ضمنا آخرین مهلت ارائه مدارک، همان تاریخ اعلام شده برای مصاحبه است و به هیچ عنوان به مدارکی که پس از تاریخ مصاحبه ارائه شود ترتیب اثر داده نخواهد شد.

موارد مصاحبه عبارتند از:

مصاحبه زبان انگلیسی- مصاحبه مهارتهای عمومی کامپیوتر- مصاحبه شخصیت شناسی و روانشناسی متناسب با شغل مورد تقاضا- مصاحبه عمومی- مصاحبه تخصصی در مورد شغل مورد تقاضا

تذکر۱-به منظور رعایت مقررات بهداشتی، داوطلبان محترم می بایست صرفا در ساعات اعلام شده و با داشتن ماسک مراجعه نمایند.

تذکر۲- کسانی که دارای علایم بیماری کرونا هستند یا آزمایش کرونای آنان مثبت شده حتما قبل از ورود به جلسه مصاحبه به عوامل برگزاری جلسه اطلاع رسانی نمایند تا تمهیدات لازم اندیشیده شود.

تذکر۳- با توجه به شماره تلفن هایی که داوطلبان در زمان ثبت نام اعلام نموده اند به داوطلبان تماس گرفته می شود و ساعت مصاحبه هر داوطلب به وی اعلام خواهد شد. بنابراین نیازی به مراجعه تلفنی یا حضوری داوطلبان برای اطلاع از ساعت مصاحبه وجود ندارد.

برای مشاهده متن کامل اطلاعیه اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۸ شهریور ۹۹ - اعلام نتایج آزمون استخدام شرکت تعاونی بهره برداری انتقال توان جنوب

با سلام و احترام و آرزوی موفقیت برای داوطلبان محترم آزمون استخدام قراردادی شرکت تعاونی بهره برداری انتقال توان جنوب، باطلاع می رساند که از امروز دوشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ داوطلبان محترم می توانند از طریق همین سامانه با وارد کردن کد ملی خود نتیجه قبولی یا مردودی در مرحله آزمون کتبی را مشاهده نمایند.

داوطلبانی که نسبت به نتیجه اعلام شده، سوال یا درخواست بازنگری دارند یا اینکه پیشنهادی برای برگزاری هرچه بهتر آزمون های استخدامی دارند می توانند حداکثر تا تاریخ ۲۰ شهریور۹۹از طریق گزینه پیش بینی شده در پایین همین آگهی درخواست یا پیشنهاد خود را ثبت نمایند.

ضمنا توجه به نکات زیر ضروری است:

۱- تاریخ، ساعت و محل انطباق شرایط و مصاحبه های عمومی و تخصصی سه برابر ظرفیت هر یک از شهرهای انتخابی متعاقبا و در روزهای آینده از طریق همین سامانه و نیز ارسال پیامک به شماره موبایلهای اعلام شده در زمان ثبت نام اعلام خواهد شد.

۲- تا این مرحله، بخش اول انطباق اولیه شرایط داوطلبان شامل بررسی اولیه شرایط سن و پایان خدمت یا معافیت غیرپزشکی داوطلبان بر اساس مستندات ارائه شده انجام شده و در اعلام نتایج نیز اعمال شده است اما با توجه به اینکه در مرحله بعد، انطباق مدارک داوطلبان به صورت حضوری صورت می گیرد، به داوطلبانی که فاقد هریک از شرایط اعلام شده(سن، پایان خدمت(یا معافیت غیر پزشکی)، بومی بودن و مدرک و گرایش تحصیلی مرتبط بر اساس آگهی ثبت نام و ...)باشند اعلام می شود که در هریک از مراحل بعدی که محرز شود داوطلب فاقد شرایط اولیه اعلام شده در آگهی ثبت نام باشد مجاز به طی ادامه مراحل نخواهد بود.

۳-داوطلبان می بایست در تاریخ اعلام شده برای انطباق شرایط و مصاحبه مدارک زیر را به همراه داشته باشند:

· اصل مدرک تحصیلی و تصویر آن

· اصل کارت ملی و تصویر آن

· اصل شناسنامه همراه با تصویر همه صفحات آن

· اصل کارت پایان خدمت سربازی یا معافیت غیر پزشکی و تصویر آن

· اصل مدارک دال بر بومی بودن به همراه تصویر آن

· اصل سایر مدارک طبق مفاد آگهی حسب ضرورت به همراه تصاویر آنها

تذکر۱:

انتخاب نهایی داوطلبان پس از آزمون، تایید مدارک، انجام مصاحبه روانشناسی، عمومی و تخصصی متناسب با نیازهای شغلی مورد نظر، تایید پزشک معتمد شرکت، موفقیت در معاینات بدو استخدام متناسب با شغل اپراتوری و انجام مراحل مربوط به هسته گزینش صورت می گیرد. داوطلبان می بایست قبل از جلسه مصاحبه در تاریخهایی که به آنها اعلام می شود با همراه داشتن کلیه مدارک تحصیلی، بومی، هویتی و پایان خدمت سربازی خود به محل تعیین شده مراجعه نمایند و در صورت تایید مدارک مجاز به شرکت در جلسه آزمون خواهند بود. به مدارکی که بعد از تاریخ های اعلام شده ارائه شود ترتیب اثر داده نخواهد شد.

تذکر۲:

شرط استخدام قراردادی، دریافت گواهینامه موفقیت در دوره های بدو خدمت و گذراندن زمان کارآموزی، به مدت ۳ماه می باشد.

تذکر۳:

رسیدگی به شکایات احتمالی از طریق مراجعه به همین سایت و در قسمت پیش بینی شده برای این موضوع می باشد.

تذکر۴:

از داوطلبان پذیرفته شده تعهد محضری اقامت در محدوده محل کار تا پایان دوره خدمت اخذ خواهد شد.

تذکر۵:

این اطلاعیه هیچگونه تعهدی در استخدام داوطلبین ایجاد نمی نماید و کارفرما و پیمانکار در قبول یا رد داوطلبین کاملا مختار است.

برای مشاهده نتایج اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۵ شهریور ۹۹ - اطلاعیه اعلام نتایج آزمون استخدام شرکت تعاونی بهره برداری انتقال توان جنوب

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدام شرکت تعاونی بهره برداری انتقال توان جنوب به اطلاع می‌رسانیم،نتایج آزمون کتبی در هفته پیش رو اعلام خواهد شد.

خبر ۵ شهریور ۹۹ - دریافت کارت آزمون استخدام شرکت تعاونی بهره برداری انتقال توان جنوب

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدام شرکت تعاونی بهره برداری انتقال توان جنوب به اطلاع می‌رسانیم، لینک دریافت کارت آزمون استخدامی فعال گردید.

برای دریافت کارت آزمون اینجا کلیک نمایید

خبر ۴ شهریور ۹۹ - زمان دریافت کارت آزمون استخدام شرکت تعاونی بهره برداری انتقال توان جنوب

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون به اطلاع می‌رسانیم،داوطلبان محترم می توانند کارت ورود به جلسه آزمون را از ساعت ۱۴ روز چهارشنبه ۱۳۹۹/۶/۵ از طریق همین سامانه دریافت نمایند

خبر ۱ شهریور ۹۹ - تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدام شرکت تعاونی بهره برداری انتقال توان جنوب

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون به اطلاع می‌رسانیم،مهلت ثبت نام آزمون استخدام شرکت تعاونی بهره برداری انتقال توان جنوب تا ۱ شهریور ۹۹ تمدید گردید.

ضمنا آزمون داوطلبان فارس در شهر شیراز و آزمون داوطلبان بوشهر در شهر بوشهر برگزار خواهد شد.

خبر ۲۱ مرداد ۹۹ - استخدام شرکت تعاونی بهره برداری انتقال توان جنوب

شرکت تعاونی بهره برداری انتقال توان جنوب به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود از میان واجدین شرایط در مقطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه فنی و طب صنعتی به صورت قراردادی طبق ضوابط قانون کار و تامین اجتماعی اقدام به جذب نیروی اپراتور به صورت شیفت کار در پستهای انتقال و فوق توزیع استانهای فارس و بوشهر می نماید.

ثبت نام شرکت در آزمون از تاریخ یکشنبه۱۳۹۹/۵/۱۹ لغایت جمعه۱۳۹۹/۵/۳۱است و چنانچه بر اساس شرایط( به ویژه با توجه به شیوع بیماری کرونا ) تغییری در تاریخ صورت گیرد به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

۱- شرایط عمومی استخدام قراردادی :

۱-۱ داشتن تابعیت ایرانی

۲-۱ انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی دائم(هیچ گونه معافیت پزشکی قابل قبول نیست )

۳- ۱عدم اعتیاد به مواد مخدر و هرگونه دخانیات

۴-۱ نداشتن سابقه محکومیت جزائی موثر و سوء پیشینه کیفری

۵-۱ داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاراپراتوری

۶- ۱دارا بودن شرایط احراز شغل متناسب با جداول نیازهای استخدامی

۷-۱ نداشتن منع قانونی برای استخدام و تعهد خدمتی به دیگر سازمانها

۸-۱ احراز صلاحیتهای عمومی به تایید گزینش پس از قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه

۲- شرایط اختصاصی استخدام قراردادی:

۱- ۲-عنوان شغلی کلیه مشاغل ذکر شده، اپراتور ایستگاه برق می باشد و فقط متقاضیان مرد، مجاز به انتخاب کد رشته های شغلی مذکور می باشند.

۲-۲داشتن مدرک فوق دیپلم در یکی از گرایشهای الکتروتکنیک وبرق-قدرت یا مدرک مهندسی برق (گرایش قدرت) ،

شبکه های انتقال و توزیع یا مهندسی تکنولوژی برق (قدرت) برای پستهای فوق توزیع(۶۶و۱۳۲ کیلوولت )

و داشتن مدرک مهندسی برق قدرت با گرایش شبکه انتقال و فوق توزیع یا تکنولوژی برق (قدرت) برای پستهای انتقال (۲۳۰و۴۰۰ کیلوولت ) الزامی می باشد .

تذکر مهم: افراد دارای مدرک کارشناسی ارشد برق قدرت وبالاتر به شرطی مجاز به شرکت دراین آزمون هستند که مدرک فوق دیپلم یا لیسانس متناسب با شرایط بند ۲-۲ را داشته باشند.

۳-۲داشتن حداکثرسن ۳۰ سال تمام تا تاریخ ۱۳۹۹/۶/۱ (صرفا متولدین۱۳۶۹/۶/۱به بعد مجاز به شرکت در آزمون می باشند) .

تذکر ۱: داوطلبانی می توانند نسبت به ثبت نام و شرکت در آزمون اقدام نمایند که تا تاریخ آخرین روز مهلت ثبت نام، فارغ التحصیل شده و خدمت وظیفه آنها پایان یافته و یا معافیت آنها قطعی شده باشد.

تذکر۲: محدوده سنی ذکر شده به ازای تمام مقاطع یکسان است و داشتن سابقه کار یا مدرک تحصیلی بالاتر از کاردانی تاثیری در افزایش سن داوطلب ندارد.

تذکر ۳:طول مدت خدمت سربازی به سقف سنی اعلام شده اضافه می شود .

۴-۲- داوطلب باید بومی واجد شرایط شهرستان محل خدمت انتخابی باشد

تعریف بومی در این آگهی استخدام :

متقاضیانی که حداقل دارای یکی از ویژگیهای زیر باشند در محل انتخابی بومی محسوب می شوند:

۱-۴-۲- شهرستان محل تولد داوطلب یا همسر وی ، با شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد.

۲-۴-۲- داوطلب حداقل چهار سال از سنوات تحصیلی (ابتدایی-راهنمایی – دبیرستان- دانشگاه) را به صورت متوالی یا متناوب در شهرستان مورد تقاضا برای استخدام طی کرده باشد( ارائه گواهی معتبر از اداره آموزش و پرورش شهرستان یا دانشگاه محل تحصیل)

۳-۴-۲- فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت یا نیروهای مسلح (شاغل یا بازنشسته) که شهرستان محل خدمت فعلی یا بازنشستگی آنان با شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام آنان یکی باشد(مشروط به اینکه حد اقل ۴ سال در شهرستان مورد تقاضا خدمت نموده باشند باارائه گواهی معتبر از کارگزینی محل خدمت یا بازنشستگی).

۴-۴-۲-داوطلب یا پدر یا مادر یا همسر وی حداقل چهارسال سابقه پرداخت بیمه در شهرستان محل تقاضا برای استخدام داشته باشند(پرداخت حق بیمه به مدت تعیین شده صرفا برای یکی از موارد مذکور قابل احتساب است با ارائه گواهی معتبر از اداره تامین اجتماعی).

تذکر۱: بجز افراد واجد ۱-۴-۲ ، سایر داوطلبان می بایست درتاریخ اعلام شده برای تطبیق مدارک ، تاییدیه ای از مراجع ذیصلاح متناسب با هریک از بندهای اعلام شده ارائه نمایند (ارائه گواهی سکونت بعنوان مستند بومی بودن افراد قابل قبول نخواهد بود).

۳-نحوه ثبت نام:

ثبت نام به صورت الکترونیکی و از طریق سایت اینترنتی به شرح ذیل انجام میگیرد:

۱-۳- ورود به پایگاه اینترنتی به آدرس https://azmoon.sutech.ac.ir

۲-۳- تکمیل فرم ثبت نام هر مرحله و تایید آنها .

۳-۳- تاییدیه نهایی با توجه به اطلاعات وارد شده توسط داوطلب .

۴-۳- دریافت شماره پرونده و کد رهگیری.

تذکر۱: ثبت نام منوط به تکمیل کلیه مراحل و دریافت شماره پرونده و کد رهگیری از سیستم است.

۶-۳ - مدارک مورد نیاز ثبت نام الکترونیکی:

۱-۶-۳- تکمیل برگ درخواست شغل الکترونیکی در سامانه ثبت نام. با توجه به اینکه ملاک ثبت نام از متقاضیان تکمیل برگ درخواست شغل می باشد لازم است در تکمیل آن نهایت دقت به عمل آید .

تذکر۱ : داوطلب با امضای فرم ثبت نام و شرکت در آزمون صریحا و تلویحا اقرار به علم کامل به مفاد آگهی نموده است و در آینده حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت

۲-۶-۳- پرداخت وجه ثبت نام به مبلغ پانصد هزار ریال از طریق درگاه پرداخت الکترونیکی سامانه ثبت نام

تذکر۲: پس از واریز وجه تحت هیچگونه شرایطی هزینه ثبت نام مسترد نمی گردد.

۳-۶-۳- اسکن یک قطعه عکس ۴× ۳ که بایستی متناسب با توضیحات بند ۷-۳ باشد.

۴-۶-۳-اسکن صفحات کامل شناسنامه- کارت ملی – مدرک تحصیلی – کارت پایان خدمت یا معافیت دائم

۵-۶-۳ -داوطلبان می بایست هنگام ثبت نام ،آدرس دقیق و شماره تلفن همراه و ثابت و ایمیل خود را به صورت دقیق وارد نمایند . آدرس و شماره تلفن های وارد شده ملاک اطلاع رسانی خواهد بود و چنانچه به داوطلب پیامک یاایمیل ارسال شده و یا تماس تلفنی گرفته شود و به هر دلیلی پاسخ گو نباشد از ادامه فرایند استخدام کنار گذاشته خواهد شد و حق هیچ گونه اعتراضی نخواهد داشت .

۷-۳ نحوه تهیه فایل تصویر داوطلب:

۱-۷-۳- حجم فایل اسکن عکس ۴×۳ کمتر از ۱۰۰کیلوبایت باشد.

۲-۷-۳- عکسی که تصویر از روی آن تهیه می شود لازم است تمام رخ بوده و در سال جاری تهیه شده باشد.

۳-۷-۳- حتی الامکان عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد.

۴- مهلت ثبت نام:

۱-۴ - متقاضیان واجد شرایط می توانند از ساعت ۸ صبح روز شنبه مورخ ۱۳۹۹/۵/۱۹ لغایت ساعت ۲۴ روز شنبه مورخ ۱۳۹۹/۶/۱ نسبت به ثبت نام الکترونیکی به آدرس اینترنتی https://azmoon.sutech.ac.irاقدام نمایند.

۲-۴ - به ثبت نام و ارسال مدارک ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی شود.

۳-۴ در صورت داشتن هرگونه سوال در خصوص ثبت نام با شماره های زیر تماس حاصل نمایید:

تلفن : ۰۷۱۳۷۳۵۳۱۰۱

ساعات پاسخگویی :شنبه تا چهارشنبه ۱۶-۸

پشتیبانی سایت : ۰۹۰۲۰۴۴۵۲۱۷(صرفا جهت پاسخگویی به مشکلات سامانه ثبت نام)

(داوطلب گرامی، شماره های پشتیبانی صرفا جهت رفع اشکالات ثبت نام می باشد. خواهشمند است به منظور رعایت حقوق سایر شرکت کنندگان از طرح سوالات خارج از موضوع پرهیز نمایید.)

ویرایش اطلاعات توسط داوطلب در تاریخ دوشنبه ۳ شهریورماه انجام خواهد شد.

۵- کارت ورود به جلسه ، زمان و مکان آزمون:

۱-۵- چنانچه مجوز برگزاری آزمون برای تاریخ ۱۳۹۹/۶/۶ صادر شود داوطلبان جهت رویت و پرینت کارت ورود به جلسه آزمون، می توانند روز های سه شنبه ۱۳۹۹/۶/۴وچهارشنبه مورخ ۱۳۹۹/۶/۵ با درج کد ملی و کد رهگیری در محل مورد نظر در سایت اقدام نمایند.

۲-۵- همراه داشتن کارت ورود به جلسه به همراه اصل شناسنامه یا کارت ملی جهت ورود به جلسه آزمون الزامی می باشد در غیر اینصورت از ورود افراد به جلسه ممانعت به عمل خواهد آمد.

۳-۵- پیش بینی اولیه برای زمان برگزاری آزمون کتبی روز پنج شنبه مورخ ۱۳۹۹/۶/۶ از ساعت ۱۵ الی ۱۷ می باشد که در صورت صدور مجوز برگزاری آزمون توسط مراجع ذی ربط با رعایت شرایط بهداشتی لازم، آزمون در این تاریخ برگزار خواهد شد.

۴-۵- آدرس دقیق محل برگزاری آزمون در کارت ورود به جلسه به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

۵-۵ : برگزاری آزمون جهت داو طلبان استان های فارس وبوشهردر شهر شیراز خواهدبود .

۶-۵ زمان اعلام نتایج آزمون کتبی یک هفته پس از آزمون می باشد .

۷-۵-درزمان تطبیق مدارک ،که تاریخ آن متعاقبا به اطلاع داوطلبان خواهد رسید مصاحبه عمومی و روان‌شناسی نیز از داوطلبین پذیرفته شده درآزمون کتبی انجام می شود و داوطلبین می بایست کلیه مدارک لازم جهت صحت سنجی را ارائه نمایند. بدیهی است به مدارک و مستنداتی که بعد از این تاریخ ارسال شود ترتیب اثر داده نخواهد شد و پس ازآن مصاحبه تخصصی برگزارمی شود

۹-۵- زمان اعلام اسامی پذیرفته شدگان یک هفته پس از اتمام مصاحبه تخصصی می باشد .

تذکر مهم: با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا در کشور، کلیه مراحل آزمون ومصاحبه بر اساس نظر ستاد مدیریت بیماری کرونای استان فارس برگزار میگردد. لذا در صورتیکه آن ستاد یا سایر مراجع ذیصلاح قانونی برگزاری هر یک ازمراحل آزمون را در تاریخ اعلام شده عامل شیوع کرونا تشخیص دهد آن مرحله به زمان دیگری موکول می گردد .

۶مفاد آزمون به شرح ذیل است:

۱-۶- تعداد سوالات آزمون ۶۰ سوال شامل ۴۰سوال تخصصی (با ضریب۲)در زمینه شغل مورد تقاضا (مدارهای الکتریکی، مبانی سیستمهای قدرت، رله و حفاظت، تجهیزات پست)و ۲۰ سوال عمومی با ضریب ۱ شامل سوالهای سنجش هوش و استعداد بصورت تستهای چهار گزینه ای دارای نمره منفی خواهد بود که داوطلبان می بایست در مدت ۶۰ دقیقه به این سوالات پاسخ دهند.

۷-عناوین محل های استخدامی و شرایط مدرک تحصیلی

ردیف نام شهرستان مورد تقاضا تعداد مورد نیاز (مرد) مقطع  تحصیلی مورد قبول بومی
۱ لار ۶ فوق دیپلم ولیسانس شهرستان لار
۲ شیراز ۱۲ فوق دیپلم ولیسانس شهرستان شیراز
۳ فیروز آباد ۲ فوق دیپلم ولیسانس شهرستان فیروز آباد
۴ کوار ۱ فوق دیپلم و لیسانس شهرستان کوار
۵ داراب ۳ فوق دیپلم ولیسانس شهرستان داراب
۶ خفر ۱ فوق دیپلم ولیسانس شهرستان خفر
۷ جهرم ۷ فوق دیپلم ولیسانس شهرستان جهرم
۸ گله دار ۷ لیسانس شهرستان مهر
۹ کوه چنار ۳ فوق دیپلم ولیسانس شهرستان کوه چنار
۱۰ آباده ۴ لیسانس شهرستان آباده
۱۱ اقلید ۷ لیسانس شهرستان اقلید
۱۲ کازرون ۴ فوق دیپلم ولیسانس شهرستان کازرون
۱۳ مرودشت ۳ فوق دیپلم ولیسانس شهرستان مرودشت
۱۴ بوشهر ۳ لیسانس شهرستان بوشهر

تذکرات بسیار مهم

تذکر ۱ -داوطلبان، تنها مجاز به انتخاب یک کد محل استخدامی می باشند و ضروری است شرایط بومی آن کد محل را داشته باشند.

تذکر۲:انتخاب داوطلبان به ترتیب بالاترین نمره کل کسب شده در آزمون ، با در نظر گرفتن ظرفیت پیش بینی شده و به میزان ۳ برابر ظرفیت با رعایت اولویت های مندرج در آگهی صورت می پذیرد.

تذکر۳: هرگونه اطلاع رسانی در خصوص آزمون از طریق سایت اینترنتی به آدرس https://azmoon.sutech.ac.irخواهد بود و داوطلبان اطلاعات مورد نیاز خود را بدین طریق دریافت خواهند کرد.

تذکر۴: لازم به تاکید است کلیه متقاضیان می بایست شرایط و ضوابط مندرج در این اطلاعیه را دقیقا" مطالعه نموده و در صورت واجد شرایط بودن نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.چنانچه در هر مرحله از فرایند آزمون و جذب مشخص شود که متقاضی واجد شرایط مندرج در این اطلاعیه نبوده است از مراحل پذیرش حذف خواهد شد و هزینه ثبت نام به هیچ وجه مسترد نمی گردد.

تذکر۵: این اطلاعیه هیچ گونه تعهدی در استخدام داوطلبین ایجاد نمی نماید و کارفرماو پیمانکاربا توجه به شرایط متغیرکار در قبول یا رد داوطلبین کاملا مختارند.

تذکر ۶: انتخاب نهایی داوطلبان پس از آزمون، تایید مدارک، انجام مصاحبه روانشناسی و تخصصی متناسب با نیازهای شغلی مورد نظر ، تایید پزشک معتمد شرکت ، موفقیت در معاینات بدو استخدام متناسب با شغل اپراتوری و انجام مراحل مربوط به هسته گزینش صورت می گیرد. داوطلبان می بایست قبل از جلسه مصاحبه در تاریخی که اعلام خواهد شد با همراه داشتن کلیه مدارک تحصیلی، بومی، هویتی و پایان خدمت سربازی خود به محل تعیین شده توسط مجری مراحل آزمون مراجعه نمایند و درصورت تایید مدارک، مجاز به شرکت در جلسه مصاحبه خواهد بود. به مدارکی که بعد از این تاریخ ارائه شود ترتیب اثر داده نخواهد شد

تذکر۷ : شرط استخدام قراردادی دریافت گواهینامه موفقیت در دوره های بدو خدمت و گذراندن زمان کار آموزی به مدت ۳ ماه می باشد

تذکر۸: از داوطلبان پذیرفته شده، تعهد محضری اقامت درمحدوده محل کار تا پایان دوره خدمت اخذ خواهد گردید

برای ثبت نام اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۲ مرداد ۹۸ - اعلام نتایج مصاحبه استخدام شرکت تعاونی بهره برداری انتقال توان جنوب

اعلام اسامی پذیرفته شدگان آزمون و مصاحبه آزمون استخدام قراردادی شرکت تعاونی بهره برداری انتقال توان جنوب:

به اطلاع داوطلبان محترم آزمون استخدام قراردادی شرکت تعاونی بهره برداری انتقال توان جنوب می رساند با توجه به آزمون،مصاحبه و بررسی اولیه شرایط داوطلبان،نتایج آزمون در شهرهای مختلف به شرح زیر است.

در شهرهایی که نتیجه اعلام نشده یا اینکه کمتر از ظرفیت پیش بینی شده،اسامی اعلام شده اند،بررسی وضعیت داوطلبان و انطباق شرایط ایشان با شرایط اعلا م شده آزمون همچنان ادامه دارد و پس از تکمیل این فرآیند،اسامی نفرات باقی مانده نیز اعلام خواهد شد.

تذکر:داوطلبانی که اسامی ایشان به شرح جداول زیر اعلام شده ،صبح روز شنبه مورخ۲۶مرداد۱۳۹۸ باهمراه داشتن اصل و تصویر کلیه مدارک (شناسنامه،کارت پایان خدمت،کارت ملی،مدرک تحصیلی و ۲ قطعه عکس ۴*۳)به دفتر شرکت تعاونی بهره برداری انتقال توان جنوب واقع در شیراز،خیابان مشیرغربی،ساختمان تعمیرات نیرو مراجعه نمایند.

 برای مشاهده نتایج مصاحبه اینجا کلیک نمایید

خبر ۹ اردیبهشت ۹۸ - اعلام نتایج آزمون استخدام شرکت تعاونی بهره برداری انتقال توان جنوب

 ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدام شرکت تعاونی بهره برداری انتقال توان جنوب به اطلاع میرسانیم،نتایج آزمون استخدامی اعلام گردید.

کارنامه داوطلبان محترم نیز در روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت۱۳۹۸ بر روی سامانه بارگذاری خواهد شد.

 برای مشاهده نتایج اینجا کلیک نمایید

خبر ۳۱ فروردین ۹۸ - اطلاعیه اعلام نتایج آزمون استخدام شرکت تعاونی بهره برداری انتقال توان جنوب

به اطلاع داوطلبان محترم آزمون استخدام قراردادی نیروهای اپراتور شرکت تعاونی بهره برداری انتقال توان جنوب می رساند که نتایج آزمون کتبی تا تاریخ یکشنبه ۸ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ از طریق همین سامانه اعلام خواهد شد و بنابراین به مراجعات حضوری و تلفنی در این مورد پاسخ داده نخواهد شد.

ضمنا آن دسته از داوطلبانی که در زمان ثبت نام،اعلام کرده اند که دارای شرایط ایثارگری هستند می بایست حداکثر تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه ۱۳۹۸/۲/۴تصویرمدرک دال بر ایثارگری خود(گواهی معتبر از مراجع ذی ربط ) را به آدرس اینترنتی azmoonha@sutech.ac.ir ارسال نمایند.بدیهی است در زمان مصاحبه،داوطلبان می بایست اصل مدارک خود را ارائه نمایند .

با توجه به محدودیت زمانی اعلام شده برای اعلام نتایج،چنانچه تا تاریخ اعلام شده در بالا،مدارک ایثارگری داوطلبان مذکور دریافت نشود،هیچگونه امتیازی برای داوطلب منظور نخواهد شد.

خبر ۲۸ اسفند ۹۷ - زمان اعلام نتایج آزمون استخدام شرکت تعاونی بهره برداری انتقال توان جنوب

به اطلاع شرکت کنندگان محترم در آزمون می رساند که برگه های این آزمون پس از ۲۰ فروردین ماه ۱۳۹۸ تصحیح خواهد شد و بعد از بررسی اولیه شرایط داوطلبان(سن،وضعیت بومی بودن،کارت پایان خدمت و ارتباط مدرک تحصیلی ارائه شده)نفرات برگزیده به مصاحبه دعوت خواهند شد.اسامی نفرات برگزیده برای مصاحبه و تاریخ و مکان مصاحبه نیز از طریق همین سامانه اطلاع رسانی خواهد شد.

خبر ۱۵ اسفند ۹۷ - دریافت کارت آزمون استخدام شرکت تعاونی بهره برداری انتقال توان جنوب

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدام شرکت تعاونی بهره برداری انتقال توان جنوب به اطلاع میرسانیم، لینک دریافت کارت آزمون استخدام فعال گردید.

برای دریافت کارت آزمون اینجا کلیک کنید

خبر ۱۳ اسفند ۹۷ - تمدید ثبت نام شرکت تعاونی بهره برداری انتقال توان جنوب

ضمن آرزوی موفقیت برای کاربران گرامی ، به اطلاع داوطلبان محترم می رساند که مهلت نام نویسی در آزمون،حداکثر تا ساعت ۱۲ ظهر روز دوشنبه ۱۳اسفند تمدید شد"

خبر ۲۹ بهمن ۹۷ - استخدام شرکت تعاونی بهره برداری انتقال توان جنوب

شرکت تعاونی بهره برداری انتقال توان جنوب جهت تکمیل کادر فنی خود به منظور اپراتوری ایستگاه های برق در محدوده بعضی شهرهای استان فارس و استان بوشهر از طریق برگزاری آزمون و مصاحبه نیروی بومی مرد می پذیرد.

الف-شرایط عمومی:

۱-داشتن حداکثر ۲۸ سال سن تا تاریخ ۱۳۹۷/۱۲/۱۶. (صرفا متولدین ۱۳۶۹/۱۲/۱۶ به بعد مجاز به ثبت نام در این آزمون می باشند.)

طول مدت خدمت سربازی به سقف سنی اعلام شده اضافه خواهد شد. ضمنا هیچگونه سابقه کار به سقف سنی مذکور اضافه نخواهد شد.

۲-دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت سربازی (هیچگونه معافیت پزشکی از خدمت سربازی قابل قبول نیست).

۳- داشتن مدرک حداقل فوق دیپلم در یکی از گرایشهای الکتروتکنیک وبرق-قدرت. داوطلبان دارای مدرک مهندسی برق گرایش شبکه های انتقال و توزیع یا مهندسی تکنولوژی برق (قدرت) نیز می توانند در آزمون شرکت نمایند لیکن استخدام صرفا به عنوان اپراتور با حقوق و مزایای فوق دیپلم پرداخت خواهد شد.

۴- عدم اعتیاد به مواد مخدر و دخانی.

۵- نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر.

۶- نداشتن محکومیت استخدام در دستگاههای اجرایی به موجب آراء قانونی.

۷- داشتن سلامت جسمانی و روانی برای انجام کاری که در آن شغل استخدام می شود (طبق نظر واحد طب کار که بر اساس استعلام شرکت انجام خواهد شد).

۸- اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.

۹- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.

۱۰- داوطلب می بایست بومی واجد شرایط منطقه محل خدمت انتخابی باشد.

تعریف بومی در این دستورالعمل:

افرادی که حداقل دارای یکی از ویژگیهای زیر باشند در منطقه انتخابی بومی محسوب می شوند:

۱- داوطلب، متولد محل تقاضا برای استخدام باشد.

۲- داوطلب حداقل دو دوره از سنوات تحصیلی (ابتدایی-راهنمایی و دبیرستان) را به صورت متوالی یا متناوب در محل تقاضا برای استخدام طی کرده باشد.

۳- داوطلب حداقل شش سال بصورت متوالی در محل مورد تقاضا سکونت داشته باشد .مدارک معتبر مورد تایید شرکت عبارتند از دهیاری، بخشداری یا فرمانداری.

تذکر: بجز افراد واجد بند ۱ (متولدین محل مورد تقاضا)، سایر داوطلبان مشمول بندهای ۲ و۳ می بایست قبل از ورود به جلسه مصاحبه, تاییدیه ای از مراجع ذیصلاح دولتی (دهیاری، بخشداری یا فرمانداری) مبنی بر بومی بودن ارئه دهد.

مبنای بومی بودن در هر شهر، بخش یا منطقه اعلام شده در شرایط، تقسیمات کشوری در زمان ثبت نام می باشد.

تذکر: از داوطلبان پذیرفته شده، تعهد محضری حداقل ۱۰ سال خدمت همراه با اقامت در محدوده ۱۰ کیلومتری محل کار اخذ خواهد شد.

ب-مواد آزمون:

تعداد سوالات آزمون ۱۲۰ سوال شامل ۶۰ سوال تخصصی در زمینه شغل مورد تقاضا (مدارهای الکتریکی، مبانی سیستمهای قدرت، رله و حفاظت، تجهیزات پست)،۱۰ سوال ریاضیات،۱۰ سوال زبان انگلیسی عمومی،۱۰ سوال مهارتهای عمومی کامپیوتر و۳۰ سوال هوش و استعداد بصورت تستهای چهار گزینه ای دارای نمره منفی خواهد بود که داوطلبان می بایست در مدت ۱۲۰ دقیقه به این سوالات پاسخ دهند.

دانلود کتاب جامع درس و نکات آموزشی و اصل سوالات آزمونهای استخدامی وب سایت «ای استخدام»

ج-سایر شرایط آزمون:

۱-داوطلبان، تنها مجاز به انتخاب یک کد محل استخدامی می باشند و ضروری است شرایط بومی آن کد محل را داشته باشند.

۲-انتخاب نهایی داوطلبان پس از آزمون،تایید مدارک، انجام مصاحبه با نفرات برگزیده شده درآزمون کتبی، تایید پزشک معتمد شرکت و انجام مراحل مربوط به هسته گزینش صورت می گیرد.

۳-چنانچه در هر مرحله از مراحل آزمون، مصاحبه و استخدام محرز شود داوطلب به اشتباه یا عمد اطلاعات خلاف واقع اعلام نموده یا فاقد شرایط مندرج در آگهی باشد از انجام مراحل بعدی محروم خواهد شد و مسوولیت ناشی از عدم رعایت ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا ارسال مدارک بصورت ناقص برعهده داوطلب خواهد بود در این صورت خسارت و هزینه تحمیل شده برابر مقررات از داوطلب اخذ خواهد شد.

تذکر۱-عنوان شغلی کلیه مشاغل ذکر شده، اپراتور ایستگاه برق می باشد و فقط متقاضیان مرد، مجاز به انتخاب کد رشته های شغلی مذکور می باشند.

تذکر۲- مکان برگزاری آزمون برای داوطلبان استان فارس در شهر شیراز و داوطلبان استان بوشهر در شهر بوشهر خواهد بود.آدرس دقیق محل برگزاری بر روی کارت ورود به جلسه داوطلبان درج خواهد شد.

تذکر۳- این اطلاعیه هیچگونه تعهدی برای جذب یا استخدام ایجاد نمی نماید.

برنامه زمانی آزمون:

ردیف عنوان تاریخ
۱ ثبت نام در سامانه دوشنبه ۲۹ بهمن۹۷ تا یکشنبه ۱۲ اسفند۱۳۹۷Spt.sutech.gcs.ir            
۲ ویرایش اطلاعات داوطلبان سه شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
۳ صدور کارت ورود به جلسه آزمون ازطریق سایت چهارشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۷
۴ برگزاری آزمون عصر پنجشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۷
۵ مصاحبه برگزیدگان آزمون کتبی متعاقبا اعلام خواهد شد

 

الف-محل های انتخابی شهرهای استان فارس:

ردیف محل جغرافیایی خدمت تعداد مورد نیاز(مرد) حداقل مدرک تحصیلی مورد قبول محدوده بومی
۱ شیراز ۹ نفر فوق دیپلم برق قدرت بخش مرکزی شهرستان شیراز بر اساس تقسیمات کشوری
۲ مرودشت ۴ نفر فوق دیپلم برق قدرت بخش مرکزی شهرستان مرودشت بر اساس تقسیمات کشوری
۳ بوانات ۱ نفر فوق دیپلم برق قدرت بخش مرکزی شهرستان بوانات  بر اساس تقسیمات کشوری
۴ آسپاس ۲ نفر فوق دیپلم برق قدرت دهستان آسپاس  بر اساس تقسیمات کشوری
۵ خرمبید ۱ نفر فوق دیپلم برق قدرت بخش مرکزی شهرستان خرم بید بر اساس تقسیمات کشوری
۶ کازرون ۳ نفر فوق دیپلم برق قدرت بخش مرکزی شهرستان کازرون بر اساس تقسیمات کشوری
۷ ششده ۵ نفر فوق دیپلم برق قدرت بخش ششده  بر اساس تقسیمات کشوری
۸ زاهدشهر  فسا ۱ نفر فوق دیپلم برق قدرت بخش مرکزی شهرستان فسا بر اساس تقسیمات کشوری
۹ مبارک آباد ۱ نفر فوق دیپلم برق قدرت بخش مبارک آباد  بر اساس تقسیمات کشوری
۱۰ جهرم ۱ نفر فوق دیپلم برق قدرت بخش مرکزی شهرستان جهرم بر اساس تقسیمات کشوری
۱۱ رستاق ۱ نفر فوق دیپلم برق قدرت بخش رستاق بر اساس تقسیمات کشوری
۱۲ داراب ۱ نفر فوق دیپلم برق قدرت بخش مرکزی شهرستان داراب بر اساس تقسیمات کشوری
۱۳ طسوج ۱ نفر فوق دیپلم برق قدرت بخش طسوج بر اساس تقسیمات کشوری
۱۴ فیروزآباد ۱ نفر فوق دیپلم برق قدرت بخش مرکزی فیروزآباد  بر اساس تقسیمات کشوری
۱۵ لار ۷ نفر فوق دیپلم برق قدرت بخش مرکزی شهرستان لار بر اساس تقسیمات کشوری
۱۶  گله دار ۱ نفر فوق دیپلم برق قدرت بخش گله دار بر اساس تقسیمات کشوری
۱۷ لامرد ۲ نفر فوق دیپلم برق قدرت بخش مرکزی شهرستان لامرد بر اساس تقسیمات کشوری
۱۸ خشت ۴ نفر فوق دیپلم برق قدرت بخش خشت بر اساس تقسیمات کشوری
۱۹ بیضا ۳ نفر فوق دیپلم برق قدرت بخش بیضا بر اساس تقسیمات کشوری
۲۰ ایزد خواست ۸ نفر فوق دیپلم برق قدرت بخش ایزدخواست و شورجستان بر اساس تقسیمات کشوری

 

ب)محل های انتخابی شهرهای استان بوشهر

ردیف محل جغرافیایی خدمت تعداد مورد نیاز(مرد) حداقل مدرک تحصیلی مورد قبول محدوده بومی
۱ بوشهر (هلیله) ۹ نفر فوق دیپلم برق قدرت بخش مرکزی بوشهر بر اساس تقسیمات کشوری
۲ برازجان ۲ نفر فوق دیپلم برق قدرت بخش مرکزی شهرستان دشتستان بر اساس تقسیمات کشوری
۳ عسلویه ۱ نفر فوق دیپلم برق قدرت شهرستان  عسلویه بر اساس تقسیمات کشوری
۴ بخش چغادک ۱ نفر فوق دیپلم برق قدرت بخش چغادک بر اساس تقسیمات کشوری
۵ کنگان ۵ نفر فوق دیپلم برق قدرت شهرستان کنگان بر اساس تقسیمات کشوری
۶ دیر ۱ نفر فوق دیپلم برق قدرت شهرستان دیر  بر اساس تقسیمات کشوری
۷ جم و ریز ۳ نفر فوق دیپلم برق قدرت بخش های مرکزی و ریز شهرستان جم بر اساس تقسیمات کشوری
۸ تنگستان ۳ نفر فوق دیپلم برق قدرت شهرستان تنگستان بر اساس تقسیمات کشوری

 

برای ثبت نام اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای استخدام شرکت تعاونی بهره برداری انتقال توان جنوب (اطلاعیه جدید)

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ