سوالات مصاحبه آزمون استخدامی بانک ملت

۲۷۴۵۲۰ نظر

سوالات مصاحبه آزمون استخدامی بانک ملت

در این صفحه تجربیات کاربران شرکت کننده در جلسه مصاحبه استخدام بانک ملت که در آخرین آزمون برگزار شده یا ادوار گذشته شرکت کرده‌اند، از زبان خودشان منتشر شده است و می‌تواند به عنوان نمونه سوالات مصاحبه بانک ملت بسیار ارزشمند باشند.

 

 


صفحات مصاحبه آزمون استخدامی بانک ملت
در این قسمت تجربیات کاربران در زمینه سوالات آزمون، نتایج آزمون، سوالات جلسه مصاحبه، سوالات روان‌شناسی، سوالات روان‌شناختی، مراحل معاینات پزشکی و سوالات ارسالی کاربران تعبیه شده است. به مرور نیز به تعداد این صفحات اضافه می‌شود. کاربران عزیز توجه نمایید به دلیل طولانی نشدن تجربیات در یک صفحه و اینکه صفحه مورد نظر به راحتی قابل مطالعه باشد این تجربیات در چندین صفحه آورده شده است. لطفا دوستان عزیزی که در آزمون استخدامی بانک ملت شرکت کرده‌اند تجربیات خود را اینجا برای استفاده عموم کاربران ذکر کنند.

نمونه کارنامه قبولی آزمون استخدامی بانک ملت

مشاهده نمونه کارنامه‌های افراد شرکت کننده در آزمون استخدامی بانک ملت و مقایسه آن‌ها با یکدیگر اطلاعات جامعی درباره میزان تاثیر هر یک از دروس بر نمره کتبی و عملکرد نهایی در اختیار افراد قرار می‌دهد. از جمله اینکه می‌توان متوجه شد پذیرفته‌شدگان بر روی کدام دروس عمومی یا تخصصی بیشتر تمرکز می‌کنند. از شرکت کنندگان در آزمون استخدامی بانک ملت فارغ از هر نتیجه‌ای که کسب کرده‌اند درخواست می‌کنیم برای کمک به کسانی که می‌خواهند در سال‌های آینده در این آزمون شرکت کنند کارنامه خود را از طریق راه‌های ارتباطی ارسال کنند تا این تجربه بسیار مفید را با دیگران به اشتراک بگذاریم و ما و شما به سهم خودمان به قبولی آیندگان در آزمون‌های استخدامی کمک کرده باشیم.

 

منابع مطالعاتی برای مصاحبه
در این بخش تمام منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمونهای استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روانشناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. شما میتوانید با مراجعه به هر لینک مورد نظر مطالب موجود را مطالعه نمایید.


برای مشاهده تجربیات سایر سازمانها و بانکها اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲۷۴٬۵۲۰ نظر برای استخدام بانک ملت (اعلام نتایج)

  • ح
    حسین
    ۲۶ تیر ۱۳۹۱، ۱۲:۳۷
    در این مدت سعی کردیم از انتشار خبرهای کذب استخدامی پرهیز و شدیدا به معتبر بودن آگهی توجه کنیم
    این قسمت از این مطلب منو کشته چون شما منبع و منتشر کننده خبر کذب و غیر معتبر شرکت مادر بودید
    فکر نکنید بازدید کننده ه هم مثل خودتون هستن
    • Admin
      ۲۶ تیر ۱۳۹۱، ۱۷:۳۱
      سلام
      مرسی از انتقادتون ولی در دفاع باید بگیم همان موقع که خبر را معرفی کردیم در دیدگاه ها به هر کاربری که پرسید این استخدام واقعی هست یا نه یا از ما نظر خواست پیشنهاد دادیم فرم اولیه را فقط با یک ایمیل ارسال کند. بسیار در مورد این استخدام بحث شد. در آن زمان هیچ مطلبی دال بر کذب بودن یا کلاهبرداری این آگهی وجود نداشت. مخصوصا که این شرکت هیچ درخواست مالی نکرده بود. این خبر در بیش از ۱۱ سایت استخدامی معتبر کشور منتشر شد و هیچ بیانیه دال بر کلاهبرداری آن از طریق وزارت کشور با پلیس فتا گفته نشد.
      حتی مدیریت سایت ای-استخدام شخصا بالغ بر ۱۰ خط توضیح دادند که چرا این خبر منتشر شده است و از کاربران تقاضا کردند با صلاح دید خود به این آگهی جواب دهند. جمله ی قشنگی فرمودند که: "ما تشخیص برخورد این آگهی را به خودتان واگذار می کنیم و ما در مقامی نیستیم که تصمیم بگیریم چه آگهی را حق دارید بخوانید و چه آگهی را حق ندارید."
      در نهایت با وجود این توضیحات بنا به درخواست کاربران این آگهی از روی سایت بر داشته شد. بنا به درخواست کاربران سیاست ای-استخدام تغییر کرد و از این به بعد فقط آگهی های سراسری در صورتی معرفی می شود می شوند که یا توسط نهاد دولتی معرفی شده باشند یا سایت رسمی برای پاسخ گویی به منقاضیان داشته باشند.
      امیدوارم توانسته باشم جواب سوال شما را بدهم. اگر خیر باز هم در خدمت هستیم.
      موفق باشید.
      • ک
        کام
        ۲۷ تیر ۱۳۹۱، ۱۳:۱۵
        ابتدا سلام خدمت مدیر محترم سایت
        در پاسخ به مطلب دوستمان باید عرض کنم که ما باید عاقل باشیم و آگهی واقعی از کلاهبرداری را تشخیص دهیم و مدیر فقط وظیفه خود را انجام میدهد .
        اما دو مطلب با مدیر عزیز ، آگهی کلاهبرداری به راحتی قابل تشخیص است و خواهش میکنم به خاطر اینکه شاید بعضی دوستان فریب بخورند آگهی های مشکوک را قرار ندهید . مثلا همین امروز آگهی برج سازان شایان اسپادانا بسیار مشکوک و به نظر من ارزش خواندن هم ندارد .
        اما مطلب دوم ، واقعا سایت بی نظیر و خوبی دارید . نمی دانم منفعت مادی این سایت برای شما چگونه تامین میشود ولی جای دارد بعنوان نماینده ای از این صدها هزار نفر کاربر از شما کمال تشکر و قدردانی را نمایم . همچنین پیشنهاد میکنم بخشی را در سایت قرار دهید برای استخدام های موفق . یعنی استخدام هایی که از طریق سایت شما انجام شده است . همچنین می توانید به افرادی که با لطف شما صاحب کاری شده اند این امکان را بدهید تا بطور دلخواه مبلغی را از اولین حقوق خود داوطلبانه به سایت کمک کنند .
        در مورد دوست دیگری که گفته بودند فقط دوست دارند آگهی های امروز رو ببینن ، این درست خواسته من و خیلی از افراد دیگر هم هست . از منوی سمت چپ صفحه اصلی فقط چند آگهی آخر امروز را میتوان دید . لطفا فکری بفرمایید . اگر در این منو تمام آگهی های روز قرار داده شود بسیار خوب میشود .
        بازهم ممنون و خسته نباشید .
        • Admin
          ۲۷ تیر ۱۳۹۱، ۱۶:۲۴
          سلام.ممنو از لطفتون و متشکر.آگی اشاره شده از جای معتبری اومده و بعید میدونم کلاه برداری باشه.درباره پیشنهاداتون،این وظیفه ی ما هستش که برای شما وقت بذاریم و خدمت ارائه بدیم.توقعی نیست... ممنون از لطفتون.درباره اگهی ها هم از امشب کار جدیدی رو صورت میدیم.موفق باشید و ممنون
    • م
      محسن
      ۲۶ تیر ۱۳۹۱، ۱۲:۱۵
      بچه ها ما به کار نیاز نداریم چون یه عمر که سرکاریم.همین الانم سرکاریم.
      • م
        مرتضی
        ۲۶ تیر ۱۳۹۱، ۱۱:۳۶
        سلام سایتت.ن عالیه فقط من با تاریخ های آگهی تون مشکل دارم اصلا به ترتیب نیست بعضی از آگهی های امروز مثلا در چندصفحه جلوتره یه فکری به حالش بکنید ما که سرعت اینترنتمون پایینه نمیتونیم هر روز تمام صفحات سایتتونو باز کنیم تا آگهی امروزو پیدا کنیم
        بازم مرسی
        • Admin
          ۲۶ تیر ۱۳۹۱، ۱۷:۱۴
          سلام
          با تشکر از دلگرمیه شما دوست عزیز. در صفحه اول شما استخدام های سراسری و مهم را می بینید. در صفحات بعدی استخدام های روزانه. به شما پیشنهاد می کنم در صورتی که مایلید فقط استخدام های روز را مطالعه بفرمایید از نوار سمت چپ سایت با عنوان آخرین استخدام های امروز استفاده کنید.
          موفق باشید.
        • ن
          نرجس
          ۲۶ تیر ۱۳۹۱، ۱۱:۲۹
          سلام. با تشکر از سایتتون
          از زمانی که عضو شدم هروز ایمیلهای استخدام واسم فرستاده میشه ولی من رشته مترجمی عربی خوندم و تخصصم در زمینه تدریس و ترجمه عربی هست.لطف کنید ایمیل در این زمینه بفرستید.با تشکر
          • Admin
            ۲۶ تیر ۱۳۹۱، ۱۷:۱۱
            سلام
            فکر می کنم شما عضو یکی از سایت های همکار باشید. چون ما ایمیل فرستادن نداریم. به زودی خدمتی جدید از سایت ما خواهید دید.
            موفق باشید.
          • س
            سعیده
            ۲۶ تیر ۱۳۹۱، ۱۱:۱۸
            سلام به تمام کارشناسان بیکار
            برای همه شما صمیمانه ارزوی استخدام شدن دارم منم کارشناس مدارک پزشکی از دانشگاه تهرانم
            فرمی نیست که پر نکرده باشم هنوز امید دارم نا امید نشین خدا کریمه
            • ع
              عباسی
              ۲۶ تیر ۱۳۹۱، ۱۱:۰۵
              سلام
              ادمین عزیز
              بسیار خوشحالم که می بینم شخصی حداقل با نیت خیر به فکر جوونهای بیکار و یا جویای کار این سرزمینه . ممنونم ازتون انشاء الله که موفق و موید باشید.
              • Admin
                ۲۶ تیر ۱۳۹۱، ۱۱:۰۸
                سلام
                خیلی لطف دارید شما.فقط اسم رو اشتباه نوشته بودید،من جسارتا برش داشتم.خیلی ممنونم از شما.ببینید وظیفه ی سایت ای-استخدام این هست که آخرین و جدیدترین خبرهارو به سمع و نظر شما برسونه.امیدوارم شرمنده شما نشیم.
                ممنون
                ادمین
              • ش
                شیما
                ۲۶ تیر ۱۳۹۱، ۱۰:۵۱
                سلام میشه اگهی های استخدام مربوط به رشته روانشناسی یا مشاوره روبرام ایمیل بزنید ممنون میشم.
                • Admin
                  ۲۶ تیر ۱۳۹۱، ۱۰:۵۲
                  سلام.فعلا امکان ایمیل نیستش.به زودی خدمت جدیدی میبینید از سایت...نگران نباشید.فقط بگم استخدامی رشته شما کمه.صبور باشید.موفق باشید
                  • Admin
                    ۲۶ تیر ۱۳۹۱، ۱۰:۵۲
                    سلام
                    چه استانی؟
                  • ص
                    صبا
                    ۲۶ تیر ۱۳۹۱، ۱۰:۳۱
                    سلام ادمین نازنین. ممنون بابت ایمیلها و اطلاعاتت. با رشته ادبیات فارسی میشه کار پیدا کرد؟ لطفا راهنمایی کنید. ممنون
                    • Admin
                      ۲۶ تیر ۱۳۹۱، ۱۰:۳۳
                      سلام.ببینید بازار کارش خوب نیست زیاد.اما میشه!چرا نشه؟شما علایقتون چی هست؟چه تخصصی دارید؟
                    • ط
                      طلیعه
                      ۲۶ تیر ۱۳۹۱، ۱۰:۳۱
                      سلام مرسی از سایت مفیدتون . من این فرم رو پر کردم و ممنونم از اطلاع رسانیتوم و یک سوال مهم دارم . شما که تو این سایت مسئول هستین و روزانه آگهی های زیادی رو بررسی می کنین حتما تا حد زیادی از بازار کار رشته های مختلف آگاه هستین می خواستم راهنماییم کنین که در چه زمینه هایی فرصت شغلی بیشتر هستش که میشه دوره های آزاد اون رو گذروند مثلا حسابداری ، طراحی سایت ، گرافیک ، برنامه نویسی...؟ من خودم کارشناس فیزیک هستم . ممنونم
                      • Admin
                        ۲۶ تیر ۱۳۹۱، ۱۰:۳۴
                        سلام.لطف دارید شما.ببینید الان دوره ی برنامه نویسی و شبکه + حسابداری خیلی خوبه.شما کدوم رو دوست دارید؟
                      • م
                        محمد
                        ۲۶ تیر ۱۳۹۱، ۱۰:۱۶
                        سلام . همیشه اگهی دیر به دستم میرسه . من هر روز ایمیلم رو چک میکنم و همیشه تاریخ استخدام گذشته یا یک روز مانده تمام بشه . منظورم استخدام های مهم مانند وزارت نیرو-شرکت نفت و ...
                        • Admin
                          ۲۶ تیر ۱۳۹۱، ۱۰:۱۷
                          سلام
                          شما می توانید آخرین اخبار را روی این سایت ببینید. به زودی خدمت جدیدی از این سایت خواهید دید که دیگر امکان ندارد از استخدام ها عقب بمانید. کمی منتظر باشید.
                          موفق باشید
                        • م
                          مسعود
                          ۲۶ تیر ۱۳۹۱، ۰۹:۵۲
                          داش دمت گرم بابت اطلاع رسانیت
                          خیلی با مرامی
                          • Admin
                            ۲۶ تیر ۱۳۹۱، ۰۹:۵۳
                            سلام.وظیفمه.در خدمتم
                          • ن
                            نازنین
                            ۲۶ تیر ۱۳۹۱، ۰۹:۳۹
                            با سلام و تشگر از ادمین گرامی
                            میخواستم بدونم کاری که مرتبط با طراحی سایت باشه سراغ دارید؟
                            ممنون
                            • Admin
                              ۲۶ تیر ۱۳۹۱، ۰۹:۴۴
                              سلام.ببینید هست.باید بیاید سایت ببینید.اتفاقا بازار کارش خوبه.موفق باشید
                            • ف
                              فریده
                              ۲۶ تیر ۱۳۹۱، ۰۹:۲۵
                              سلام ، وقت بخیر
                              سایتتون عالیه ، حرف نداره فقط فکر کنم اگه آگهی ها تو صفحه اصلی هم به ترتیب تاریخ باشه خیلی بهتره. صفحات دوم به بعد به ترتیب هست ولی صفحه اصلی نه. اگه این کار علتی داره که من خبر ندارم بابت اینکه وقتتون رو گرفتم عذرخواهی میکنم. ببخشید و معذرت
                              • Admin
                                ۲۶ تیر ۱۳۹۱، ۰۹:۲۶
                                سلام.ببینید دلیل داره. آگهی های صفحه اول آگهی های مهم یا سراسری هستن و هر روز به روز میشن.برای همین ممکنه یکیشون بره پایین.یکیشون بیاد بالا...صفحات بعد دقیقا به ترتیب هستن.فرمایش شما صحیح هستش.از لطف شما ممنونم.موفق باشید
                                • م
                                  مرتضی
                                  ۲۶ تیر ۱۳۹۱، ۱۱:۳۷
                                  منم موافقم
                                • م
                                  محسن
                                  ۲۶ تیر ۱۳۹۱، ۰۸:۴۴
                                  ا جاهم که مدرک ما رو میخوان شرایط محل سکونتش رو نداریم.مشهد تا بندر خیلی راهه بخدا کاش مشهدم نیرو میخواست
                                  • ی
                                    یحیی
                                    ۲۶ تیر ۱۳۹۱، ۰۸:۳۷
                                    چه رشته هایی را خواستند؟ من نتونستم چیزی پیدا کنم.
                                    • Admin
                                      ۲۶ تیر ۱۳۹۱، ۰۸:۴۹
                                      سلام
                                      برای شغل های مختلف رشته های مختلف می خواهند. ولی اکثرا زیر شاخه ی مهندسی صنایع است.
                                      موفق باشید
                                    • m
                                      mahdi
                                      ۲۶ تیر ۱۳۹۱، ۰۸:۳۶
                                      اقا واقعا دستت درد نکنه خیلی گلی
                                      • s
                                        sepide
                                        ۲۶ تیر ۱۳۹۱، ۰۸:۱۵
                                        سلام ..من ساکن روستا هستم،در درج اطلاعات چون فقط باید اسم شهر و خیابان نوشته میشد و جایی برای نوشتن نام روستا نبود من هم در قسمت نام خیابان اسم روستا را نوشتم ،بعدا مشکلی پیش نیاد؟؟؟؟؟البته مجبور شدم........
                                        • Admin
                                          ۲۶ تیر ۱۳۹۱، ۰۸:۲۹
                                          سلام.نخیر.مشکلی نیست.آدرس بوده و متوجه میشن.موفق باشید
                                        • S
                                          Soodabeh
                                          ۲۶ تیر ۱۳۹۱، ۰۷:۴۵
                                          سلام.ممنونم از لطفتون. با آرزوی موفقیت برای شما
                                          • Admin
                                            ۲۶ تیر ۱۳۹۱، ۰۷:۵۰
                                            متشکر از شما
                                          • س
                                            سپهر
                                            ۲۶ تیر ۱۳۹۱، ۰۷:۱۹
                                            admin عزیز.من مهندس مکانیک سیالاتم.ولی اکثر این کارا برای بچه های صنایع هستش.پیشنهادی برای من داری؟مرسی
                                            • Admin
                                              ۲۶ تیر ۱۳۹۱، ۰۷:۲۵
                                              سلام
                                              در بین دیدگاه ها یکی از کارمندان این شرکت به نام عباس لطف کردند و به شما عزیزان راهنمایی می دهند. به دیدگاه ایشان مراجعه کنید.
                                              سوال شما به زیر دیدگاه ایشان منتقل شده است.
                                              موفق باشید
                                            • ی
                                              یوسف
                                              ۲۶ تیر ۱۳۹۱، ۰۷:۱۲
                                              سلام خدمت دوستان و ادمین و اقا عباس
                                              دوستمون که تو اون شرکت کار میکردند یک سوال داشتم خدمتتون
                                              من دو سال سابقه کار تو QC دارم و رشته تحصیلیمم هم مهندسی مکانیک خودرو هست
                                              به نظرتون کدوم شغل بیشتر متناسب هست
                                              QC & QA
                                              Process and Technology Engineering Expert
                                              production engineering expert
                                              یک مطلبی فیلد شهر را انتخابی نکنیم یعنی اینکه تفاوتی نداره کجا باشه درسته؟؟؟
                                              ممنونم

                                              لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                              ثبت پاسخ