حمایت جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی از مشاغل خانگی

رئیس جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی گفت: جهاد دانشگاهی با بهره گیری از نیروهای توانمند از فعالان این بخش حمایت می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی، ولی عاقلی روز پنجشنبه در جلسه استانی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی بیان کرد: متقاضیان مشاغل خانگی جهت بهره مندی از این حمایت ها می توانند با توجه به رشته های اولویت ‌دار در سایت www.inhb.ir ثبت نام کنند.
وی ادامه داد: مجسمه سازی، پوشاک، انیمیشن، پرورش گل و گیاه، مترجمی زبان‌های خارجه، ویراستار، خشک کردن میوه، بسته بندی میوه، کسب و کارهای الکترونیکی، کیف دوزی، چرم دوزی، تولید عسل، گل های کریستالی و تولید نرم افزار از جمله رشته های اولویت دار در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی است.
وی با اشاره به ظرفیت های آذربایجان غربی در زمینه مشاغل خانگی نیز گفت: به دلیل موقعیت جغرافیایی خاص استان و همسایگی با سه کشور آذربایجان، ترکیه و عراق، صاحبان مشاغل خانگی باید تولیدات خود را با استانداردهای بازارهای داخلی و بین الملی تطبیق دهند.
رئیس جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری برای حمایت از کالاهای ایرانی، بیان کرد: جهاد دانشگاهی با ورود متعهدانه و متخصصانه به این عرصه علاوه بر گام برداشتن در راستای منویات رهبری، سعی در حمایت از کالای ایرانی و معرفی تولید ایرانی به عنوان برند قابل رقابت در بازارهای داخلی و خارجی دارد.
وی با اشاره به نقش جهاد دانشگاهی در توسعه مشاغل خانگی، گفت: در اجرای این طرح باید از تمام ظرفیت های بخش خصوص و دولتی بهره برد.

منبع: خبرگزاری مهر

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام جهاد دانشگاهی اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده صفحه اصلی مشاغل خانگی اینجا کلیک کنید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ