ساعت کاری ادارات خراسان شمالی تغییر می کند

سرپرست اداره کل روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی گقت: ساعت کاری ادارات این استان از روز شنبه اول تیرماه سال جاری تغییر می‌کند و به همین دلیل کارمندان باید یک ساعت زودتر از معمول در محل کار خود حاضر شوند.

علی قلی زاده روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در همین راستا حضور کارکنان دستگاه‌های اداری و اجرایی از اول تیرماه سال جاری از شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۳:۳۰ و پنجشنبه‌ها از ۶:۳۰ تا ۱۳:۰۰ خواهد بود.

وی افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی موظفند پس از پایان ساعات کار اداری نسبت به صرفه جویی در مصرف برق نظارت لازم را داشته باشند.

به گزارش ایرنا ساعت کاری تمامی ادارات و دستگاه‌های دولتی، بانک‌ها، شهرداری‌ها و سایر موسسات عمومی غیر دولتی، به منظور صرفه جویی در مصرف انرژی بویژه رعایت الگوی مصرف برق و در راستای افزایش پایداری شبکه و جلوگیری از خاموشی و قطعی برق یک ساعت زودتر آغاز می‌شود.
ساعات کار بیمارستان‌ها، مراکز درمانی، خدماتی امدادرسانی و آتش نشانی به روال معمول خواهد بود.
شرکت توزیع برق نیز به منظور کنترل و نظارت بر مصرف برق توسط اداره‌ها و سازمان‌ها در دوره زمانی فوق‌الذکر موظف است گروه‌های را تشکیل داده و نتیجه را به استانداری گزارش کند.

این طرح به مدت ۲ ماه در استان اجرا می‌شود.

به گفته مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی، میزان تلفات برق در این استان ۸.۸ درصد و در کشور دو رقمی است و این نشان از عملکرد خوب این شرکت در استان دارد و زمان خاموشی هر مشترک در سال در استان ۱۳۷ دقیقه است که این رقم در کشور ۵۲۵ دقیقه است.

همچنین مدت انتظار برای دریافت خدمات برق برای مشترکان شهری ۲.۷ روز و در روستاها ۴.۲ روز است که این ارقام هم در کشور بالاتر از میانگین استان است.

براساس آمارهای موجود: ادارات و سازمان‌های استان ۳ درصد از مشترکان این شرکت را به خود اختصاص داده‌اند و ۹ درصد از برق تولیدی این شرکت را مصرف می‌کنند که این رقم از میانگین کشوری بالاتر است و باید مدیریت شود.

شرکت توزیع برق خراسان شمالی ۳۵۰ هزار و ۶۵۵ مشترک دارد.

 منبع : خبرگزاری ایرنا

 برای مشاهده آخرین اخبار ساعت کاری ادارات دولتی و بانکها اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ