شرط بکارگیری معلم در مدارس ابتدایی غیردولتی اعلام شد

۴ نظر


رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی اعلام کرد که مدارس غیردولتی موظفند معلمانی در دوره ابتدایی به‌کارگیری کنند که کارت صلاحیت حرفه‌ای را دریافت کرده باشند.


به گزارش خبرنگار بازارکار به نقل از ایسنا، مجتبی زینی وند در دومین روز از گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش‌وپرورش به تشریح و تبیین برنامه‌های سال تحصیلی جدید پرداخت و با اشاره به امدادرسانی مطلوب به مدارس سیل‌زده اظهارکرد: شوراهای آموزش‌وپرورش بهترین مرجع تصمیم‌گیری در شرایط اقتضائات و با توجهمنابع و امکانات هرمنطقه است. شوراهای آموزش‌وپرورش مهم‌ترین وسیله جذب مشارکت سایر دستگاه‌ها است، بنابراین باید در انتخاب دستور جلسات دقت زیادی شود و کارگروه‌های پنجگانه برای تسهیل و تعیین دستور کار شورا تلاش کنند.
وی بر فعال کردن کارگروه های تخصصی شوراها و استفاده از افراد خارج از آموزش و پرورش در سال جدید تحصیلی تاکید و خاطرنشان کرد: عوارض پنج درصدی دریافتی از شهرداری‌ها باید در شوراهای آموزش‌وپرورش مصوب شود.
زینی وند اضافه کرد: دو شیوه‌نامه به استان‌ها ارسال‌شده است که باید در شوراها تصویب و سپس ابلاغ شود.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی اظهار کرد: مدارس هیئت‌امنایی که هم‌زمان با مدارس دولتی تعطیل می‌شوند حق دریافت شهریه اضافی ندارد.
وی گفت: مدارس غیردولتی موظفند معلمانی در دوره ابتدایی به‌کارگیری کنند که کارت صلاحیت حرفه‌ای را دریافت کرده باشند.

منبع : خبرگزاری ایسنا

برای مشاهده اخبار لحظه به لحظه استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۴ نظر برای شرط بکارگیری معلم در مدارس ابتدایی غیردولتی اعلام شد

  • ا
    احسان
    ۲۶ شهریور ۱۳۹۸، ۲۲:۲۰
    درسته الان دور داره برای فارغ التحصیلای روانشناسی و علوم تربیتی
    بیشتر از نصف ظرفیت استخدامی آموزش پرورش رو اینا گرفتن و مابقی رشته ها مثل ادبیات.تربیت بدنی.فنی مهندسی و...
    سهمیه جذب بسیار ناچیزی توی هر شهرستان دارن.یا اصن ندارن
    روی همین حساب هم من دارم برای استخدامی اداره راه آهن میخونم.در ضمن اینو بگم که آموزش پرورش برای ما آقایون که قراره یه خانواده رو اداره بکنیم هم خیلی مطلوب نیست.اینو همه میدونن که الان حداقل 1 میلیون از کارمندای اداره های دیگ کمتر میگیرن.در ضمن چون رقابت توی سازمان آموزش پرورش هم به علت اینکه فراخوان برگزاری آزمون توسط مسئولینش از سال قبل شروع شده و خیلیا از اون موقع روش وقت گذاشتن.بنابراین اصلا منطقی نبود که من بخوام شانسمو بزارم روی این سازمان.و الان هم از انتخاب راه آهن راضیم چون پسر عموم رشتش مهندسی برق بود که اونجا کار میکنه میدونم که از کار و حقوقش خیلی راضیه.برام دعا کنید بچه ها.
    • س
      سر درگم
      ۲۵ شهریور ۱۳۹۸، ۱۲:۲۸
      بچه ها جریان چیه که
      آموزش پرورش از آذر ماه97 فراخوان جذب نیرو کرده ولی ادارات دیگ تازه الان فراخوان زدن
      یعنی من الان اگ بخوام برای معلمی امتحان بدم باید با کسایی که از آذر ماه97 دارن تلاش میکنن و میخونن رقابت کنم.یا خود خدا
      با این حساب انگار قبولیایی آزمون اموزش پرورش معلومه.بنظرتون بهتر نیست بخونم برای وزارت جهاد کشاورزی
      • ه
        هدف
        ۲۵ شهریور ۱۳۹۸، ۱۲:۲۲
        یکسری میگن چون آموزش پرورش از پارسال برای آزمون فراخوان کرده .رقابت توی داوطلبای این سازمان بیشتره چون خیلی وقته شروع کردن.بخاطر همین قید این سازمانو زدن دارن برای ارگانای دیگ میخونن.ولی من تلاش خودمو میکنم.
        من رشتم علوم ابتدایی و میدونم که رشته مارو الان آموزش پرورش نیاز داره.اما متاسفانه درباره رشته شما چیزی نمیدنم و نمیدونم که آموزش پرورش لازم داره یا نه.باید ببینید چه سازمانی معمولا هر سال رشته شما نیاز داره و چه تعداد.اینطوری شانستون هم بیشتر میشه.اصل مهم استخدام شدنه حالا هر سازمانی میخواد باشه.یا علی
        • م
          من
          ۲۴ شهریور ۱۳۹۸، ۱۵:۴۱
          خب این کارت چی هست ؟از کجا باید گرفته بشه ؟ شرایطش چطور باید باشه ؟

          لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

          ثبت پاسخ