دستور سلطانی فر برای پیگیری معافیت سربازی مدال آوران آسیایی

۱ نظر

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود سلطانی فر عصر امروز شنبه گفت: نتایج خیره کننده قهرمانان ایران که از جام جهانی روسیه آغاز شد و با رکورد شکنی مدال آوری در بازی‌های آسیایی و کسب مقام سومی بازی های پارآسیایی برای نخستین بار و همچنین کسب مقام هفتمی در المپیک جوانان ادامه یافت, سال موفقی را برای ورزش ایران رقم زد.

وی افزود: یکی دیگر از مواردی که با کمک ستاد کل نیروهای مسلح پیگیر آن بودیم، اعطای معافیت سربازی به مدال آوران بازی های آسیایی بود که با موافقت مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا همراه بود و بنا بر گزارش هایی که حوزه قهرمانی به من داده است این موضوع با نظم و وفق مقررات پیش می رود.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: دستور داده ام دفتر امور مشترک فدراسیون ها با جدیت پیگیر معافیت مدال‌آوران بازی‌های آسیایی باشد.

وی در مورد طرح های ورزشی برای ایام دهه فجر نیز گفت: افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های ورزشی به مناسبت فجر چهلم انقلاب اسلامی ادامه می یابد مطابق وعده ای که به مردم دادیم، تا دهه فجر انقلاب اسلامی، پروژه های بزرگ و ملی را در استان های مختلف افتتاح و در اختیار مردم و ورزشکاران قرار خواهیم داد.

 منبع : خبرگزاری مهر

برای مشاهده اخبار آخرین تغییرات خدمت سربازی و معافیت ها اینجا کلیک کنید

برای مشاهده اخبار آخرین اخبار از نحوه خرید خدمت سربازی اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای دستور سلطانی فر برای پیگیری معافیت سربازی مدال آوران آسیایی

  • ک
    کریمی
    ۱۶ دی ۱۳۹۷، ۱۸:۱۵
    خدایاخودت کمکون کن

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ