سهمیه ویژه استخدام برای طلاب سرباز معلم

۱ نظر

 وزیر آموزش و پرورش : با توجه به سابقه دو ساله طلاب سرباز، در صورت افزایش ظرفیت دانشگاه فرهنگیان، این افراد از سهمیه ویژه استفاده خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمد بطحایی در سفر به قم، در حاشیه دیدار با مراجع عظام تقلید با اشاره به همکاری های آموزش و پرورش و حوزه های علمیه در قالب ستاد همکاری حوزه و آموزش و پرورش گفت: پانصد ظرفیت برای جذب طلاب سرباز در آموزش و پرورش در نظر گرفته شد که در صورت افزایش ظرفیت دانشگاه فرهنگیان این طلاب به عنوان معلم استخدام می شوند.

وی استقبال طلاب از این طرح را بیش از انتظار دانست و گفت: در صورت موافقت ستاد کل نیروهای مسلح، این ظرفیت پانصد نفری افزایش خواهد یافت.

بطحایی هدف از سفر به قم را ارائه گزارش عملکرد سال گذشته و تشریح برنامه های پیش رو دانست و افزود: آموزش و پرورش بیش از هر وزارتخانه دیگری به راهنمایی های مراجع عظام تقلید نیازمند است و از ظرفیت حوزه های علمیه برای غنی کردن محتوای منایع درسی و رفع کاستی ها بهره مند شده است.

وی علت اجرا نشدن برخی برنامه ها را کمبود بودجه دانست و گفت: امیدواریم امسال با رفع این مشکل، برنامه های فرهنگی بر زمین مانده عملیاتی شود.

بطحایی در خصوص کمبود معلم در آموزش و پرورش گفت: این مشکل به علت افزایش تعداد دانش آموزان و بازنشسته شدن بسیاری از همکاران تا شش سال آینده ادامه خواهد داشت، هر چند که این مشکل با روش های مختلف تا حد زیادی بر طرف شده است.

منبع : خبرگزاری صدا و سیما

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام سرباز معلم اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام دانشگاه فرهنگیان اینجا کلیک نمایید

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای سهمیه ویژه استخدام برای طلاب سرباز معلم

  • ع
    علی
    ۲۹ مهر ۱۳۹۷، ۰۷:۳۸
    سلام واسه سرباز طلاب سهمیه درست کردین برای سرباز معلمان هم سهمیه آیا پیدا میشود؟؟؟؟؟ما هم دوسال تدریس میکنیم تو مناطق محروم.

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ