دستورالعمل اجرایی استخدام مربیان پیش‌دبستانی در انتظار تصویب دولت

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: دستورالعمل اجرایی استخدام مربیان پیش‌دبستانی باید در هیات دولت مصوب شده و سپس به استان‌ها ابلاغ شود.

سید حمایت میرزاده عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در واکنش به درخواست مخاطبان این خبرگزاری در سامانه «فارس من» مبنی بر اینکه «نیروهای پیش‌دبستانی را استخدام کنید»، اظهار کرد: برای حق‌التدریسی‌ها، مربیان پیش‌دبستانی‌های قبل از سال ۹۱ و آموزشیاران نهضتی سوادآموزی قبل از سال ۹۲ بارها پیگیری‌هایی را انجام داده‌ایم؛.

وی ادامه داد: مجلس در زمینه تصویب قوانین مربوط به استخدام مربیان پیش‌دبستانی ورود کرده و دولت نیز موظف است که دستورالعمل اجرایی را تهیه کند.

میرزاده اضافه کرد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تا جایی که اطلاع دارم، ‌اکنون دستورالعمل ابلاغی به استان‌ها از طریق آموزش و پرورش به هیات دولت ارجاع شده است.

وی افزود:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ این دستورالعمل باید از طریق هیات دولت مصوب، سپس به استان‌ها ابلاغ شود که بعد از آن تکلیف مربیان پیش‌دبستانی روشن خواهد شد.

میرزاده بیان کرد: موارد مربوط به مربیان پیش‌دبستانی، معلمان حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت در یک دستورالعمل جای خواهند گرفت که در آن تکلیف مشخص می‌شود و همه باید منتظر باشند تا مصوبه هیات دولت ابلاغ شود.

 منبع : خبرگزاری فارس

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام مربیان پیش دبستانی اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ