سهمیه استخدام فرزندان فرهنگیان در مجلس در حال بررسی است

۲ نظر
خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: سهمیه استخدام فرزندان فرهنگیان در آموزش و پرورش به‌عنوان یکی از حقوق تضعیف‌شده فرهنگیان در فراکسیون فرهنگی مجلس در حال بررسی و تعیین تکلیف است. نسخه قابل چاپ به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، امیر خجسته در آئین سی‌امین یادواره بزرگداشت مقام معلم و استاد شهید مرتضی مطهری، معلمان را تحول‌گرا و اثرگذار دانست و اظهار کرد: در فراکسیون فرهنگی مجلس دنبال مسائل مالی، حقوقی و جایگاهی معلمان هستیم و با توجه به اینکه پاداش پایان خدمت بازنشستگان فرهنگی به‌سبب شرایط اقتصادی کشور با تاخیر پرداخت می‌شود با جلب موافقت رئیس جمهور تخصیص‌ها امسال به‌صورت ۱۰۰ درصد انجام می‌شود. وی با بیان از حقوق فرهنگیان تا جایی که اطلاع پیدا کنیم، دفاع می‌کنیم” افزود: در برخی وزارتخانه‌ها و بانک‌ها سهمیه‌ای برای استخدام فرزندان کارکنان در نظر می‌گیرند و با توجه به اینکه فرهنگیان عمر خود را هزینه تعلیم و تربیت می‌کنند، در این راستا باید سهمیه استخدام فرزندان فرهنگیان در آموزش و پرورش نیز تعیین تکلیف شود. نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس تصریح کرد: به‌منظور تکریم مقام شامخ معلم بحث استخدام فرزندان فرهنگیان به‌عنوان یکی از حقوق تضعیف‌شده آنها در فراکسیون فرهنگی مجلس در حال بررسی است تا سهمیه فرهنگیان در استخدام آموزش و پرورش جایگاه خود را پیدا کند. تنها راه ایجاد اشتغال در همدان فراهم کردن زیرساخت‌هاست نماینده مردم همدان و فامنین عنوان کرد: با وجود اینکه ۳۶ سال از پیروزی انقلاب می‌گذرد وضعیت صنعت استان همدان به‌گونه‌ای است که جوانان برای کسب شغل و استخدام به استان‌های صنعتی اراک، زنجان و قزوین می‌روند، با توجه به این شرایط تنها راه ایجاد اشتغال در استان همدان فراهم کردن زیرساخت‌ها است. تعهد وزیر راه برای تهیه ریل راه‌آهن همدان از بازار آزاد خجسته با بیان اینکه ۴۵۰ میلیارد تومان از بودجه ملی کشور برای توسعه زیرساخت‌ها در نظر گرفته شده است، گفت: از پروژه‌های زیرساختی همدان آزادراه همدان ــ ساوه است که ۲۵ کیلومتر آن باقی مانده است و راه‌آهن نیز از دیگر پروژه‌های در حال ساخت همدان است که نیازمند تخصیص ریل هستیم که در این راستا وزیر راه تهیه ریل از بازار آزاد را تعهد داده است. وی افزود: برای ایجاد زیرساخت فرودگاهی همدان ۳۶ میلیارد تومان اعتبار در یک تلاش ۱۰ساله هزینه شده است تا از تاثیرات آن به‌نفع استان بهره برداری شود. نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با انتقاد از سهم‌خواهی افراد در مواجهه با سرمایه‌گذاران بیان کرد: هر کسی که بخواهد مانع حضور و جذب سرمایه‌گذار و سهم‌خواهی از سرمایه‌گذاران باشد با آن برخورد قاطع می‌شود. مذاکره با ۵۰ سرمایه‌گذار برای سرمایه‌گذاری در همدان خجسته از مذاکره با ۵۰ سرمایه‌گذار در استان همدان خبر داد و گفت: با ورود سرمایه‌گذار باید مقدمات جذب و ماندگاری سرمایه‌گذار در استان فراهم شود چرا که تنها راه نجات استان جذب سرمایه‌گذار است، در این راستا مسیر حضور برای سرمایه‌گذار در همدان باز شده است و باید با همدلی، همفکری و با قدرت بحث اشتغال‌زایی در استان را تعیین تکلیف کنیم.

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام فرزندان فرهنگیان اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای سهمیه استخدام فرزندان فرهنگیان در مجلس در حال بررسی است

  • ف
    فاطمه کریم زاده
    ۳ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۵۲
    مادر من قالیباف و پدرم کشاورز خرده پاست. قبل از انقلاب هم مادرم قالیباف و پدرم رعیت بود. زمان انقلاب هم رعیت بود. زمان جنگ هم رعیت بود. حالا هم رعیت است. اما حالا سنش 70 سال است و زمینهایش که برای ازدواج فرزندانش مجبور به فروش آنها شده کفاف هزینه های یک نفر را هم نمیدهد تا چه رسد به یک خانواده 3 نفری! مادرم هم از بس پای دار قالی نشست غضروف زانوهایش به کلی ساییده و از بین رفته است و الان چند سال است که جراحی لازم دارد اما از ترس هزینه اش حتا اسم دکتر را هم نمی آورد. من هم که تا پیش از این آخرین راه تامین هزینه ی زندگی ام را نشستن (با لیسانس زبان و هزاران ایده و انگیزه برای انجام کارهای فرهنگی و آموزشی در روستایمان) پای دار قالی میدانستم بعد از عود تومور استخوان بازویم و نیز شدت گرفتن آلرژی تنفسی ام از آن هم ناامید شدم. یکی به من بگوید چه خاکی باید به سرم بریزم با این وضعیت؟
    • محتوا گذار هشت
      ۳ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۵۸
      با سلام
      کاربر عزیز برای اطلاع از آخرین آگهی های مربوط به رشته، تخصص و موقعیت شغلی در شهر و استان خود اینجا را کلیک کنید.
      با تشکر

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ