سوالات مصاحبه آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی

۳۰۳۶۲۰ نظر

سوالات مصاحبه آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی

این صفحه بنا به درخواست کاربران برای مجتمع کردن دیدگاههای کاربران عزیز در مورد آزمونهای استخدامی سازمان امور مالیاتی طراحی شده است. به همین منظور تمام تجربیات کاربران در زمینه سوالات آزمون، نتایج آزمون، سوالات جلسه مصاحبه، سوالات روانشناسی، سوالات روانشناختی، مراحل معاینات پزشکی، سوالات ارسالی کاربران و سایر تجربیات در همین صفحه تعبیه شده است. به مرور نیز به تعداد این صفحات اضافه میشود. کاربران عزیز توجه نمایید به دلیل طولانی نشدن تجربیات در یک صفحه و اینکه صفحه مورد نظر به راحتی قابل مطالعه باشد این تجربیات در چندین صفحه آورده شده است.

لطفا دوستان عزیزی که در ادوار گذشته در آزمونهای سازمان امور مالیاتی شرکت کرده اند تجربیات خود را اینجا برای استفاده عموم کاربران ذکر کنند.

دو منبع مفید برای مصاحبه

دو منبع بسیار مفید و ارزشمند از بسته‌های آموزشی «ای-استخدام»  درباره سوالات پر تکرار جلسه مصاحبه و گزینش  برای  استفاده در جلسه مصاحبه استخدام دستگاه‌های اجرایی کشور بسیار مناسب هستند. یکی از ویژگی‌های بسیار مهم این بسته‌ها، توضیح کامل و دقیق فرایند مصاحبه تخصصی و گزینش عقیدتی و همچنین همه ریزه‌کاری‌های حضور در جلسه مصاحبه است. همچنین با توضیحات بسیار دقیق و نکات فنی مربوط به مباحث احکام و شیوه پاسخ به سوالات آن دیگر دغدغه‌ای از این بابت نخواهید داشت.

 

راهنمای مرحله ارزیابی تکمیلی آزمون سازمان امور مالیاتی
تجربیات مصاحبه آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی
در این قسمت تجربیات کاربران در زمینه سوالات آزمون، نتایج آزمون، سوالات جلسه مصاحبه، سوالات روان‌شناسی، سوالات روان‌شناختی، مراحل معاینات پزشکی و سوالات ارسالی کاربران  تعبیه شده است. به مرور نیز به تعداد این صفحات اضافه می‌شود. کاربران عزیز توجه نمایید به دلیل طولانی نشدن تجربیات در یک صفحه و اینکه صفحه مورد نظر به راحتی قابل مطالعه باشد این تجربیات در چندین صفحه آورده شده است. لطفا دوستان عزیزی که در آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی شرکت کرده‌اند تجربیات خود را اینجا برای استفاده عموم کاربران ذکر کنند.
منابع مطالعاتی برای مصاحبه
در این بخش منابع مطالعاتی «ای-استخدام» برای جلسه مصاحبه و گزینش آزمون‌های استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روان‌شناختی و تخصصی گردآوری شده است. شما می‌توانید با مراجعه به لینک مورد نظر مطالب موجود را مطالعه نمایید.


برای مشاهده تجربیات سایر سازمان‌ها و بانک‌ها اینجا کلیک کنید

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۳۰۳٬۶۲۰ نظر برای استخدام سازمان امور مالیاتی (استخدام جدید)

  • ن
    نگین
    ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۰۰:۱۲
    سلام ب بچهای ذخیره ک در انتظار تماس گزینش هستین،هر کسی تماس گرف ب آقای ط بگین ک زودتر تکلیف ما رو هم مشخص کنین لاقل گزینش مون کنین
    قبل عید ک میگفتن بعد عید،چیشد پس!
    • ف
      فرزانه
      ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۰۰:۰۶
      سلام دوستان تبریز رشته فناوری اطلاعات ذخیره داشته؟من چرا انقدر امیدوارم؟🫠
      • s
        s
        ۳۱ فروردین ۱۴۰۳، ۲۳:۴۲
        سلام ..یه سوال
        به نظرتون اگه بخواییم کارامون توی یک روز انجام بشه اول ازمایش اعتیاد بریم بعد طب کار؟
        • ف
          فاطمه
          ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۰۰:۲۰
          سلام بله چون طب کار طبق گفته دوستان طول میکشه
        • ر
          رضا
          ۳۱ فروردین ۱۴۰۳، ۲۳:۳۲
          آزمایش عدم اعتیاد شامل آزمایش نیکوتین هم می باشد ؟
          • د
            در جستجوی خوشبختی
            ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۰۱:۰۶
            برای ما تو نامه زده بود بررسی اعتیاد به مواد مخدر و دخانیات اما نتیجه آزمایش آمفتامین و متا آمفتامین رو بررسی کرده بود

          لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

          ثبت پاسخ