زمینه اشتغال ۹۰۰ نفر در ۲ پروژه بنیاد مسکن در شهرکرد فراهم شد

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: این نهاد برای ۳۰۳ خانوار به صورت مستقیم و غیرمستقیم در احداث ۲ پروژه ۵۴ و ۴۸ واحدی مسکونی زمینه اشتغال ۹۰۰ نفر را ایجاد کرده است.


سهراب رئیسی در گفت و گو با ایسنا، با اعلام این خبر، اظهار کرد: پروژه ۵۴ واحدی مسکن در منظریه شهرکرد سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
وی افزود: سال گذشته بیش از ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ارزان قیمت به ۱۴۷خانوار در سطح استان پرداخت شده است که این مهم می‌تواند به عنوان یک حرکت مثبت در راستای تقویت آورده نقدی متقاضی در خرید واحد مسکونی محسوب شود چرا که این تسهیلات بیشتر به خانوارهایی که توان مالی ضعیفی داشته‌اند پرداخت شده است.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: اشتغالزایی در پروژه‌های این نهاد ایجادانگیزه و امید به زندگی در شهرها و روستاهای کوچک را زنده نگه داشته است چرا که زنده نگهداشتن شهرهای کوچک و روستاها از شاخص‌های اقتصاد مقاومتی است.
رئیسی خاطرنشان کرد: تامین مسکن که از دغدغه‌های اصلی هرخانواده محسوب می‌شود باعث آسایش خاطر خانواده و جلوگیری از مهاجرت بی‌رویه به شهرهای بزرگ شده و در واقع مشکل اصلی متقاضیان مرتفع خواهد شد.

منبع : خبرگزاری ایسنا

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ