دو برابر شدن تسهیلات اشتغال مددجویان کمیته امداد

 رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور از ۲ برابر شدن منابع تسهیلات این نهاد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس،سید پرویز فتاح در سفر به کازرون گفت: پارسال میزان این تسهیلات اشتغال حدود ۲ هزار میلیارد تومان بود و ۹۰ درصد آن نیز جذب شد که امسال این مبلغ به حدود ۴ هزار میلیارد تومان رسیده است.
وی افزود: دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل صندوق توسعه روستایی و هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان از محل تبصره ۱۶ برای ایجاد اشتغال اختصاص یافته است.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور ادامه داد: با توجه به تامین منابع مورد نیاز ۲۰۰هزار فقره وام باتوجه به این اعتبارات در نظر گرفته شده و پیش بینی ما جذب سهمیه بیش از ۹۰درصدی است.
همچنین آقای فتاح در سفر به شهرستان ممسنی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما فارس گفت: هزینه انشعاب آب، برق و گاز خانوار‌های تحت پوشش کمیته امداد در سراسر کشور رایگان است و در تلاشیم که در برخی از استان‌ها هزینه لوله کشی گاز در منازل خانوار‌های تخت پوشش را نیز بصورت وام قرض الحسنه به انان پرداخت کنیم.
وی افزود: در سه ماه گذشته پذرش نوبتی افراد بی بضاعت در استان فارس حذف شده است و پرونده ۶۲۰ هزار خانوار در این استان بدون نوبت ارزیابی شده که پس از بررسی‌های لازم، پذیرش افراد واجد شرایط انجام خواهد شد.

منبع : خبرگزاری صدا و سیما

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده آخرین اخبار کمیته امداد اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ