دستگاه‌های اجرایی یزد استخدام فرزندان شاهد و ایثارگر ‌‌را به خوبی اجرایی کردند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد با بیان اینکه ایثارگران هم به مانند دیگر مردم با مشکلات سخت روبه رو هستند گفت: دستگاه‌های اجرایی یزد استخدام فرزندان شاهد و ایثارگر ‌‌را به خوبی اجرایی کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، احمد ابراهیمی صبح امروز در جلسه شورای ایثارگران که در سالن کوثر استانداری یزد برگزار شد با اشاره به بحث استخدام فرزندان شاهد و ایثارگر در دستگاه‌های دولتی اظهار داشت: این موضوع در انتقال خون ۵۶ درصد، در اداره کل راه و شهرسازی ۵۰ درصد تحقق یافته و اداره آب و فاضلاب انجام نشده و در حال اجراست و مابقی دستگاه‌های استان این کار را به خوبی اجرایی کرده‌اند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد با بیان اینکه متاسفانه امروزه در استان با مشکل بیمه مکمل ایثارگران روبه رو هستیم گفت: امیدواریم که دستگاه‌های اجرایی در استان نسبت به انجام فعالیت‌ها در راستای حل مشکلات بیمه‌ایثارگران توجه ویژه داشته باشند.

وی اضافه کرد: ایثارگران در زمان جنگ تحمیلی هر آنچه داشتند به میدان آورند تا جمهوری اسلامی امروزه با اقتدار به راه خود ادامه دهد و تنش‌ها و جنگ‌های آن زمان را با هر سختی که بود تحمل کردند و ما امروزه باید به شکلی عمل کنیم که آنها دیگر دغدغه و جنگ روانی در خصوص مباحث درمانی خود نداشته باشند.

ابراهیمی حل مشکلات اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر، بحث کسر ساعت کار ایثارگران، انجام امور بیمه‌ای ایثارگران و برخی دیگر از موارد را از جمله مباحثی خواند که نیاز به پیگیری جدی دستگاه‌های اجرایی در استان یزد دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد با اشاره به شرایط سخت و دشوار کنونی کشور گفت: امروزه همه با مشکلات زیادی روبه رو هستند و ایثارگران هم از قائله مستثنی نیستند و نیاز است که کاری صورت گیرد که آنها کمتر با معضلات و مشکلات مواجه شوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برای مشاهده اخبار استخدام فرزندان شهید و جانباز اینجا کلیک کنید

برای مشاهده اخبار جانبازان و ایثارگران اینجا کلیک کنید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ