سقف پذیرش امریه خدمت دانشگاه صدا و سیما برداشته شد

 مدیرکل منابع انسانی سازمان صدا و سیما از برداشته شدن هرگونه محدودیت در پذیرش امریه سربازی برای دانش آموختگان دانشگاه صدا و سیما تا اول اسفند ۱۳۹۷ خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از دانشگاه صدا و سیما، محمود سرتیپی اظهار داشت: بر اساس تفاهم نامه سازمان صدا و سیما و ستاد کل نیروهای مسلح، ظرفیت پذیرش امریه خدمت سربازی در سازمان صدا و سیما به طور قابل توجهی افزایش پیدا کرده است.
بر همین اساس به تمام درخواست های دانشگاه صدا و سیما با موضوع امریه های دانشجویی که تا پیش از یکم اسفندماه سال جاری اعلام شود، پاسخ مثبت داده خواهد شد.
وی تصریح کرد: صدور امریه خدمت برای دانشجویان دانشگاه تا زمانی که رسانه ملی در مشاغل سازمانی خود، نیاز به نیروی انسانی داشته باشد، ادامه خواهد داشت و این امریه تنها به رشته های فنی محدود نمی شود و تمام رشته های تحصیلی دانشگاه صدا و سیما را شامل می شود.
سرتیپی با اظهار خرسندی از جذب دانش آموختگان دانشگاه صدا و سیما در سازمان گفت: طی ۲ سال گذشته و با مصوبه شورای عالی منابع انسانی بحث کمیته های تخصصی نه تنها جدی تر گرفته شد، بلکه به نوعی به ابزار سنجش کیفیت مهارت و معیار تشخیص سطح علمی افراد تبدیل شده است.
مدیرکل منابع انسانی سازمان صدا و سیما ادامه داد: خوشبختانه دانش آموختگان دانشگاه صدا و سیما نسبت به دیگر دانشگاه ها، بالاترین درصد قبولی را از این کمیته های تخصصی داشته و این امر نشان از سطح بالای دانش و مهارت دانشجویان و بالطبع ممتاز بودن جایگاه علمی دانشگاه صدا و سیما دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام سرباز معلم اینجا کلیک نمایید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ