شرایط ثبت نام متقاضیان حق التدریسی درآموزش و پرورش بوشهر اعلام شد

۲ نظر

معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش بوشهر با اشاره به شرایط ثبت نام متقاضیان حق التدریسی درآموزش و پرورش گفت: افراد دارای شرایط می‌توانند جهت تشکیل و تکمیل پرونده خود به امور اداری ادارات آموزش و پرورش محل خدمت قبلی خود که فعالیت داشته‌اند، مراجعه کنند.


به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالناصر غلامی در نشست با اداره‌های امور اداری و طرح و برنامه آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه سعی مناطق استان در جذب حداکثری نیروهای متقاضی باشد اظهار داشت: براساس بخشنامه شماره ۵/۷۱۰ مورخ ۳۱/۰۱/۱۳۹۸ وزارت آموزش و پرورش به منظور تمهید مقدمات لازم برای شناسایی افراد مشمول قانون مصوب ۰۳/۰۶/۱۳۹۵ مجلس شورای اسلامی، افراد دارای شرایط می‌توانند جهت تشکیل و تکمیل پرونده خود به امور اداری ادارات آموزش و پرورش محل خدمت قبلی خود که فعالیت داشته‌اند، مراجعه کنند.
معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش بوشهر با بیان اینکه زمان ثبت نام به هیچ عنوان تمدید نمی شود ادامه داد: افرادی که قبل از سال ۱۳۹۱ در پیش دبستانی‌های دولتی به عنوان مربی کار کرده‌اند یا نیروهای خرید خدمات آموزشی که طی سال‌های ۱۳۸۷ تا ۱۳۸۹ در مدارس مشغول به کار بوده‌اند و همچنین پرسنل حق التدریسی که سال‌های قبل از ۱۳۹۱ دارای کد پرسنلی بوده و با ابلاغ رسمی در مدارس دولتی اشتغال داشته و از منابع دولتی نیز حقوق دریافت کرده‌اند و آموزشیاران و آموزش دهندگان مستمر (تجمیعی) نهضت سوادآموزی که طی سال های ۱۳۷۹ تا ۱۳۹۲ با نهضت سوادآموزی همکاری داشته‌اند شرایط لازم را برای تشکیل و تکمیل پرونده دارند.
وی تصریح کرد: این بخشنامه شامل کسانی می‌شود که طی سال های ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۶ به صورت حق التدریس پذیرش نشده‌اند یا از لیست جامانده و در حال حاضر نیز در هیچ یک از ارگان‌های دولتی شاغل نیستند و بیمه نباشند، می‌شود.

معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش بوشهر با بیان اینکه افراد دارای شرایط می‌توانند از ۱۰ تا ۲۴ اردیبهشت ماه برای تشکیل و تکمیل پرونده اقدام کنند یادآور شد: پذیرش بر اساس مدرک تحصیلی دانشگاهی مرتبط و با توجه به نیاز شهرستان منطقه صورت می‌پذیرد.

منبع : خبرگزاری فارس

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام مربیان حق التدریس اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای شرایط ثبت نام متقاضیان حق التدریسی درآموزش و پرورش بوشهر اعلام شد

  • م
    مهدی مهاجر
    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۲۱:۵۶
    ایا ثبت نام و تشکیل پرونده حق تدریسی ها در ورامین اغاز شده است؟
    • ج
      جعفر
      ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۹:۴۹
      ثبت نام سراسری است

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ