سودآوری بیش از ۲۶ هزار طرح اشتغالزایی مددجویان در مازندران

۲۶ هزار و ۵۸۲ طرح فعال مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران با نظارت کارشناسان فنی اشتغال سود آور می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید علی اصغر رضایی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران با اشاره به برگزاری نشست علمی و تخصصی پایدارسازی مشاغل خرد، گفت: یکی از برنامه‌های مهم این نهاد حمایت از مشاغل ایجاد شده مددجویان در راستای پایداری و ماندگاری این مشاغل و سود آور بودن آن است.

وی افزود: در راستای نگهداری و پایداری مشاغل، استفاده از روش‌های نوین علمی و تخصصی دانشگاه‌ها کمک شایانی به این هدف می‌کند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران گفت: این نهاد با برگزاری جلسات متعددی با جامعه دانشگاهیان و کار آفرینان، ضمن بحث و تبادل نظر در خصوص مشکلات کسب و کار‌های خرد مددجویان، به جمع بندی و حصول نتایج کاربردی رسیده و از آن نتایج در کار اجرایی بهره مند می‌شوند.

رضایی افزود: در حال حاضر ۲۶ هزار و ۵۸۲ طرح فعال مددجویان تحت حمایت در استان وجود دارد که با نظارت کارشناسان فنی اشتغال این نهاد بر طرح‌ها مشغول فعالیت هستند.

وی گفت: نشست علمی تخصصی با موضوع پایدار سازی مشاغل خرد با هدف ارائه راهکار‌هایی برای ماندگاری و پیشگیری از شکست این مشاغل، توانمند سازی افراد تحت حمایت، چگونگی شناسایی و استعداد یابی مددجویان و نحوه رشد و پرورش مستعدین در مسیر خودکفایی فرد و خانواده با حضور دکتر محمود متوسلی عضو هیت علمی دانشگاه تهران، جمعی ازاساتید دانشگاه و مسئولان کمیته امداد مازندران تحلیل شد.

 منبع : باشگاه خبرنگاران جوان 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ