خبر برگزاری آزمون استخدام ۹۶۰۰ نفری قوه قضاییه قبل از پایان سال

۱۱۲۲ نظر

نشست معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه با خبرنگاران پارلمانی در محل ساختمان شماره ۳ قوه قضاییه برگزار شد.

به گزارش ایسنا به نقل از معاونت منابع انسانی قوه قضاییه، محمدباقر الفت معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه ضمن خیر مقدم و عرض تبریک به مناسبت ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) اذعان داشت: طی چند سال گذشته که با افزایش قیمت‌ها مواجه شدیم تا حدودی پرسنل قوه قضاییه در واقع دچار عسرت در معیشت اقتصادی خود شدند و لازم بود مدیران در این خصوص اقدام مثبتی انجام دهند تا از فشارها مالی وارده بر پرسنل قوه قضاییه بکاهد.

الفت افزود: در همین راستا در زمان مدیریت حضرت آیت الله رئیسی در قوه قضاییه راهکارهای متعددی از سوی کارشناسان برای ترمیم حقوق پرسنل ارائه و مورد بررسی قرار گرفت. ریاست وقت قوه قضاییه با ژرف‌اندیشی روی پشنهادات کارشناسی شده در جهت رفع دغدغه معیشتی کارکنان دقت‌ نظر داشتند و این مسئله مورد توجه نمایندگان محترم مجلس قرار گرفت و در همین راستا طرحی تهیه و قوه قضاییه با ارائه مستندات کمک کارشناسی نمود تا عقب افتادگی حقوق پرسنل تا حدودی جبران شود.

معاون رئیس قوه قضاییه با اشاره به اینکه وضعیت معیشتی کارکنان قوه قضاییه از ویژگی خاصی برخوردار است، گفت: تلاش داریم در این جلسه بخشی از این ویژگی ها را مطرح کنیم تا اهالی رسانه با توان و قدرتی که در قلم دارند اذهان عمومی را مطلع نمایند تا از هر وضعیت تبعیض آمیزی فاصله گرفته و مخاطرات فعالیت در قوه قضاییه را برای مردم محترم بیان کنیم.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه در پاسخ به این سوال که چرا این طرح به صورت لایحه از سوی قوه قضاییه به مجلس آورده نشده است، عنوان کرد: اصولاً فرایند رسیدن لوایح به مجلس طولانی است و افزایش فشار مالی که همکاران ما در قوه قضاییه متحمل می شوند موجب شد تا این موضوع در قالب طرح در مجلس مطرح شود، کمیسیون اجتماعی مجلس این موضوع را به صورت ویژه و با دقت نظر بررسی کرد و با پیشنهادات و انتقاداتی که بر این موضوع داشتند به این نتیجه رسیدند تا این موضوع به صورت طرح در مجلس بررسی شود.

الفت در پاسخ به سوالی مبنی بر این که قوه قضاییه چند نوع کارمند دارد واین که آیا کارمند بدون قرارداد هم دارد گفت: در قوه قضاییه کارمندان رسمی و پیمانی حضور دارند البته کارمندان کارمعین نیز هستند که تابع قانون کار هستند.

وی ادامه داد: در قوه قضاییه هیچ فردی وجود ندارد که قرارداد نداشته باشد به موجب قانون برنامه ششم قوه قضاییه به صورت سالیانه می توان ۸۰۰ قاضی و ۳ هزار و ۲۰۰ نفر کارمند را جذب کرد تا به امروز ۶ هزار و ۴۰۰ کارمند جذب شده است و تا پایان سال جاری ۹ هزار و ۶۰۰ نفر حق جذب کارمند وجود دارد این افراد از طریق آزمون جذب خواهند شد این آزمون پس از طی مراحل قانونی و به زودی برگزار خواهد شد .

وی در ادامه با بیان این که این طرح برای دولت بار مالی ندارد و منابع آن از خود قوه قضاییه و از سرجمع محل اعتبارات قوه قضاییه تامین می شود گفت: در این طرح ظرف سه سال و ماهانه یک میلیون و ۸۰۰ هزار به حقوق کارکنان قوه قضاییه اضافه خواهد شد که خود این عدد نیز عدد قابل ملاحظه ای نیست ما در قوه قضاییه همیشه با کمبود نیرو مواجه بوده ایم و البته این افتخار را داریم که بدون هیچ گونه مشاور داخلی و خارجی و نیروهای محدود چه قضات و چه اداری آمار عملکردمان مثبت است و اغلب پرونده هایی وارد دادگستری شده اند بررسی و مختومه شده است.

این مقام عالی قضایی با بیان این که همکاران ما در قوه قضاییه حقوق پایینی دارند اضافه کرد : معدل دریافتی یک کارمند رسمی در قوه قضاییه ۷ میلیون و ۶۰۰ هزار است معدل دریافتی کارکنان پیمانی ۵ میلیون ۳۰۰ هزار و معدل کارکنان قراردادمعین ماهیانه ۵ میلیون و ۱۰۰ است ولی همکاران از دریافت فوق العاده ویژه محروم هستند. ضمناً یک پرداختی نیز به عنوان کارانه برای کار اضافه در نظر گرفته ایم.

الفت با اشاره به این که در حال حاضر ۱۲ هزار قاضی در قوه قضاییه مشغول به خدمت هستند که قریب به ۲ هزار از آنان در ستاد کار می‌کنند، گفت: ۱۰ هزار قاضی با پرونده‌ها مواجهه و در طول سال ۱۵ میلیون حکم و قرار صادر می‌کنند برای این ۱۵ میلیون حکم و قرار باید ۵۰ میلیون دادرسی انجام شود هر حکم حداقل ۳ نوبت دادرسی نیاز دارد این حجم از کار از طاقت همکاران من خارج است و این کار زیاد احتمالاً باعث بروز خطا و ناراحتی مراجعه‌کنندگان می‌شود.

وی افزود: همکاران من کمترین زمان را به تفریح و ورزش و بیشترین زمان را صرف درمان می کنند همکاران من بر اساس قانون شغل دوم ندارند و دچار مشکلات معیشتی هستند.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا افزایش حقوق کارکنان ضمانتی برای رفتار بهتر با مراجعان خواهد بود، گفت: اگر ناهنجاری رفتاری یا گفتاری در تشکیلات ما وجود داشته باشد قطعا ناشی از کمبود حقوق نیست و همکاران من با بزرگواری کار خود را انجام دادند و کمبود دریافتی خود را دلیل بدخلقی قرار ندادند.

وی ادامه داد: اگر بدخلقی وجود داشته باشد ناشی از پرکاری طولانی مدت است چراکه ما همه ساله با افزایش پرونده ها و ورودی آن به قوه قضاییه مواجه هستیم که هرکدام از همکاران به جای پنج نفر کار می کنند.

الفت بیان داشت: سالیانه پنج میلیون پرونده وارد قوه قضاییه می شود و زمانی که مراحل مختلف را طی می کند تبدیل به ۱۵ میلیون پرونده می شود و همکاران من باید به آن رسیدگی کنند.

وی در ادامه درباره اینکه چرا قوه قضاییه این موضوع را درقالب لایحه به مجلس ارایه نکرد و اینکه افکار عمومی شائبه لابی کردن نمایندگان با قوه قضاییه را مطرح می کنند گفت: بیان لابی کردن اصطلاح درستی نیست اما باید گفت مسئولان قوه قضاییه کوتاهترین راه را انتخاب کردند چراکه درباره لوایح باید مسیر طولانی طی شود و طبیعی است ما هم به دنبال کوتاهترین راه بودیم.

معاون رییس قوه قضاییه درباره اینکه چه ویژگی در قوه قضاییه و خدماتی که به مردم ارائه می دهد وجود دارد که آن را از سایرین متفاوت می کند گفت: نوع فعالیت قوه قضاییه آن است که در کنار کانون های فساد کار می کند، در واقع افرادی که می خواهند نفوذ غیرقانونی و غیر شرعی داشته باشند فراوان هستند که تلاش می کنند همکاران ما را تحت سیطره خود قرار داده و حکم یا خدمات قضایی مورد انتظارشان را دریافت کنند.

وی ادامه داد: هر پرونده برای افراد خاص ارزش خود را دارد لذا ما معتقدیم کار پر مخاطره است لذا عقل اقتضا می کند این وضعیت ناهنجار را تاجای ممکن اصلاح کرد.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه بیان داشت: همکاران من رشوه نمی گیرند اما نباید فرد را دچار اضطرار کرد لذا اگر پرسنل تامین باشد ذهنش کمتر درگیر می شود.

وی درباره اخذ نظر شورای نگهبان پیرامون طرح مذکور، گفت: این طرح با اصل ۷۵ قانون اساسی مغایرت ندارد و بار مالی به دولت تحمیل نمی کند لذا در این شرایط نیز شورای نگهبان ایرادی به آن وارد نخواهد کرد.

الفت درباره تعیین تکلیف مدرک دوم مستخدمین و اینکه چرا قوه قضاییه صنفی برای پیگیری طرح مذکور ندارد، گفت: دولت تصمیم به فیلتری در باب اخذ مدرک دوم گرفت و اعلام کرد اگر مدرک دوم بخواهد اعمال شود باید ابتدا با شغل کارمند تناسب داشته باشد و دوم آنکه سازمان باید به این مدرک نیاز داشته باشد.

وی تصریح کرد: اگر پرسنلی اقدام به اخذ مدرک دوم متناسب با شغل کردند و قوه قضاییه هم احتیاج به این مدرک داشت مورد بررسی قرار گرفته و باید نظر دیوان عدالت اداری اخذ شود. اگر دیوان عدالت اداری نیز با این موضوع موافقت کردند و به زودی مدرک دوم را لحاظ خواهیم کرد.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه تصریح کرد: قوه قضاییه تلاش می کند به همه تظلمات رسیدگی کند اما با توجه به قانون اصول تشکیلات دادگستری در قوه قضاییه تشکل صنفی شکل نمی‌گیرد چراکه ممنوعیت قانونی دارد.

وی در ادامه با بیان این که تاکید ریاست قوه قضاییه نیز بر این است که هیچ کار شائبه انگیزی در رابطه با حقوق پرسنل قوه قضاییه صورت نگیرد گفت: اقدامات ما بر مبنای قانون است و هیچ کار غیرقانونی نخواهیم کرد پرسنل قوه قضاییه در حال حاضر از مشکلات زیادی معیشتی رنج می برند.

الفت در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر این که شنیده ها حاکی از این است که یک سری پرداختی های غیرمتعارف و خارج از حقوق در قوه قضاییه وجود دارد گفت: به هیچ عنوان چنین چیزی وجود ندارد و اگر هم یک نمونه وجود داشته باشد آن یک نمونه در تمام روزنامه ها نشر داده شود.

وی اضافه کرد: قضات عالی دیوان عالی کشور ما که دارای سوابقی ۴۰ خدمت هستند نیز وقتی سقف ۳۲ میلیون تومان را بر اساس قانون را پر کرده اند در صورت پرداخت بیشتر از این مبلغ به آنان با توجه به بخشنامه دولت همه این مبالغ از آنان پس گرفته شد و ما هیچ پولی بالاتر از بخشنامه های قانونی و مفاد قانونی پرداخت نمی کنیم.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه در پایان سخنان خود ضمن تشکر از حضور و پیگیری های خبرنگاران پارلمانی درخواست نمود پیرامون موضوع مطرح شده بررسی و روشنگری نمایند. امید است با تصویب طرح مذکور بخشی از مشکلات این قشر حل شود.

منبع : خبرگزاری ایسنا

برای مشاهده صفحه استخدام قوه قضاییه اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱٬۱۲۲ نظر برای خبر برگزاری آزمون استخدام ۹۶۰۰ نفری قوه قضاییه قبل از پایان سال

  • س
    سجاد
    ۱۴ شهریور ۱۴۰۱، ۱۱:۴۶
    سلام این بنده خداهم ی چیزی شنیده حالا اجازه بدین ببینیم چی میشه انشالله ک خیره
    • م
      محمد
      ۱۶ شهریور ۱۴۰۱، ۱۷:۱۳
      😭😭😭😭🤮🤮🤮
      • م
        محمد
        ۱۶ شهریور ۱۴۰۱، ۲۰:۰۹
        این برادران بنده خدا چی شده الان 10، 15 روزه که میخواست خبر خوبی بده یهو ناپدید شد کسی ازش خبری داره
        • م
          مهدی
          ۱۶ شهریور ۱۴۰۱، ۲۰:۴۲
          سبز بود به گل نیز آراسته شد
      • ب
        برادران
        ۸ شهریور ۱۴۰۱، ۲۳:۰۲
        خبرهای خوبی توراهه
        • ع
          علیرضا
          ۹ شهریور ۱۴۰۱، ۰۰:۳۸
          چیزی شنیدین؟
          • م
            منتظران قوه
            ۱۴ شهریور ۱۴۰۱، ۰۹:۴۱
            🤔🤔🤔🤔🤔
          • ح
            حسین
            ۹ شهریور ۱۴۰۱، ۰۶:۴۹
            لطفاً برادران بگید همگی منتظر هستیم
            • ر
              رضا
              ۹ شهریور ۱۴۰۱، ۰۷:۲۱
              مگه چه اتفاقی افتاده؟
              • ح
                حامد
                ۹ شهریور ۱۴۰۱، ۰۸:۲۲
                چه اتفاقی افتاده ما به هر کسی زنگ میزنیم تهران فقط خبرهای بد میشنویم که از بودجه خبری نیست
                • ح
                  حسین
                  ۹ شهریور ۱۴۰۱، ۰۹:۴۹
                  منم به منابع انسانی یگان زنگ زدم گفت برادر بودجه ندادن تعلیق هست معلوم نیس امیدوار نباشید ... چه خبر خوشی برادران ؟؟؟
                • ح
                  حامد
                  ۹ شهریور ۱۴۰۱، ۰۹:۴۱
                  همچنان منتظریم برادران عزیز😘😘😘😘😘
                  • م
                    محمد
                    ۹ شهریور ۱۴۰۱، ۱۱:۳۱
                    انشاالله خوش خبر باشی چی شده چیزی شنیدی؟
                    • م
                      محمد
                      ۱۱ شهریور ۱۴۰۱، ۱۴:۰۲
                      🤔🤔🤔🤔🤔🤒🤒🤒🤒🤒🤮🤮🤮🤮🤮
                      • ف
                        فاطمه
                        ۱۱ شهریور ۱۴۰۱، ۲۲:۰۰
                        بگید لطفا من برم قرارداد ببندم یا نه؟
                        • م
                          محمد
                          ۱۱ شهریور ۱۴۰۱، ۲۲:۴۱
                          شما قرارداد ببند الان 6 ماه که همه الافیم هیچ چیزی معلوم نیست همه در حد حرفه
                          • ف
                            فاطمه
                            ۱۲ شهریور ۱۴۰۱، ۰۰:۰۱
                            به زور کار پیدا کردم مربی پیش دبستانی من الآن اینجا قرارداد ببندم تا خرداد سال آینده تحت هیچ شرایطی نمیشه ولش کرد اگه اینکار شدنیه حتی تا 6 ماه آینده هم که باشه صبر میکنم ولی به خاطر یه کار موقت الکی اونو از دست ندم
                        • م
                          محمد
                          ۱۱ شهریور ۱۴۰۱، ۲۲:۴۲
                          شما خبرخوب داری خوب ادامشو بگو انقدر اذیت نشیم
                          • ش
                            شاهد
                            ۱۳ شهریور ۱۴۰۱، ۰۸:۴۰
                            سلام خبر خوبت چیه خسته شدیم انقد منتظر موندیم بگو زیر لفظی میخوای
                            • م
                              محمد
                              ۱۸ شهریور ۱۴۰۱، ۰۰:۰۲
                              به ما خبرخوب نمیخواد بدی خودت سلامتی خوبی
                            • ب
                              برادران
                              ۶ شهریور ۱۴۰۱، ۱۹:۳۷
                              🤒
                              • ح
                                حسین
                                ۶ شهریور ۱۴۰۱، ۲۱:۰۳
                                چی شده برادران جان؟؟؟!!!!!
                              • ف
                                فاطمه
                                ۳ شهریور ۱۴۰۱، ۰۴:۱۷
                                دوستان این کار حالا اگر که اوکی بشه و بگن قراره استخدام کنیم بعدش وارد چه مرحله ای میشیم ؟مصاحبه، گزینش،مراحل پزشکی ،آموزش؟کسی روال استخدام رو میدونه چجوری هست
                                • ح
                                  حسین
                                  ۳ شهریور ۱۴۰۱، ۰۹:۴۹
                                  1-تکمیل پرونده در گزینش دادگستری استان 2- تحقیقات محلی 3-مصاحبه حضوری 4- معرفی جهت سیر مرحله پزشکی در پزشک قانونی استان 5- درخواست کد استخدامی 6- اعزام به آموزش 40 روزه
                                  کل مراحل رو بخوان انجام بدن نهایت یه ماهه طول میکشه
                                  • ف
                                    فاطمه
                                    ۴ شهریور ۱۴۰۱، ۰۱:۱۲
                                    ممنون،پس یعنی بازم توی این مراحل احتمال رد شدنمون زیاده
                                    • س
                                      سجاد
                                      ۴ شهریور ۱۴۰۱، ۱۷:۳۶
                                      انشالله همگی قبول میشید میرید سرکار من خودم خیلی بیکاری کشیدم همه شماهارو درک میکنم
                                      امیدوارم خدا ی دری هم واسه ما باز کنه انشالله فقط ازمون تهران قم استان البرز مونده همه استانها ازمون دادن فعلا ببینیم چی میشه من انقد رفتم پرسیدم هرکدوم ی سازی میزنه
                                      • ح
                                        حسین
                                        ۴ شهریور ۱۴۰۱، ۱۸:۰۶
                                        آقا سجاد آخرین باز کی رفتی چی بهت گفتن؟؟
                                        • س
                                          سجاد ب حسین
                                          ۵ شهریور ۱۴۰۱، ۱۲:۰۹
                                          قبل ماه محرم
                                          • ف
                                            فاطمه
                                            ۵ شهریور ۱۴۰۱، ۱۷:۲۲
                                            به هر دری میزنم نمیشه وگرنه انقد پیگیر این کار نمیشدم نمیدونم چرا هیچ کاری واسم جور نمیشه خسته شدم خدا به هممون کمک کنه خدا به شما هم خیر بده که پیگیری میکنید ما که دستمون به جایی بند نیست
                                            • س
                                              سجاد ب فاطمه
                                              ۵ شهریور ۱۴۰۱، ۱۷:۳۳
                                              انشالله ب ارزوهاتون میرسید خدابزرگه ب خدا ایمان داشته باشید
                                              • ح
                                                حسین
                                                ۵ شهریور ۱۴۰۱، ۱۸:۲۴
                                                والا دقیقا فاطمه خانم هیچ کاری اصلا جور در نمیاد .. کلی جا رفتم ولی هیچی...
                                                صبح باز به تهران زنگ زدم میگه فعلا اطلاع نداریم !! ولی تبریز نیرو کم داره به چشم خود آدم میبینه . خدا بودجه اش رو حل کنه
                                                • ف
                                                  فاطمه
                                                  ۵ شهریور ۱۴۰۱، ۱۹:۱۹
                                                  توکل به خدا ان شاءالله خودش از جایی که فکرشو هم نمیکنیم درستش کنه که دلمون خوش بشه
                                            • ب
                                              برادران
                                              ۱ شهریور ۱۴۰۱، ۲۳:۴۸
                                              سلام دوستان.
                                              من همین الانش با حقوق 4 تومن در شورای حل اختلاف دادگستری کار میکنم کامل هم در جریان هستم.
                                              این آزمون اصلا منتفی نشده ایشالله به امید خدا اونهایی که آزمون دادن حداقلش دوسومش رو جذب میکنن.ولی فعلا مشکل بودجه دارن اما حل میشه اصلا نگران نباشید.
                                              رویه قوه قضایه اینه که سرباز رو یواش یواش از قوه حدف کنه و بجاش از نیروی یگان حفاظت استفاده کنه و بشدت کمبود نیرو دارن .
                                              جایی که مت کار میکنم حداقلش 5 تا سرباز نیاز دارن. ولی دوتا سرباز هست که اونام دم در ورودی هستن‌. نیروی یگان هم نیس. رییس حوزه قضایی هم هر هفته پیگیره نیرو یگان حفاظته ولی میگن منتظر باشین میفرسیم.
                                              خلاصه کلام اینو بگم. دیرو زود داره سوخت و سوز نداره هممون جذب میشیم بتدریج.
                                              یه خبر خوب هم اینکه من چندتا دوست نیروی یگان دارم حقوقشون از ماه قبل خیلی افزایش یافته یه مجرد با دریافتی 9 تومن.
                                              همگی دعا کنین مشکل بودجه حل بشه. الهی آمین
                                              • ع
                                                علیرضا
                                                ۲ شهریور ۱۴۰۱، ۰۰:۰۰
                                                امیدمون بخدا هستش. ان شاءالله هرچه زودتر جوابا بیاد همه برن سرکار. ممنون از شما جناب برادران
                                                • ح
                                                  حسین
                                                  ۲ شهریور ۱۴۰۱، ۰۹:۳۵
                                                  سلام بچه ها خوب هستید ؟
                                                  به تهران زنگ زدم ، خود مسئول اداری یگان گفت به ما چیزی ابلاغ نشده برای ادامه کار پرونده ها.. فعلا پرونده استخدامی اون دوره بسته هست 50-50 هست
                                                  • م
                                                    محسن
                                                    ۱۷ آذر ۱۴۰۱، ۲۱:۵۵
                                                    سلام دوست عزیز منم داخل شورا حل اختلاف مشغول هستم مشخص نیست اگه بخوان نیرو جذب کنن تا چه سنی هست ممنون
                                                    • ب
                                                      برادران
                                                      ۱۸ آذر ۱۴۰۱، ۱۹:۵۰
                                                      ملاک سنی حداکثر 30 سال بود.
                                                      ولی برای کارکنان شورا سن ملاک نبود چون در اولویت هستن.
                                                      چند سالتونه؟
                                                      • م
                                                        محسن
                                                        ۶ بهمن ۱۴۰۱، ۱۵:۰۹
                                                        28 سال
                                                  • س
                                                    سجاد
                                                    ۳۱ مرداد ۱۴۰۱، ۱۹:۱۸
                                                    سلام دوستان اونطور ک شنیدم نیمه دوم سال اونایی ک ازمون دادن جذب میشن یاازمون سراری برگزار میشه.این 2موردمدنظرتون باش
                                                    • ر
                                                      رضا
                                                      ۳۱ مرداد ۱۴۰۱، ۱۹:۵۸
                                                      سلام خوب همه آزمون دادن مگه بدون آزمون کسی جذب میشه اگه اینطورباشه همه جذب میشن ولی من فکر نکنم اینطور باشه بعد در ضمن کو بودجه که همه بخوان جذب بشن شماها همش میگین بودجه داره میاد برج 6 هم اومد هیچ خبری نشد
                                                      • س
                                                        سجاد
                                                        ۳۱ مرداد ۱۴۰۱، ۲۰:۰۷
                                                        اقا رضا اولن متن ودرست بخون بعدش مگه دسته منه منم مثل شما هرچی میشنوم چیزی میگن .همونو میام ب شما میگم توک انقد پیگیری خودت مستقیم بیا حضوری بپرس از مرکز
                                                        • ر
                                                          رضا
                                                          ۳۱ مرداد ۱۴۰۱، ۲۲:۲۹
                                                          الان اینطوری که شما میگی یعنی تا برج 7 انشالله ردیفه؟
                                                          • س
                                                            سجاد رضا
                                                            ۱ شهریور ۱۴۰۱، ۱۲:۰۳
                                                            نمیدونم دیگه منم مثل خودت
                                                          • ف
                                                            فاطمه
                                                            ۱ شهریور ۱۴۰۱، ۱۲:۱۴
                                                            آقا رضا بهتر نیست لحنتون رو یکم بهتر کنید،دوستان قبلا پیگیری میکردن خبری به دستشون میرسید بقیه رو در جریان میذاشتن چه آقا سجاد یا آقا حسین یا جناب برادران هرکس تا جایی که تونسته تلاش کرده بعد شما با این لحن طلبکارانه تون همه رو از لطفی که میکردن پشیمون کردین واقعا درست نیست این طرز صحبت کردن
                                                            • ر
                                                              رضا
                                                              ۱ شهریور ۱۴۰۱، ۱۸:۲۸
                                                              شما به بزرگواریه خودتون ببخشید
                                                        • ب
                                                          برادران
                                                          ۳۰ مرداد ۱۴۰۱، ۱۸:۴۲
                                                          چخبر دوستان؟
                                                          • و
                                                            وحید
                                                            ۳۰ مرداد ۱۴۰۱، ۲۲:۴۰
                                                            سلام هیچ خبری نیست هرکسی بره دنبال کار دیگه
                                                          • م
                                                            مهدی
                                                            ۲۰ مرداد ۱۴۰۱، ۲۳:۰۷
                                                            سلام دوستان خبری نشد.
                                                            • ع
                                                              علیرضا
                                                              ۲۱ مرداد ۱۴۰۱، ۰۰:۳۰
                                                              سلام من که از زنجانم. فعلا خبری نیس
                                                              • ف
                                                                فاطمه
                                                                ۲۱ مرداد ۱۴۰۱، ۰۰:۵۰
                                                                سلام
                                                                دیگه کسی خبر نمیگیره همه بیخیالش شدن رفتن دنبال زندگیشون
                                                                • ر
                                                                  رضا
                                                                  ۲۱ مرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۰۱
                                                                  از اونی که تهران زندگی میکنه باید سوال کرد حسین آقا رفت سوال کرد بهش گفتن کلا لغو شده دیگه چیزی نمونده
                                                                • ب
                                                                  برادران
                                                                  ۳۰ مرداد ۱۴۰۱، ۱۸:۴۲
                                                                  سلام دوستان
                                                                • ح
                                                                  حسین
                                                                  ۳۰ تیر ۱۴۰۱، ۱۹:۵۲
                                                                  کلا این استخدام لغو شد و پرونده اش کامل بسته شده است...خبر موثق
                                                                  • ر
                                                                    رضا
                                                                    ۳۰ تیر ۱۴۰۱، ۲۳:۴۸
                                                                    ازکی سوال کردی که اینهمه محکم و قاطع گفته بهم خورده ولی من چیز دیگه ای شنیدم الکی جو ندین هیچی بهم نخورده با خدا باش
                                                                    • ح
                                                                      حسین
                                                                      ۳۱ تیر ۱۴۰۱، ۰۶:۴۲
                                                                      آقا رضا تو چی شنیدی ؟؟ وقتی تهران خودش میگه لغو شده رو این حساب باز نکنید دیگه چی میگی
                                                                      • ح
                                                                        حسین
                                                                        ۳۱ تیر ۱۴۰۱، ۰۸:۰۸
                                                                        چی شنیدی آقا رضا ؟؟
                                                                        تهران خودش گفت که پرونده اش بسته شده و روش حساب باز نکنید دیگه
                                                                        • ر
                                                                          رضا
                                                                          ۳۱ تیر ۱۴۰۱، ۱۴:۵۱
                                                                          شما باید برین از شخصی که پرونده زیر دستشه سوال کنین وقتی همه با هم زنگ میزنین سوال میکنین اونم جواب درستی به شما نمیده شماهارو میپیچونه چون روزی 200 نفر زنگ میزنن طرف نمیتونه برای تک تک افراد توضیح بده
                                                                        • ح
                                                                          حسین
                                                                          ۳۱ تیر ۱۴۰۱، ۱۵:۱۱
                                                                          خوب شما پرسیدی آقا رضا چی گفتن ؟؟
                                                                          • ر
                                                                            رضا
                                                                            ۳۱ تیر ۱۴۰۱، ۱۶:۱۵
                                                                            به من گفتن انشاالله تکلیف همه افراد تا برج 6 معلوم میشه شایدم زودتر شد بازم معلوم نیست به من که اینو گفتن
                                                                        • ف
                                                                          فاطمه
                                                                          ۳۱ تیر ۱۴۰۱، ۰۱:۵۸
                                                                          من که رفتم درخواست دادم مربی پیش دبستانی بشم اونم سه تومن حقوق حداقل از بیکاری و بلاتکلیفی بهتره، دلخوش کردیم به این کار آخرشم دستمون موند تو پوست گردو
                                                                          همگی موفق باشید
                                                                          • ر
                                                                            رضا
                                                                            ۳ مرداد ۱۴۰۱، ۲۳:۵۹
                                                                            خبر جدیدی نیست دیگه کلا همه ناامید شدین درکتون میکنم انتظار واقعا سخته
                                                                            • ر
                                                                              رضا
                                                                              ۴ مرداد ۱۴۰۱، ۲۰:۱۴
                                                                              حسین آقا شما که اینهمه خبر موثق داری که استخدام کلا لغو شده از کی سوال کردی که انقدر دقیق بهت گفته لغو شده پس باید تو دادگستری تهران خیلی نفوذ داشته باشی که انقدر محکم میگی کلا لغو شده
                                                                              • ح
                                                                                حسین
                                                                                ۵ مرداد ۱۴۰۱، ۰۷:۲۶
                                                                                از خود معاونت مالی یگان تهران ، گفتن کلا آزمون لغو شده و پرونده اش بسته شد
                                                                                • م
                                                                                  مهدی
                                                                                  ۵ مرداد ۱۴۰۱، ۰۷:۵۰
                                                                                  الخیر فیما وقع
                                                                                  • ر
                                                                                    رضا
                                                                                    ۵ مرداد ۱۴۰۱، ۱۹:۵۴
                                                                                    اصلا چه ربطی به مالی تهران داره تو باید با کسی که پرونده دستشه صحبت کنی بعد به من بگو که آیا این رییس مالی آشناته یا نمیشناسیش اگه آشنات باشه درست میگه اگه غریبه باشه جواب درستی بهت نمیده داره سرکارت میزاره چون روزی 300 نفر بهش زنگ میزنن
                                                                                  • ح
                                                                                    حسین
                                                                                    ۵ مرداد ۱۴۰۱، ۲۱:۲۱
                                                                                    آقا رضا عزیز خبر قطعی و موثق هست که ملا پرونده استخدام یگان سال قبل بسته شده و لغو شده و تمام.. رو همه پرونده ها کار شده بود ولی بودجه ندادن و بسته شد وسلام
                                                                                    • ر
                                                                                      رضا
                                                                                      ۵ مرداد ۱۴۰۱، ۲۲:۳۹
                                                                                      شماره تهران بهم بده ببینم برنامشون چیه منم پیگیر موضوع بشم
                                                                                      • ر
                                                                                        رضا
                                                                                        ۷ مرداد ۱۴۰۱، ۲۱:۱۹
                                                                                        اونی که میگه پرونده یگان بسته شده لغو شده فامیلیش چیه منظور همون مسول مالی؟
                                                                                  • ح
                                                                                    حسین
                                                                                    ۳۰ تیر ۱۴۰۱، ۱۱:۳۴
                                                                                    سلام بچه ها. کلا دیگه بیخیال این یگان بشید.. کلا پرونده اش بسته شد و تمام
                                                                                    • ر
                                                                                      رضا
                                                                                      ۳۰ تیر ۱۴۰۱، ۱۶:۱۷
                                                                                      مگه چی شده چه اتفاقی افتاده
                                                                                    • ح
                                                                                      حسین تبریز
                                                                                      ۲۰ تیر ۱۴۰۱، ۲۰:۵۰
                                                                                      بچه ها خبر جدید ندارید ؟؟؟ این همه بودجه هست
                                                                                      • ر
                                                                                        رضا
                                                                                        ۲۰ تیر ۱۴۰۱، ۲۳:۱۳
                                                                                        فعلا که ما از هر کسی سوال میکنیم جواب درستی به ما نمیدن میگن بودجه نیست من نمیدونم چرا برای همه عالم و آدم بودجه هست ولی برای یگان نیست؟
                                                                                        • ح
                                                                                          حسین تبریز
                                                                                          ۲۱ تیر ۱۴۰۱، ۰۸:۱۶
                                                                                          دقیقا .. 5 تا آزمون گرفته خود قوه چطور برای اونا بودجه هست ؟!! تازه نفرات شرکت کننده اونا چند برابر ماست
                                                                                          • ب
                                                                                            برادران
                                                                                            ۲۳ تیر ۱۴۰۱، ۱۴:۵۲
                                                                                            اون پنج تا آزمونی که میگی برا همشون مجوز سازمان امور استخدامی کشور صادر شده بعد آزمون گرفتن. یعنی اول بودجه فراهم شده بعد ازمون گرفتن.
                                                                                            اما ازمون ما داخلی هست هر کاری دلشون بخواد میتونن انجام بدن
                                                                                            • ح
                                                                                              حسین تبریز
                                                                                              ۲۳ تیر ۱۴۰۱، ۱۸:۵۹
                                                                                              خبر تازه نداری برادران ؟؟ والا تازه مد شده بدون بودجه آزمون گرفتن... به فراموشی رفتیم
                                                                                              • ر
                                                                                                رضا
                                                                                                ۲۳ تیر ۱۴۰۱، ۲۰:۵۹
                                                                                                خودتو ناراحت نکن درست میشه
                                                                                                • ر
                                                                                                  رضا
                                                                                                  ۲۶ تیر ۱۴۰۱، ۲۰:۰۳
                                                                                                  غصه نخور قصه نویس خداست
                                                                                            • ح
                                                                                              حسین تبریز
                                                                                              ۵ تیر ۱۴۰۱، ۲۱:۵۰
                                                                                              سلام برادران اگه پیام رو میبینی لطفاً صبح یه خبری از امور اداری و مالی بگیر... اونطور شنیدم بودجه سه ماهه دوم رو دادن ببینیم برای ما تخصیص شده یا نه
                                                                                              • ب
                                                                                                برادران
                                                                                                ۷ تیر ۱۴۰۱، ۰۱:۰۲
                                                                                                سلام. از مرکز استان پیگیر شدم.
                                                                                                جوابشون اینه که همه کارا انجام شده فقط اعتبار ندارن.
                                                                                                به محض تامین اعتبار فراخوانی انجام میشه.
                                                                                                این جوابو بهم دادن
                                                                                                • ح
                                                                                                  حسین تبریز
                                                                                                  ۷ تیر ۱۴۰۱، ۰۶:۵۲
                                                                                                  دستت درد نکنه برادران ... نگفتن اعتبار کی میدن؟؟این همه آزمون گرفتن بدون اعتبار یعنی؟؟
                                                                                                  • ب
                                                                                                    برادران
                                                                                                    ۷ تیر ۱۴۰۱، ۰۸:۵۴
                                                                                                    اصلا مشخص نیست.
                                                                                                    امروز
                                                                                                    فردا
                                                                                                    یه ماه دیگه دو ماه دیگه
                                                                                                    به خدا توکل کنید
                                                                                                    • ر
                                                                                                      رضا
                                                                                                      ۱۰ تیر ۱۴۰۱، ۱۱:۵۷
                                                                                                      اگه واقعا سرکاری نیست پس چرا یه نفر جواب درستی به ما نمیده
                                                                                                      • ر
                                                                                                        رضا
                                                                                                        ۱۷ تیر ۱۴۰۱، ۰۲:۰۶
                                                                                                        چرا برای همه ارگانها بودجه هست ولی موقع یگان شده بودجه ندارن
                                                                                                    • ر
                                                                                                      رضا
                                                                                                      ۷ تیر ۱۴۰۱، ۲۱:۰۴
                                                                                                      سلام بهم نخورده باشه سرکاری نباشه فعلا که از بودجه خبری نیست
                                                                                                    • ب
                                                                                                      برادران
                                                                                                      ۳ تیر ۱۴۰۱، ۱۹:۰۷
                                                                                                      دوستان کسی خبر تازه ای ندارع؟!؟
                                                                                                      • ح
                                                                                                        حسین تبریز
                                                                                                        ۳ تیر ۱۴۰۱، ۲۰:۰۹
                                                                                                        برادران شما نزدیک دادگستری هستی
                                                                                                        خبری نگرفتی ؟؟؟
                                                                                                        • ب
                                                                                                          برادران
                                                                                                          ۳ تیر ۱۴۰۱، ۲۰:۱۶
                                                                                                          والله بمن میگن فقط منتظر باشین حل میشه.
                                                                                                          ولی تاریخ نمیگن.
                                                                                                          • ح
                                                                                                            حسین تبریز
                                                                                                            ۳ تیر ۱۴۰۱، ۲۲:۴۱
                                                                                                            بعد ما قوه 4 تا امتحان رسمی گرفته!!! یعنی برای اونا بودجه دارن!!؟ به ما رسید ندارن...
                                                                                                            رو پرونده ها کار میکنند ؟؟ خبر داری ؟؟
                                                                                                        • ف
                                                                                                          فاطمه
                                                                                                          ۴ تیر ۱۴۰۱، ۰۱:۴۲
                                                                                                          ولا من که در به در دنبال کارم توکل به خدا ببینیم قسمت چیه
                                                                                                        • ح
                                                                                                          حسین تبریز
                                                                                                          ۱۸ خرداد ۱۴۰۱، ۱۰:۴۴
                                                                                                          سلام دوستان
                                                                                                          اینطور که تهران گفت بیخیال باید بشیم .. بودجه نیس
                                                                                                          هممون رو 7 ماهه علاف کردن
                                                                                                          • م
                                                                                                            محمد
                                                                                                            ۱۸ خرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۲۰
                                                                                                            سلام چی گفتن مگه....باهاشون تماس گرفتین ؟
                                                                                                            • ف
                                                                                                              فاطمه
                                                                                                              ۱۸ خرداد ۱۴۰۱، ۲۰:۴۲
                                                                                                              کاش آزمون اجرایی شرکت کرده بودم😓😓
                                                                                                              • و
                                                                                                                وحید
                                                                                                                ۲۱ خرداد ۱۴۰۱، ۲۲:۲۳
                                                                                                                سلام دوستان هرکی بره دنبال کار و بدبختیش
                                                                                                                • ف
                                                                                                                  فاطمه
                                                                                                                  ۲۲ خرداد ۱۴۰۱، ۲۰:۴۵
                                                                                                                  خبر جدید چی هست مگه؟
                                                                                                                  • ح
                                                                                                                    حسین تبریز
                                                                                                                    ۲۲ خرداد ۱۴۰۱، ۲۱:۳۱
                                                                                                                    هیچ خبری نیس برای همون باید بیخیال بشیم
                                                                                                                    • و
                                                                                                                      وحید
                                                                                                                      ۲۳ خرداد ۱۴۰۱، ۰۹:۵۶
                                                                                                                      خبر جدید اینه ک بودجه نیست و مشخص نیست کی بودجه تامین بشه
                                                                                                                      • و
                                                                                                                        وحید
                                                                                                                        ۲۷ خرداد ۱۴۰۱، ۱۹:۲۸
                                                                                                                        سلام یعنی کسی تهرانی نیست بره یه سوالی کنه حداقل شماره تهران رو بدین خودمون تماس بگیریم
                                                                                                                  • خ
                                                                                                                    خواهران
                                                                                                                    ۱۶ خرداد ۱۴۰۱، ۰۸:۳۷
                                                                                                                    سلام دوستان
                                                                                                                    واقعا خسته شدیم از این بی خبری.
                                                                                                                    آدم نمیدونه از این کار دست بکشه یا به خاطرش بمونی که بازم معلوم نیست آخرش چی میشه استخدام میشی یا نه 🤔
                                                                                                                    موقعیت های دیگه زندگی رو هم از دست میدیم
                                                                                                                    • ح
                                                                                                                      حسن
                                                                                                                      ۱۱ خرداد ۱۴۰۱، ۲۲:۳۱
                                                                                                                      سلام دوستان خبرجدیدی از یگان نگرفتین... آقا سجاد اگه پیاممو میبینی میشه یبار دیگه بری یگانممنون میشم
                                                                                                                      • ر
                                                                                                                        رضا
                                                                                                                        ۱۱ خرداد ۱۴۰۱، ۲۳:۱۱
                                                                                                                        انشاالله بعد تعطیلات فعلا که همه الافن تا دیروز میگفتن بعد تعطیلات عید فطر معلوم میشه الان میگن بعد این تعطیلات
                                                                                                                      • ح
                                                                                                                        حسین تبریز
                                                                                                                        ۶ خرداد ۱۴۰۱، ۰۹:۱۲
                                                                                                                        سلام بچه ها. لطفا هرکس می‌تونه فردا به یگان حفاظت تهران سر بزنه یه آماری بگیره ممنون
                                                                                                                        والا دیگه این همه بی خبری 🤨
                                                                                                                        • ر
                                                                                                                          رضا
                                                                                                                          ۶ خرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۳۲
                                                                                                                          شما قبلا گفته بودین تو سپاه آشنا دارین الان از همون آشناتون خوب سوال کنین ببین چی میگه راحت میتونه آمار همه چیزو در بیاره
                                                                                                                          • م
                                                                                                                            محمد
                                                                                                                            ۶ خرداد ۱۴۰۱، ۱۹:۴۱
                                                                                                                            حداقل اگه نیروها رومیخوان اطلاع رسانی کنن ک مثلاً چه ماهی استخدام میشین ن اینطوری ک 5ماهه سردرگم قرارمون دادن
                                                                                                                            • ر
                                                                                                                              رضا
                                                                                                                              ۶ خرداد ۱۴۰۱، ۲۳:۱۰
                                                                                                                              من از یه آشنا سوال کردم میگه از بابت کار هیچ مشکلی نیست فقط الان در حال حاظر همون مشکل اصلی بودجه هست که همه بلاتکلیف هستن اینم که هیچ کسی خبر نداره کی بودجه درست میشه
                                                                                                                          • و
                                                                                                                            وحید
                                                                                                                            ۶ خرداد ۱۴۰۱، ۱۹:۴۰
                                                                                                                            سلام هرکی بره دنبال کاری ک از اینا خبری نیست
                                                                                                                            • M
                                                                                                                              Mahdi
                                                                                                                              ۶ خرداد ۱۴۰۱، ۲۱:۱۴
                                                                                                                              اره.وقتتون الکی تلف نکنید .موقعیت وشرایطی پیش اومد از دستش ندید
                                                                                                                            • ر
                                                                                                                              رضا
                                                                                                                              ۸ خرداد ۱۴۰۱، ۰۰:۳۳
                                                                                                                              یعنی واقعا این همه تو این پیج شما پیام میزارین یعنی یه نفر تهران آشنا نداره بره ازش سوال کنه داستان چبه؟ با زنگ زدن و تلفن کردن کاری از پیش نمیبرین اونی که پشت تلفن نشسته جواب درستی بهتون نمیده
                                                                                                                            • M
                                                                                                                              Mahdi
                                                                                                                              ۲ خرداد ۱۴۰۱، ۱۷:۳۳
                                                                                                                              استخدام 300 نفر در دادگستری آذربایجان شرقی متوقف شد
                                                                                                                              تبریز- ایرنا- رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: مراحل اداری استخدام تعداد 300 نفر در این مجموعه به دلیل مشکلات مالی دولت متوقف شده است.
                                                                                                                              حجت الاسلام حکمتعلی مظفری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: بکارگیری این افراد که بر اساس آزمون استخدامی سال 1395 و در قالب برنامه ششم توسعه کشور، در امور اداری قوه قضائیه جذب شده بودند، به دلیل آنچه کمبود و مشکلات مالی اعلام کرده، متوقف شده و وضعیت شان نامعلوم است.
                                                                                                                              وی اظهار داشت: طبق برنامه ششم توسعه کشور، مقرر است همه ساله سه هزار نفر در بخش اداری و مالی دستگاه قضائی کشور جذب شوند و این 300 نفر نیز سهم دادگستری آذربایجان شرقی از سال اول این قانون و مربوط به سه سال قبل است.
                                                                                                                              مظفری با اشاره به اینکه دوره‌های مقدماتی استخدام افراد مزبور نیز برگزار شده است، اضافه کرد: دولت به طور رسمی اعلام کرده است به علت مشکلات اعتباری مجوزی برای جذب این افراد صادر نخواهد کرد.
                                                                                                                              وی مشکلات مالی دولت را قابل درک دانست و در عین حال گفت: اما باید توجه داشت که قوه قضائیه به دلیل حجم کاری انبوه و وسیع بودن حوزه عملکرد، نگاه ویژه‌ای را از سوی دولت می‌طلبد که در این زمینه خواستار مساعدت دولت و نیز ورود نمایندگان مجلس به این موضوع هستیم.
                                                                                                                              رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه این مجموعه در بخش کادر اداری به شدت دچار مشکل و کمبود است، یادآوری کرد: ابزار کار کادر فنی دستگاه قضائی، پرسنل اداری است و بخش مهم و بزرگی از وظایف قضات مربوط به همین کادر اداری است که بی توجهی به آن مشکلات عدیده ای را متوجه قوه قضائیه می‌کند.
                                                                                                                              مظفری ادامه داد: هم اکنون به دلیل همین مشکلات یک نفر در مجموعه‌های قضائی آذربایجان شرقی به جای چند نفر کار می‌کند و این امر موجب اتلاف وقت و البته طولانی شدن پروسه رسیدگی به پرونده‌های قضائی و در نهایت نارضایتی مردم می‌شود.
                                                                                                                              وی کمبود دادورز در دادگستری آذربایجان شرقی را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه این پست سازمانی مهمترین بخش را در مرحله اجرای احکام دارد، اظهار داشت: در این بخش مشکلات بسیاری داریم که باعث نارضایتی مردم شده است.
                                                                                                                              به گفته مظفری استخدام دادورزها نیاز به پایه قضائی ندارند و جزو کادر اداری به شمار می‌روند.
                                                                                                                              3038/‌518
                                                                                                                              • M
                                                                                                                                Mahdi
                                                                                                                                ۲ خرداد ۱۴۰۱، ۱۶:۵۱
                                                                                                                                به استناد خبر بالا و تجربیات گذشته دوستان بی خیال بشید
                                                                                                                                • ر
                                                                                                                                  رضا
                                                                                                                                  ۲ خرداد ۱۴۰۱، ۱۸:۴۱
                                                                                                                                  این خبر برای سال 95 چه ربطی به الان داره انشاالله درست میشه
                                                                                                                                  • M
                                                                                                                                    Mahdi
                                                                                                                                    ۲ خرداد ۱۴۰۱، ۲۳:۵۸
                                                                                                                                    ربطش اینجا که این 6 ماه خبری نشد
                                                                                                                                    عاقبتش مث همین خبر سال 95.الکی امیدوار نباشید.
                                                                                                                                    • و
                                                                                                                                      وحید
                                                                                                                                      ۳ خرداد ۱۴۰۱، ۲۰:۱۹
                                                                                                                                      فکر کنم کلا کنسل شده باشه
                                                                                                                                • و
                                                                                                                                  وحید
                                                                                                                                  ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۰:۱۴
                                                                                                                                  سلام دوستان خبر جدید ندارین. حداقلی عزیزانی ک تهران هستن برن یگان یه سوالی کنن
                                                                                                                                  • ر
                                                                                                                                    رضا
                                                                                                                                    ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۰:۴۸
                                                                                                                                    خبر جدیدی نیست همون خبر قبلی تمام
                                                                                                                                    • ح
                                                                                                                                      حسین تبریز
                                                                                                                                      ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۱:۳۵
                                                                                                                                      سلام دوستان. زنگ زدم تهران میگه خبری نیس همون‌طور مونده...یعنی چی آخه مگه مسخره هستیم ؟!
                                                                                                                                      • و
                                                                                                                                        وحید
                                                                                                                                        ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۴:۱۴
                                                                                                                                        اگه خبری نیست رگ بگن کنسل شده ک دیگه خیالمون راحت شه
                                                                                                                                        • ر
                                                                                                                                          رضا
                                                                                                                                          ۱ خرداد ۱۴۰۱، ۲۲:۰۷
                                                                                                                                          الان بودجه بالاخره تصویب شد یا نشد؟ ما متوجه نشدیم داستان چیه؟
                                                                                                                                        • ر
                                                                                                                                          رضا
                                                                                                                                          ۱ خرداد ۱۴۰۱، ۰۸:۱۶
                                                                                                                                          الان من اون خبری که در رابطه با طرح استخدام نوشتم ربطی با بودجه داشت یا نداشت؟ طرح استخدام نیروها در ادارات دولتی؟ که تا خرداد ماه تصویب میشه
                                                                                                                                          • ح
                                                                                                                                            حسین تبریز
                                                                                                                                            ۱ خرداد ۱۴۰۱، ۰۸:۴۴
                                                                                                                                            نه رضا جان ربط خاصی ندارد.. اینا باید سریع اقدام کنند وگرنه دیگه فراموش میشه

                                                                                                                                      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                                                                                                                      ثبت پاسخ