سرانجام تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش به کجا رسید؟

۱۱۵ نظر

مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش درباره تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی و ساماندهی ظرفیت‌های خالی این آزمون توضیح داد.

سرانجام تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش به کجا رسید؟به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش بود که سیدمحمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش از تکمیل ظرفیت برای آزمون استخدامی خبر داد و این موضوع طیف گسترده‌ای از جامعه هدف را منتظر آغاز این فرآیند قرار داده بود اما با پیگیر‌ی‌های متعدد مشخص شد این تکمیل ظرفیت هنوز قطعیت ندارد و باید نهادهای مربوطه همچون سازمان اداری و استخدامی موافقت اولیه را داشته باشد که هنوز این موافقت به نتیجه نرسیده است.

به همین جهت موضوع را از مراجع مربوطه پیگیری کردیم تا ببینیم رایزنی برای تحقق این گفته وزیر انجام شده است یا خیر و چه نتیجه‌ای را برای داوطلبان به دنبال داشته است.

یارمحمد حسین‌پور مدیر کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تعیین تکلیف تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش اظهار کرد: قرار بود امروز جلسه‌ای با سازمان اداری استخدامی داشته باشیم اما این جلسه برگزار نشد ولی تعداد ۴ هزار و ۶۲ ظرفیت خالی که از آزمون استخدامی امسال باقی مانده به هیچ وجه از بین نمی‌رود و این ظرفیت حتی اگر تکمیل ظرفیت امسال محقق نشود به آزمون بعدی منتقل خواهد شد.

وی ادامه داد: امسال هم ظرفیت در نظر گرفته شده برای آزمون استخدامی ۱۵ هزار ظرفیت بود که با توجه به ۲ هزار ظرفیت باقی مانده از آزمون گذشته تعداد پذیرش به ۱۷ هزار رسید.

مدیر کل امور اداری و تشکیلاتی وزارت آموزش و پرورش درباره رسیدگی به اعتراض شرکت کنندگان در آزمون استخدامی گفت: ‌اعتراض‌ها درباره نتایج آزمون استخدامی در قالب اعتراض به سهمیه یا نمره قبولی است که برای بررسی این اعتراض‌ها مورد به مورد کار را مورد توجه قرار دادیم و هرکسی که معترض بود کارنامه وی از هر جهت مورد بازبینی مجدد قرار گرفت تا مشکلی وجود نداشته باشد.

 منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام دانشگاه فرهنگیان اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده اخبار لحظه به لحظه استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱۱۵ نظر برای سرانجام تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش به کجا رسید؟

  • ز
    زاهدین نوری
    ۸ بهمن ۱۳۹۷، ۰۷:۴۶
    سلام آخرش تکمیل ظرفیت اعلام می شود؟
    • ب
      باران گیلانی
      ۱۱ بهمن ۱۳۹۷، ۱۵:۰۸
      خیر
    • س
      سودابه
      ۷ بهمن ۱۳۹۷، ۲۱:۰۱
      سلام
      کسانی که تو ازمون قبلی جز تکمیل ظرفیت بودن و بر اساس گفته ها ظرفیت خالی از بین نمیره باز هم در ازمون امسال باید شرکت کنند؟؟؟
      • ف
        فاطمه
        ۷ بهمن ۱۳۹۷، ۱۰:۳۶
        پس چرا خبری از تکمیل ظرفیت نشد ؟یعنی یه آدم حسابی تو باشگاه خبرنگاران نیست که پیگیر بشه؟ این همه آدم چشم انتظارن . گرچه از ایران و مسئولینش بیشتر از این انتظار نمیره . حالا اگه میخواستن واسه پیاده روی اربعین یکاری بکنن یه روزه انجامش میدادن . ولی تو اینجور کارا اینقدر احمال کارن . بخاطر همینه که اینقد آموزش و پرورشمون ناکارآمده چون آخرین اولویت و اهمیت رو تو کشور داره
        • ر
          رقیه همتی
          ۲۴ دی ۱۳۹۷، ۱۱:۱۱
          سلام خبری ازتکمیل ظرفیتدنشدپس ماچیکارکنیم توازمون استخدامی هم قبول شدیم ولی استخدام نشدیم ازسال بعدشرط سنی هم نداریم پس به چه امیدی زندگی کنیم دردمونوبه کی بگیم
          • ا
            اسماعیل
            ۲۸ دی ۱۳۹۷، ۰۰:۰۶
            سلام. نظر ما مهم نیست 😢😢😢😢

          لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

          ثبت پاسخ