سرنوشت طرح رتبه بندی معلمان در سال ۹۶

۴ نظر
باشگاه خبرنگاران جوان : معاون شورای عالی آموزش و پرورش از اجرای رسمی طرح رتبه بندی در سال ۹۶ و با توجه به دو نظام سنجش صلاحیت و طرح رتبه بندی خبر داد. احمد عابدینی معاون شورای عالی ‌آموزش و پرورش در گفتگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان ، در خصوص جزئیات رتبه بندی معلمان گفت: طبق روال گذشته افرادی که سابقه کاری کمتر از ۶ سال دارند مشمول این طرح نمی‌شوند. و چنانچه فردی امسال سابقه کاری ۶ سال به بالا داشته باشد به طور قطع جزء این طرح قرار می‌گیرد. وی عنوان کرد: کسانی که به دلیل فعالیت‌ها و تجربه از یک درجه به درجه بالاتری ارتقا‌ء می‌یابند مشمول طرح شده اما باید امتیاز آنها بر اساس شاخص‌های تعریف شده طرح ارزیابی شود و چنانچه شرایط ارتقای درجه را داشته باشند طرح رتبه بندی برای آنها اعمال شود. عابدینی با اشاره به اینکه اجرای طرح رتبه بندی در سال ۹۴- ۹۵ به صورت مرحله گذر تعریف شده بود اظهار داشت: این طرح در سال ۹۶ با تغییراتی همراه بوده و از این سال به طور رسمی انجام می‌شود. وی افزود: در سال ۹۴-۹۵ با حداقل تخصیص اعتبارات طرح رتبه بندی انجام شد. اما در سال ۹۶ در اجرای این طرح دو نظام اصلی مورد توجه است که شامل سنجش صلاحیت و رتبه بندی و بدون این دو طرح رتبه بندی دقیق انجام نمی‌شود. معاون شورای عالی ‌آموزش و پرورش با اشاره به اینکه آموزش و پرورش کار مطالعاتی برای این طرح را انجام داده گفت: بعد از تسلط بر تمامی جوانب طرح به طور قطعی از سال ۹۶ اجرا می‌شود. وی همچنین در خصوص اینکه چه افرادی مشمول این طرح می‌شوند بیان کرد: طرح رتبه بندی فقط شامل حال کارکنان آموزشی و معلمان می‌شود البته چنانچه فردی با سمت آموزشی استخدام شده باشد و اکنون در قسمت دیگری مامور باشد نیز مشمول طرح رتبه بندی می‌شود اما سرایداران و سایر کارکنان آموزش و پرورش به هیچ عنوان مشمول این طرح نیستند.

برای مشاهده آخرین خبر از وضعیت نظام رتبه‌بندی معلمان اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۴ نظر برای سرنوشت طرح رتبه بندی معلمان در سال ۹۶

  • آ
    آدم
    ۲ شهریور ۱۳۹۵، ۰۳:۴۹
    راستی چرا وزارت خانه ها هرسال یا سالی دوبار بیش از 50تا 70درصد اضافه میشه هیچوقت رسانه ای نمیشه ؟مگه معلم بدبخت چرا اگه 10هزار اضافه بشه اینقدر از تمامی شبکه هاد رسانه ای میشه حالا فقط شبکه مستند مونده اگه این شبکه هم اعلام کنید تا اجحافی نباشه .ممنون میشم.
    • د
      دبیر
      ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۲۱:۱۰
      باز هم وعده سر خرمن !!!!!! گیریم است این بار راست گفتی و پانصد هزار به حقوق اضافه کردی ادارات دیگه مانند دادگستری و ... که هر سال هشتصدهزار اضافه میشود وهیچوقت رسانه ای نمیکنند کاملا عادی جلوه می کنه.
      • م
        مهدي
        ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۰۹:۴۰
        آره دیگه درسته . سرایداران و مستخدمان و سایر کارکنان آموزش پرورش که جزء انسانها حساب نمیشن که شامل طرح رتبه بندی قرار بگیرن . با این کارتون فقط انگیزه ما را برای کار کردن از بین می برید آقای وزیر
        • ن
          نسیم
          ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۲۲
          نمی دانم ولله خودتون چه فکر می کنید؟

        لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

        ثبت پاسخ