حقوق کمتر از ۲ میلیون و۷۵۰هزار تومان از مالیات معاف شد

۱ نظر

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس گفت: بر اساس مصوبه کمیسیون تلفیق، حقوق کارکنان دولت که کمتر از ۲ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان باشد از مالیات معاف است.

مهدی فرشادان عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۸ در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: بر اساس مصوبه کمیسیون تلفیق حقوق کارکنان دولت که پایین تر از ۲ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان باشد از مالیات معاف است.
وی افزود: در لایحه دولت حقوق کارکنان دولت که پایین تر از ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بود از پرداخت مالیات معاف شده بود.
عضو کمیسیون تلفیق اظهار داشت: علاوه بر این، طبق جدولی دریافت مالیات از حقوق کارکنان دولت به صورت پلکانی خواهد بود.
فرشادان گفت: مازاد بر ۲ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان درآمد ماهیانه، تا یک و نیم برابر آن مشمول مالیات سالانه ۱۰در صد و نسبت به مازاد یک و نیم برابر تا دو ونیم برابر آن مشمول مالیات سالانه، پانزده درصد(۱۵%) و نسبت به مازاد دو و نیم برابر تا چهار برابر آن مشمول مالیات سالانه بیست درصد(۲۰%) و نسبت به مازاد چهار برابر مشمول مالیات بیست و پنج درصد(۲۵%) است.

منبع: خبرگزاری مهر

برای مشاهده اخبارحداقل حقوق، دستمزد و مزایا اینجا کلیک کنید

برای مشاهده آخرین اخبار میزان افزایش حقوق کارکنان اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای حقوق کمتر از ۲ میلیون و۷۵۰هزار تومان از مالیات معاف شد

  • آ
    آرش کاویانی
    ۲۰ بهمن ۱۳۹۷، ۰۳:۱۰
    با سلام و خسته نباشید من حدود 3ساله که در یک کارگاه ساختمانی به عنوان سرپرست کارگاه مشغول به کار هستم کار بنده ن خیلی راحت است ن سخت وضایف من انجام امور اداری خرید ملزومات کار و مصالح وکار های دیگه هست سال اول ماهی 1ملیون حقوق میگرفتم سال دوم 1ملیون 300 هزار تومان بوده و سال سوم حقوق کامل بمن پرداخت نشده پولم را خورو خورد میگرفتم خودم فکر میکردم امسال حقوق بنده 1.500 ست ولی متوجه شدم امسال هم همان 1ملیون 300 را صاحب کارم در نظر گرفته این را بگویم بنده فقط حقوق میگیرم و هیچ مزایایی تا بحال نداشتم ن بیمه ن حق مسکن ن پاداش ن حق خوار بار الان میخاستم از شما کمک بگیرم که بمن بگوید حقوق من چقدر باید باشد؟؟؟؟ این راهم بگویم مدرک تحصیلی من لیسانس برق است وسنم 30 سال و مجرد هستم لطفا به بنده کمک بکنیو جواب من را بدهید تا من بدانم حق حقوق من چقدر هس؟

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ