خبر خوش معاونت امور جوانان برای مشمولان امریه سربازی

۲ نظر

معاون ساماندهی امور جوانان گفت: طبق ابلاغیه مقام معظم رهبری امریه جوانان فعال سمن‌ها در دستور کار قرار گرفته است

به گزارش خبرنگار حوزه ازدواج و خانواده گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد مهدی تندگویان معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان صبح امروز (دوشنبه سوم تیرماه) در هفتاد و سومین جلسه ستاد ملی ساماندهی امور جوانان اظهار کرد: طبق ابلاغیه مقام معظم رهبری امریه جوانان فعال سمن‌ها در دستور کار قرار گرفته است و امیدواریم این امر صورت گیرد و جوانان بتوانند از آن بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه با وجود زیر ساخت‌ها و افزایش دفاتر مشاوره تعداد دوره‌های آموزشی معاونت جوانان کم شده است، گفت: آموزش‌های دفاتر مشاوره ازدواج و سرباز مهارت وجود دارد.

تندگویان افزود: تا زمانی که دوره‌های آموزشی مشاوره‌های ازدواج قبل از ازدواج جوانان اجباری نشود وضعیت ازدواج آن‌ها بهبود نمی‌یابد.

وی با بیان اینکه کمبود دوره‌های آموزشی به دلیل استقبال کم جوانان است، ادامه داد: بیمه مشاوره نیز یکی از چالش‌های موجود است، چرا که تا زمانی که مراجعه کنندگان تحت پوشش بیمه قراز نگیرد، به دلیل افزایش هزینه‌های مشاوره نمی‌توانند از ادامه جلسات استفاده کنند.

معاون ساماندهی امور جوانان با بیان اینکه وظایف مشخص شده هر یک از دستگاه‌های اجرایی برای بهتر عمل کردن در هفته ازدواج باید به امضای مقام عالی وزارت برسد، گفت: شرح وظایف هر یک از نهاد‌های مربوطه به خود دستگاه ابلاغ می‌شود.

تندگویان افزود: در پایان هفته ازدواج عملکرد هر یک از دستگاه اجرایی مورد بررسی قرار می‌گیرد و در یکی از جلسات ستاد ساماندهی به اطلاع همگان می‌رسد.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

برای مشاهده اخبار آخرین تغییرات خدمت سربازی و معافیت ها اینجا کلیک کنید

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام سرباز معلم اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای خبر خوش معاونت امور جوانان برای مشمولان امریه سربازی

  • م
    محمود
    ۴ تیر ۱۳۹۸، ۱۹:۱۳
    مگه الانم میشه با این خرج های گران ازدواج کرد؟خدا بدادمون برسه
    • ر
      رضا
      ۱۰ تیر ۱۳۹۸، ۱۹:۲۹
      چی بگیم.

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ