زمان برگزاری آزمون استخدامی استان گیلان سال ۹۱

۳۲ نظر

زمان برگزاری آزمون استخدامی استان گیلان سال ۹۱ در سایت ای-استخدام

تعویق آزمون : معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندارگیلان اعلام کرد : پیرو آگهی استخدام در دستگاههای اجرایی استان که مقرربود آزمون آن در بیست و هفتم بهمن ماه برگزار شود به منظور هرچه بهتر برگزار کردن آزمون و ایجاد فرصت برابر برای متقاضیان به زمان دیگر موکول شد . خبر آرشیو : رشت – خبرگزاری مهر: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری از برگزاری آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی استان بیست و هفتم بهمن ماه جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، خسرو صادقی افزود: در راستای اجرای سیاست های دولت مبنی بر تامین نیروی انسانی دستگاه های اجرایی استان و با عنایت به مجوز  معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور و پیگیری های این استانداری و باتوجه به مراجعات مکرر داوطلبان از آنجائیکه دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری گیلان اقدام به انتشار آگهی استخدامی در خرداد ماه سال جاری کرده بود به اطلاع می رساند آزمون مزبور در روز جمعه بیست و هفتم بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

وی اظهارداشت: زمان توزیع کارت ورود به جلسه آزمون بیست و چهارم و بیست و پنجم بهمن ماه سال جاریست و داوطلبان با در دست داشتن اصل شناسنامه یا کارت ملی و رسید پستی به دستگاه های محل تقاضای استخدام مراجعه کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اعلام کرد: فقط افرادی می توانند در این آزمون شرکت کنند که  در خرداد ماه امسال ثبت نام کرده باشند.

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۳۲ نظر برای زمان برگزاری آزمون استخدامی استان گیلان سال ۹۱

  • س
    سارا
    ۲۲ اسفند ۱۳۹۱، ۱۰:۳۷
    خردادثبت نام کردیم برای آزمون استخدامی۴بار زمان آزمون رو عوض کردن و هربار گفتن به منظور رفاه حال شرکت کنندگان.واقعااین کارهایعنی چی نمیخوان آزمون بگیرن دیگه این کارهارونداره
    • ف
      فرشاد
      ۳۰ بهمن ۱۳۹۱، ۲۱:۰۰
      میشه بگید چطوری باید ثبت نام کرد؟؟؟؟؟؟
      • س
        سام
        ۲۵ بهمن ۱۳۹۱، ۱۸:۰۸
        نمیشد که یه روز زودتر خبرمیدادین ما ازشهرستان اینهمه هزینه نکنیم نریم دنبال کارت ورود بجلسه؟واقعا انصافه ما جوونارو آواره کردین.............

        لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

        ثبت پاسخ