دانشگاه فرهنگیان بوشهر امسال بیشترین میزان پذیرش دانشجو را دارد

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: امسال بیشترین آمار پذیرش دانشجومعلم را از آغاز کار دانشگاه فرهنگیان به شکل نوین آن در استان بوشهر شاهد بوده و هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی و جمعی از مدیران ستادی استانداری بوشهر، جمعی از مدیران کل و روسای دانشگاه های استان بوشهر، رئیس، جمعی از مسئولان و دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر آئین استقبال از دانشجومعلمان نوورود دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر برگزار شد.
رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر صبح سه‌شنبه در این آئین اظهار داشت: امسال بیشترین آمار پذیرش دانشجومعلم را از آغاز کاردانشگاه فرهنگیان به شکل نوین آن در استان بوشهر شاهد بوده و هستیم.
اکبر مولایی گفت: امیدوارم که دوره دانشجویی برای شما فرصتی برای آماده سازی، خودسازی، مهیا شدن برای امر خطیر معلمی و پوشیدن ردای مقدس معلمی و گرفتن انرژی در این مدت برای خدمت رسانی سی ساله باشد.
مولایی بیان داشت: امسال شاهد پذیرش بیش از ۵۰۰ دانشجومعلم جدید در مجموعه دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر هستیم.
وی در ادامه اضافه کرد: با پذیرش دانشجومعلمان جدید آمار دانشجومعلمان دانشگاه به قریب به هزار نفر دانشجو معلم در دوره های پیوسته ما رسیده است.
مولایی تصریح کرد: خیلی خوشبین هستیم که در آینده بتوانیم وظیفه دانشگاه که تامین نیروی انسانی دستگاه آموزش و پرورش است را به نحو احسن انجام دهیم.
وی در پایان خطاب به دانشجومعلمان نوورود دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر متذکر شد: با هم هم قسم و همراه می شویم که وظیفه ای را که بر دوش بنده و شماها در کار آمادگی برای تربیت نسل آینده گذاشته اند به نحو احسن در این دوره ۴ ساله فرا بگیریم و آن مسئولیتی را که این جامعه به ما اعتماد کرده و بر دوش شما و بنده گذاشته است، به بهترین شکل ممکن انجام دهیم.
در پایان این مراسم دانشجومعلمان نوورود دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر قیام کرده و سوگندنامه دانشجویی را همصدا خوانش کردند و پس از آن از زیر قرآن طی مراسمی ویژه گذشتند.

منبع: خبرگزاری مهر

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام دانشگاه فرهنگیان اینجا کلیک نمایید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ