خانواده‌های محروم کرمان تسهیلات خود اشتغالی دریافت می‌کنند

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از اعطای ۵۰۰ وام ۳۰ میلیون تومانی و ۵۰۰ وام پنج میلیون تومانی در جهت ایجاد اشتغال‌های کوچک به تعدادی از خانواده‌های محروم خبر داد و گفت: هدف کنگره توجه به قشر محروم و مستضعف جامعه است

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، سردار غلامعلی ابوحمزه صبح امروز در گردهمایی بزرگ رزمندگان و آزادگان دوران دفاع مقدس که با حضور سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مصلی بزرگ امام علی(ع) شهر کرمان برگزار ‌شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس اظهار داشت: در این روزها در حال برگزاری کنگره بزرگداشت ۶ هزار و ۵۰۰ شهید استان کرمان هستیم و امیدواریم شهدا دست ما را هم بگیرند.

وی با بیان اینکه سوم اسفند با عملیات خیبر مصادف است گفت: در سال ۶۲ این عملیات غرورآفرین اجرا شد و هزا و ۱۸۰ کیلومتر مربع از میهن اسلامی ایران آزادسازی شد و البته در این عملیات تعدادی از عزیزان ما به شهادت رسیدند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه شهید همت و شهید حمید باکری هم از شهدای عملیات خیبر بودند افزود: نقش رزمندگان و آزادگان دفاع مقدس در جامعه یک نقش بسیار اثرگذار است و شما می‌توانید از ظرفیت معنوی خود در جهت بصیرت‌افزایی جامعه استفاده کرده و نسل جوان جامعه را با رویکرد انقلاب اسلامی آشنا کنید.

وی با بیان اینکه سالانه تعداد زیادی از برادران و خواهران در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند گفت: اثرگذاری این حرکت در جامعه را دیده‌ایم و بسیار موثر بوده است.

ابوحمزه با یادآوری اینکه نخستین کنگره شهدای استان کرمان ۲۰ سال قبل برگزار شده است بیان کرد: کاری که در برگزاری کنگره دوم در حال انجام است با استفاده از منویات رهبر معظم انقلاب است.

وی با بیان اینکه کنگره شهدای استان کرمان در ۶ رویکرد مورد نظر رهبر معظم انقلاب برگزار می‌شود گفت: در راستای برگزاری دومین کنگره شهدای استان کرمان از مدت‌ها پیش اقدامات زیادی در استان آغاز شده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در بیان برنامه‌ها و اقدامات انجام شده در این راستا، به بازسازی موزه دفاع مقدس کرمان اشاره کرد و افزود: در استان در تفاهم‌نامه با کمیته امداد ساخت ۷۴۶ مسکن برای مددجویان کمیته امداد در حال انجام است.

وی با عنوان اینکه ۵۰۰ وام ۳۰ میلیون تومانی و ۵۰۰ وام پنج میلیون تومانی در جهت ایجاد اشتغال‌های کوچک به تعدادی از خانواده‌های محروم داده می‌شود گفت: مراسم عقد هزار و ۲۰۰ زوج جوان در این هفته برگزار می‌شود که برای آنها جهیزیه در نظر گرفته شده است.

ابوحمزه با اشاره به اینکه ۲ دانش‌آموز در مناطق محروم کرمان مورد حمایت قرار گرفتند و تعدادی از زندانیان جرائم غیرعمد در استان به مناسبت کنگره شهدای استان آزاد می‌شوند افزود: ۶ هزار و ۵۰۰ نهال به نام و یاد ۶ هزار و ۵۰۰ شهید استان در کرمان کاشته می‌شود.

وی با بیان اینکه ۸۰۰ کاشی تمثال شهدا در سطح استان تهیه و نصب می‌شود گفت: هدف کنگره توجه به قشر محروم و مستضعف جامعه است و هدف ما این بوده که به دستگاه‌های اجرایی الگو بدهیم که با مدد از شهدا می‌توان خیلی کارها را انجام دهیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه با برگزاری اجلاسیه برنامه‌های اجرایی کنگره شهدای استان به پایان نمی‌رسد افزود: برنامه‌ریزی کنگره سه تا پنج ساله است و در این مدت اقدامات پیش‌بینی شده اجرایی می‌شود.

منبع : خبرگزاری تسنیم

برای مشاهده اخبار و جزئیات خود اشتغالی اینجا کلیک نمایید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ