سربازان باید خود را برای فراگیری آموزه های اساسی در دوران سربازی آماده کند

۱ نظر
معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع گفت: تلاش های انجام شده در انقلاب اسلامی، «سربازی» را به یک دوره مهم تبدیل کرده و یکی از دغدغه های اصلی فرماندهی معظم کل قوا نیز مقوله سربازی است. به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ محمود شیخ‌حسنی معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در دهمین جشنواره جوان سرباز با تبریک ایام ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س)، گفت: در سالهای بعد از انقلاب اسلامی بحث سرباز یکی از دغدغه های اصلی فرماندهی معظم کل قوا بوده و دستورات بسیاری را برای بهبود شرایط دوران سربازی ابلاغ فرمودند. وی ادامه داد: با وجود تلاش ها و رشد بسیاری که در حوزه سربازی بعد از انقلاب داشته ایم اما همچنان کمبود هایی وجود دارد. تلاش های انجام شده در انقلاب اسلامی سربازی را از یک دوره اجباری و بیهوده تبدیل به یک دوره مهم کرده و یکی از دغدغه های اصلی فرماندهی معظم کل قوا مقوله سربازی است. امیر شیخ حسنی، گفت: افراد قبل از انقلاب بسیاری تلاش می کردن از سربازی فرار کنند اما امروز به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا این دوران بسیار ارتقاء پیدا کرده و سربازان یکی از پایه های محکم اقتدار ملی هستند. وی ادامه داد: دوران سربازی در جامعه امروز ما مرحله ای مفید برای آمادگی جوانان برای روبروی با مشکلات و پذیرفتن مسئولیت های جدید در زندگی است و اگر برخی به سرباز نگاهی غیر از این دارند نگاهی اشتباه است. باید شرایطی ایجاد شود تا جوانان مهارت های لازم برای حضور در شرایط سخت را فرا بگیرند و نقش خود را در ایجاد امنیت بازی کنند. معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع با بیان اینکه سربازان باید خود را برای فراگیری آموزه های اساسی در دوران سربازی آماده کند، تصریح کرد: جوانان می توانند با استفاده از دوران سربازی بر آموزه های خود افزوده و از فرصت به خوبی استفاده کنند؛ زیرا در فضای سربازی فرصت بسیار خوبی برای تعامل و همکاری با دیگران را پیدا می کنند. معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع در پایان خاطر نشان کرد: همه آنهایی که افتخار پوشیدن لباس سربازی را دارند، لباسی که روزی بر تن مدافعان کشور و شهدا بوده به نوعی انتخاب شده و برگزیده اند. منبع : خبرگزاری مهر

برای مشاهده اخبار آخرین تغییرات خدمت سربازی و معافیت ها اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای سربازان باید خود را برای فراگیری آموزه های اساسی در دوران سربازی آماده کند

  • ح
    حاجی
    ۱۳ اسفند ۱۳۹۶، ۲۲:۴۴
    سلام ممنون میشم جواب بدین همسرم پدرش 24ماه سابقه جبهه داره اما کارت ایثار نداره میشه گواهی گرفت از محل خدمتش و کسری رو ثبت کرد؟یا باید حتما بره دنبال کارت ایثار و بعد دنبال کسری؟کسی هست بدون کارت ایثار کسری ماهی 9روز را گرفته باشه؟

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ