سربازان مازندران برای اشتغال مهارت های تخصصی می بینند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سیاوش مسلمی بعدازظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از کلاس‌های آموزشی دوره‌های مهارت آموزی سربازان سپاه استان که با هدف ایجاد توانمندی‌ها، مهارت‌های کارآفرینی و اشتغالزایی کارآمد و پایدار به صورت عملی و با بهره گیری از اساتید مجرب و توانمند با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در مجتمع باقرالعلوم این نهاد در حال برگزاری است، افزود: سربازان وظیفه برای ایجاد اشتغال پایدار، مهارت‌های تخصصی آموزش می‌بینند.


وی با اشاره به فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر کسب مهارت سربازان، گفت: یکی از کارهای ارزشمند سپاه کربلا برنامه ریزی کسب مهارت و برگزاری دوره‌های آموزش برای سربازان است.
فرمانده سپاه کربلا افزود: سربازان وظیفه در مجموعه کلاس‌هایی با ۴۵ رشته تخصصی برای کسب مهارت لازم در حوزه‌های فنی مهندسی سپاه و هم یادگیری حرفه برای آینده و خود، شرکت می‌کنند و سربازان وظیفه برای ایجاد اشتغال پایدار، مهارت‌های تخصصی آموزش می‌بینند.
سردار مسلمی با اشاره به اینکه مجموع ۶ اداره کل در مهارت آموزی سربازان و برگزاری کلاس‌های آموزشی نقش دارند، خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم تا برای سرمایه‌های اجتماعی نظام فضای کسب و کاری را فراهم کنیم که پس از اوقات فراغت از دوران سربازی با بهره گیری از وام‌های کم بهره بتوانند برای خود اشتغال ایجاد کنند.
فرمانده سپاه کربلا در پایان سخنان خود تامین اشتغال پایدار را هدف برگزاری دوره‌های کسب مهارت برای سربازان دانست و اضافه کرد: با توجه به نسل جوانی که در اختیار مجموعه سپاه است و همچنین ظرفیتی که در این سال‌ها برای سربازان فراهم می‌شود، می‌توانند برای ایجاد یک شغل پایدار مهارت تخصصی کسب کنند.

منبع : خبرگزاری مهر

برای مشاهده اخبار آخرین تغییرات خدمت سربازی و معافیت ها اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ