حل مشکلات پرداخت وام دانشجویان علمی کاربردی

مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی با تاکید بر حل مشکلات پرداخت وام دانشجویان این دانشگاه گفت: دانشجویان تا پایان آذرماه برای دریافت وام مهلت‌دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، کیانوش بهرهی شامگاه یکشنبه در جمع روسای مراکز علمی کاربردی لرستان با اشاره به اینکه سال گذشته ۴ میلیارد تومان اعتبار برای یک سال تحصیلی وام دانشجویی از صندوق رفاه اخذ کردیم که قسمت اعظم آن جذب شد، اظهار داشت: خوشبختانه ۸۲ درصد اعتبارات وام دانشجویی در لرستان جذب شد.
وی یادآور شد: سال گذشته ۴۴۰ میلیون تومان اعتبار وام دانشجویی برای لرستان در نظر گرفته شده بود که بیش از ۳۶۱ میلیون تومان آن جذب شد.
مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی با تاکید بر اینکه امسال برای نیم سال اول ۴ میلیارد تومان اعتبار وام دانشجویی گرفته ایم که دو برابر سال گذشته است، افزود: در لرستان برای نیم سال اول ۴۵۵ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.
بهرهی با اشاره به اینکه از اول آبان ماه تا آخر آذر ماه بازه زمانی برای ثبت وام دانشجویی است، یادآور شد: مشکل اساسی که به وجود آمد بحث افتتاح حساب بانک قرض الحسنه مهر بود که به دلیل نداشتن اساسنامه صورت نگرفت و برای پرداخت وام دانشجویی دچار مشکل شدیم.
وی با بیان اینکه امروز در این رابطه جواب مثبت گرفتیم و قرار است روند پرداخت وام دانشجویی به روال گذشته برگردد و افتتاح حساب جدید وجود ندارد، تصریح کرد: مسائل این حوزه ظرف فردا و پس فردا حل می شود و در بازه زمانی کم پایان آذر ماه باید تلاش شود وام دانشجویی در استان ها جذب شود.
مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی با تاکید بر اینکه اگر متقاضی وجود داشته باشد، میزان اعتبارات وام دانشجویی نیز بیشتر می شود، افزود: مبلغ وام دانشجویی برای هر نیم سال به ۵۰۰ هزار تومان افزایش یافته است.

منبع : خبرگزاری مهر

برای مشاهده کلیه اخبار استخدام دانشجویی اینجا کلیک کنید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ